Kan niet stoppen met ontploffen!
Verwijderd
Ik dacht niet dat er een schijfletter bij komt in XP.
Je kan volgens mij alleen met de Canon software die op de CD staat de foto's overzetten.
Of gewoon een kaartlezertje kopen.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
De zoombrowser software van Canon is ook niet echt handig, ik gebruik lieven dit:
http://www.breezesys.com/downloads/Downloader_v1.5_Setup.exe
Verwijderd
Oh, dat stond er dus al...
goede smorgens jufvrouw Jannie...
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 21:29 ]
Verwijderd
Misschien een stomme vraag, maar heb je 'em wel op 'playback' staan?Bob Popcorn schreef op 13 december 2002 @ 17:38:
Hij vind de cam gewoon niet op 1 of andere manier, de cd installeren helpt ook niet, hij zou het gewoon moeten doen nl. bij mijn pa op ze pc doet ie het wel in 1x, zonder software....
Dit was bij mij namelijk een probleem met mijn A40. Nu heb ik mijn USB muis en de camera omgewisseld en het werkt perfect.
Ga ik even proberen!Gorefest schreef op 16 december 2002 @ 14:46:
Heb je al een andere usb poort geprobeerd?
Dit was bij mij namelijk een probleem met mijn A40. Nu heb ik mijn USB muis en de camera omgewisseld en het werkt perfect.
Onder XP doet hij het prima maar onder ME krijg ik hem niet aan de praat.
Hij word wel 'gezien' in de verkenner maar als ik foto's van de camera naar mijn computer wil halen krijg ik een foutmelding, of hij wel goed is aangesloten of zo
met win2000 sp3 ziet twain ook geen programma's meer waarmee je je foto's kan uppen..
Lees nog eens....j-w schreef op 16 December 2002 @ 14:45:
welke ixus heb je?
De normale Digital Ixus
De normale Digital Elph
De normale S100
Snappez vous?
Maar ontopic:
http://www.powershot.com/powershot2/customer/wiaver391.html
Deze al geprobeerd?
Deze maar niet doen!!!
Dan mag je dat mijn Digital Ixus/S100/Digital Elph toch eens vertellen.... want die doet dat dus stug wel onder XP.Mark_640 schreef op 12 December 2002 @ 21:21:
Nee, de normale Digital Ixus wordt niet herkend als removable HD...
Welke drivers?
Standaard drivers van XP geïnstalleerd.
Topicstarter:
Doe het volgende:
1) Hang je camera aan je pc en zet je camera aan zodat hij gereed is voor overdracht van gegevens (je pom-pom-pom krijg je te horen... mogelijk niet een goede pompompom?)
2) Op je bureaublad: Rightclick op 'Deze computer'
3) Eigenschappen
4) Tabblad 'Hardware'
5) Knop 'Apparaatbeheer'
6) Bij 'Beeldapparaten' staat je Ixus; mogelijk met een foutmeldingsicoontje ervoor
7) Rightclick daar op je Ixus
8 ) 'Stuurprogramma bijwerken'
9) 'Software automatisch installeren' aangevinkt (standaard)
10) Volgende
11) Waarschijnlijk krijg je nu een melding over die digitale handtekening ofzo... Niets van aantrekken, gewoon doorgaan
12) Voltooien
Check 'Deze computer' nu nog eens; kijk of je ixus erbij staat.
Maar sowiezo sluit ik me aan bij het commentaar om Downloader te gebruiken.
Zoombrowser ziet er wel fraai uit maar wordt bij veel foto's enorm instabiel (mijn ervaring). Downloader is eenvoudiger maar wel een stukkie sneller met downloaden uit je camera.
succes
[ Voor 74% gewijzigd door WFvN op 16-12-2002 21:27 ]
Hmm, bij mij met 2000 werkt dat niet...wfvn schreef op 16 December 2002 @ 21:17:
[...]
Dan mag je dat mijn Digital Ixus/S100/Digital Elph toch eens vertellen.... want die doet dat dus stug wel onder XP.
Ik heb ook nooit nieuwere drivers geinstalleerd, ben tevreden zoals het nu werkt...
Ghehe... tja DAT kan ik natuurlijk niet zienMark_640 schreef op 17 December 2002 @ 17:25:
[...]
Hmm, bij mij met 2000 werkt dat niet...
Ik heb ook nooit nieuwere drivers geinstalleerd, ben tevreden zoals het nu werkt...
Mgoed, dat het niet kan is dus een beetje te voorbarig; ligt blijkbaar aan het OS en niet aan de camera