Toon posts:

mac.com banned???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probeer ik mezelf geheel legaal aan te melden op dit forum, met mijn al maanden in gebruik zijnde mac.com e-mail adres... krijg ik de melding "mac.com banned"!!! Wat zullen we nou krijgen? Zijn Mac gebruikers hier niet welkom???

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
het zijn zeikers hier als het op email adressen aankomt :/

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er bestaat een lijst met geblockte domeinen. Misschien is er ooit misbruik gemaakt door iemand die zo'n emailadres had, en dan staat ie dus op de blocklist.

MAC gebruikers zijn welkom hoor, ga maar eens naar Non-Windows Operating Systems :)

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Mailadressen van veel gratis mailproviders worden geweerd. Je zult gewoon een ander e-mailadres moeten gebruiken (die je van je provider hebt gekregen bijvoorbeeld).

Maar het is idd niet zo dat we Mac-gebruikers niet lief vinden. ;)

Maar blijkbaar had je nog een goede e-mailadres achter de hand.

[ Voor 31% gewijzigd door Ferdo op 12-12-2002 18:40 ]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
Gratis e-mail adres??? Was dat maar waar! Dat .mac geintje (waar mijn mac.com adres een onderdeel van is) kost me kaal al $ 99,95 per jaar en dan heb ik ook mijn mailbox-size nog eens groter laten maken, wat nog eens $25 extra kost! Voorheen was het misschien een gratis iets, maar ook Apple is besmet met het MS-Geldzucht virus! :-(

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

gewoon aanmelden met email van je isp en daarna weer veranderen ;)

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Het is wel klote dat ze zo moeilijk doen. en wat nu als je net zo als ik een broertje hebt op got en die gebruikt de email al die we van @home hebben gekregen dan kan ik die niet meer gebruiken dus moet ik ergens anders een email adress zien te halen omdat ze hotmail niet accepteren (wat ik al 7 jaar gebruik). Bus dan maar bij tmf web een email abbon. geopend. zou ik als ik jouw was ook doen want die staat niet op de ban-list.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan natuurlijk ook gewoon een adres gebruiken van een van mijn eigen domeinen, maar ik vind het juist makkelijk om alles op 1 plek binnen te laten komen. Maar goed, gelukkig had ik het alleen nodig voor het aanmelden, dus daar kon ik mijn adres op het werk wel voor misbruiken (gelukkig heeft nog geen van mijn 7000 collega's zich genoeg misdragen om @atosorigin.com banned te krijgen). ;-) Maar wat gaat er nou gebeuren als iemand anders bij @atosorigin.com zich misdraagt en het wordt toch "gebanned"? Moet ik dan iets anders gaan proberen, of blijven bestaande registraties gewoon werken?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 18:48 . Reden: Vergeten... ]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

Ja hoor :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

1) bestaande registraties blijven gewoon werken
2) je kunt na registratie wel je email adres wijzigen naar een gebanned adres
3) domeinen worden alleen afgesloten bij veelvoudig misbruik
4) bij domeinnamen van bedrijven lijkt het me logisch de beheerder op de hoogte te stellen bij grof misbruik

Verwijderd

Bware81 schreef op 12 December 2002 @ 18:42:
Het is wel klote dat ze zo moeilijk doen. en wat nu als je net zo als ik een broertje hebt op got en die gebruikt de email al die we van @home hebben gekregen dan kan ik die niet meer gebruiken dus moet ik ergens anders een email adress zien te halen omdat ze hotmail niet accepteren (wat ik al 7 jaar gebruik). Bus dan maar bij tmf web een email abbon. geopend. zou ik als ik jouw was ook doen want die staat niet op de ban-list.

Enig idee ook waarom?

(dat we hier "zo klote doen")

Verwijderd

Bware81 schreef op 12 december 2002 @ 18:37:
het zijn zeikers hier als het op email adressen aankomt :/

Wel de juiste reden vertellen graag. USERS dwingen ons daartoe.
Gedragen users zich worden alle ISP's echt wel door ons weer vrijgegeven hoor.

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Snap het niet. Heb zelf ook een hotmail adres opgegeven en geen probs mee :D.
Maar is wel logische dat ze domeinen gaan blokken, zeker die gratis domeinen, je blijft users bannen :|

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
BigFast schreef op 12 December 2002 @ 20:31:
Maar is wel logische dat ze domeinen gaan blokken, zeker die gratis domeinen, je blijft users bannen :|
Geregistreerd op Saturday 06 October 2001 17:40

Toen kon het nog met hotmail adres dacht ik, en je mag altijd na registratie met een "goed" mail adres veranderen naar hotmail account :)

Verwijderd

BigFast schreef op 12 december 2002 @ 20:31:

In die tijd waren er geen problemen met users die via Hotmail registreerden ;)

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
We Are Borg schreef op 12 december 2002 @ 21:23:
[...]

Geregistreerd op Saturday 06 October 2001 17:40

Toen kon het nog met hotmail adres dacht ik, en je mag altijd na registratie met een "goed" mail adres veranderen naar hotmail account :)
weet je het zeker :?

Volgens mij kon ik me nl. niet met m'n hotmail adres registreren, ik heb me niet voor niets met m'n uni adres geregistreerd.

Verwijderd

Azrael schreef op 12 December 2002 @ 21:35:
[...]

weet je het zeker :?

Volgens mij kon ik me nl. niet met m'n hotmail adres registreren, ik heb me niet voor niets met m'n uni adres geregistreerd.

Zal er om gespannen hebben denk ik. Ergens rond die tijd zal het veranderd zijn :)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

AL veel eerder was hotmail al geblocked, wou me aan begin van 2001 al reggen met hotmail en dat kon niet.
Moest in totaal een flink half jaar wachten totdat ik eindleijk een geldig mail adres had.
En toen moest er ook nog een BC3 komen, kon ik me opnieuw reggen :( :P

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
BigFast heeft zich niet met een hotmail adres geregged hoor, hij heeft het later in zn profile aangepast, maar het regadres is dus anders :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 21:36:

[...]

Zal er om gespannen hebben denk ik. Ergens rond die tijd zal het veranderd zijn :)
Dan is het tussen oktober en december veranderd denk ik, want in de faq stond toen ik me regde dat het een "echt" e-mailadres moest zijn.
edit:
Oops, vergis ik me even gruwelijk, ik ben een jaar eerder geregged :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toch blijf ik het een wazig verhaal vinden. Ik snap dat ze het hier een beetje leuk willen houden, maar om nou meteen een kompleet domein te bannen. Bovendien bereik je daar nog steeds je doel niet mee (volgens mij). Als ik nu nog een account aan wil maken zijn er genoeg mailservers op het web te vinden waar je echt in no-time zelf in kan breken om een account aan te maken. Dan hebben we het niet over een gratis adres, maar gewoon van een of andere school ofzo. En dan ben je nog "binnen" bij tweakers.

Maar goed, laat ik er niet te veel woorden aan vuil maken. :O Ik kan inderdaad achteraf altijd nog mijn e-mail adres aanpassen, waarmee het uiteindelijk doel wel bereikt is, gewoon al mijn mail op hetzelfde adres. Het steekt alleen een beetje dat ze hier de Mac tegenwerken. Dit forum laat zich ook al niet fatsoenlijk openen op mijn iBook. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 15:55:
Dit forum laat zich ook al niet fatsoenlijk openen op mijn iBook. :(

Ik heb geen enkel probleem met Chimera.

IE5 heeft wat zwarte vlakken op de frontpage, maar daar valt weinig aan te doen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:41

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bware81 schreef op 12 december 2002 @ 18:42:
misschien een revolutie voor je, maar je kunt maar liefst 3 e-mail adressen aanmaken bij je @home account...

dus:
1 voor jou
1 voor je broertje
1 voor je pa en ma

ofzo ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Pagina: 1