Kan je buff-out files ook koppelen aan elkaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Toen ik net begon met DPC had ik allemaal kleine files van 62k ofzo aan WU's. Omdat er steeds meer bijkwamen ben ik ze gaan hernoemen naar buff-out1.rc5, buff-out2.rc5, buff-out3.rc5, etc...
Bij elkaar heb ik al meer als 2Mb in files klaar staan, maar in meerdere files. Later kwam ik erachter dat je dus de buff-out van de koetje kon laten staan en alleen nwe buff-in's erin zetten. Alles werd dan gewoon doorgeteld/bijelkaar opgeteld.
Maar..wat kan ik nou met die 'oudere' losse files doen?
Kan je die ook importeren of in dit geval exporteren naar 1 grote file?
Kan hier nix over terugvinden in de help van dnetc.

specs | 3360wP met SE3000

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

-import werkt zowel voor buff-in als buff-out

Join TeamBVD!

Verwijderd

Ik zou gewoon een proxy maken, dan is de kans ook een stuk kleiner dat dnet.c spontaan gaat flushen wat nog al eens gebeurd. De proxy kun je downloaden op d.net. Als je niet vat hoe het werkt moet je gewoon even naar #dpc gaan op irc.sorcery.net, daar is altijd wel iemand die het even wil uitleggen.

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Proxy is (nog) niet nodig. Ik heb Dnetc gewoon helemaal dichtgetimmerd dus flushen kan ie gewoon niet. Is de buff-in leeg, dan stopt ie. Ik haal nwe blokken via fetch@distributed.net binnen. Kan ik meteen de blocksize en numblocks aangeven.
Jammer dat je maar max 501 blokken krijgt. Doet mijn PC binnen 24 uur ;)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Ook als je de blocksize op maximaal zet (33)? Dan krijg je als het goed is iets tussen de 6000 en 12000 wu's. Als je dat met 1 bak binnen 24 uur kraakt heb je een aardig snelle bak (ik geloof iets van 20 Mkeys/sec) :)

[removed]

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
mijn blocksize is 28. Dat doet ie binnen 24 uur.

• redwing
  • Laatst online: 18:31
Dan moet je die eens hoger zetten. Krijg je wat meer blokjes binnen, en hoef je niet zo vaak te updaten.

[removed]

Verwijderd

tai pan: Mail me ff dan geef ik je een zelfgemaakt supersimpel scriptje die ervoor zorgt dat je een buff-in krijgt van 5000 pakketjes... of meer.. :)

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Nic,

Heb dat iets anders gedaan...gewoon aantal keren naar fetch@distr... gestuurd, die geimporteerd en klaar was ik. Zo gaat het ook wel.

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Tai-Pan, je moet dan inderdaad je packetsize maar eens op 29 of 30 zetten, dat werkt dan een stuk beter.

En wat dat betreft van die uitbuffers, dat is dus inderdaad zoals blimmel zegt.

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Gekoppeld. Blijkt dat ik nu op 19260 blokken zit. Van mijn werk komen er voor de flush van 1 pv nog 5000 bij, en mijn laptopje haalt misschien de 2000 blokken nog wel.
Al met al...die 25.000 blokken vrijdag flushen moet wel lukken.

Pagina: 1