Ik denk dat ik heb wat jij wil, want ik heb namelijk 'toevallig' vorig weekend een ECC2 mIRC dll geschreven

Het script wat NG hier neergooide is ooit al eens gepost door ColdFusion als ik me niet vergis (misschien in een net iets andere versie, dat zou kunnen). Ik dacht dat dat gebeurde in die ECC2 FAQ draad, maar later ook op wdo (zie
hier).
Helaas werkte dat script niet in mijn - ok, oeroude - mIRC 5.71. Nu weet ik bitter weinig af van mIRC scripten, zodat ik (nogal wat C/C++ ervaring hebbende) maar meteen een dll progde om dat probleem te omzeilen

Bovendien kan die dll veel meer dan het script hierboven, wat een voordeel is voor die statsverslaafden hier - mezelf included
Heel kort gezegd : je bepaalt zelf wat en hoe er uitgeschreven wordt. Waar je bepaalde waarden wil hebben (bvb het aantal DP's dat je al vond) moet je 'codes' opgeven die de dll dan vervangt door de effectieve waarde wanneer ie je gewenste output uitschrijft.
Even een voorbeeld van mogelijke output :
code:
1
2
3
| [20:40] <_piranha_> ECC2-109 [ current speed : 385k iterations/s | 68m iterations on current DP ]
[20:40] <_piranha_> ECC2-109 [ 6 DP's found on this machine | 2 DP's pending | 4 DP's on this account ]
[20:40] <_piranha_> ECC2-109 [ 10.278.054.016 its needed : 473.085.568 min | 2.905.820.672 max | 1.713.009.003 avg ] |
Gewoon even de readme lezen en het is zo duidelijk. Vragen, opmerkingen en suggesties mag je uiteraard ook in dit draadje doen.
ECC2Stats v0.1 kun je
hier vinden. Enjoy !
p.s. Met dank aan de mensen die deze dll op andere mIRC versies dan 5.71 hebben getest. You know who you are