Toon posts:

Win 2000 - System lock

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op het werk gebruiken we windows 2000. Het irritante is dat als er de computer 10 minuten niet gebruiken de computer gelocked is en we ons wachtwoord weer moeten intikken !! Erg irritant. :X Alles is super beveiligd en er wordt op het netwerk ook gemonitord welke executables er draaien.

Is hier iets aan te doen ? En dan op een manier waarmee ik niet de computer hoef te hacken want dan krijg ik garandeerd problemen !!! Zou ik iets in de taskmanager kunnen zetten dat de computer ergens op gechecked wordt ofzo (harde schijf of zoiets) waardoor de computer "aktief" blijft en dus niet gelocked wordt ? :)

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:59
Waarschijnlijk een gewone screensaver. Rechtermuisknop op desktop, eigenschappen, tabblad screensaver en voila...

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 16:18
simsi000 schreef op 12 December 2002 @ 18:35:
Waarschijnlijk een gewone screensaver. Rechtermuisknop op desktop, eigenschappen, tabblad screensaver en voila...
Idd, en dan iets van password protected uitvinken

Strava

Verwijderd

Hier kun je niets aan doen. Er wordt een dll geladen met de optie lockworkstation. Wordt meegeschoten met een policy.
Nou ja, je kunt zelf je scherm locken dan gebeurt het niet...

Verwijderd

Helaas,

kan je niks aan doen! Is nl. de policy van je domein. Mocht je je screensaver al aan kunnen passen (al dan niet in het register) dan nog worden de settings direkt na het aanloggen op het domein weer teruggezet :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toegang tot de screensaver ! Alleen het vinkje "password protected" kan niet uit maar ik kan wel weer de tijd instellen.

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:59
Nou dan zet je die op maximaal, en dan heb je er minder last van!
Pagina: 1