Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Je hebt blijkbaar de FAQ algelezen over DOS games in XP.
Ik zit even te denken wat je nog meer kan doen.
Ik zit even te denken wat je nog meer kan doen.
Verwijderd
Ik geloof dat je Tyrian2000 moet hebben, die werkt alleszins zonder problemen in XP.
Dacht iets gelezen te hebben dat de oude versie niet werkt met XP, maar kan mij vergist hebben ook hoor
Tyrian 2000 is trouwens hetzelfde spel hoor, geen opvolger of zo.
Dacht iets gelezen te hebben dat de oude versie niet werkt met XP, maar kan mij vergist hebben ook hoor
Mja, Tyrian heb ik wel, maar Tyrian 2k zal ik dus moeten downloaden. Maar waar, en is het inmiddels Abandonware? Ik wil nix illegaals (policy, censuur, etcVerwijderd schreef op 12 december 2002 @ 18:24:
Ik geloof dat je Tyrian2000 moet hebben, die werkt alleszins zonder problemen in XP.
Er zit nog steeds een copyright op dat spel, dus je mag er sowieso hier niet om vragenClimaximizer schreef op 12 December 2002 @ 18:27:
[...]
Mja, Tyrian heb ik wel, maar Tyrian 2k zal ik dus moeten downloaden. Maar waar, en is het inmiddels Abandonware? Ik wil nix illegaals (policy, censuur, etc)
Maareh, niet om het een of ander, heb je wel een goede config.sys en autoexec.bat en drivers enzo geladen op je dos 6.22 bootdisk?
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Ik vroeg ook nie om een download als je goed leest
Verwijderd
Climaximizer schreef op 12 December 2002 @ 18:27:
[...]
Mja, Tyrian heb ik wel, maar Tyrian 2k zal ik dus moeten downloaden. Maar waar, en is het inmiddels Abandonware? Ik wil nix illegaals (policy, censuur, etc)
Echt niet? Sorry, verkeerd gelezen danIk vroeg ook nie om een download als je goed leest
[...]
Mja, Tyrian heb ik wel, maar Tyrian 2k zal ik dus moeten downloaden. Maar waar, en is het inmiddels Abandonware? Ik wil nix illegaals (policy, censuur, etc )
Verwijderd
Das een waarheid als eenClimaximizer schreef op 12 december 2002 @ 19:32:
Heb trouwens nu de DEM0o0o0o0h van Tyrian 2k, en het werkt, en kickt nog steeds ass
Spijtig dat ze zo geen spellen meer maken.
Nou, veel plezier met de demoooooooooooo
Maken ze welVerwijderd schreef op 12 December 2002 @ 20:45:
[...]
Das een waarheid als een
Spijtig dat ze zo geen spellen meer maken.
Nou, veel plezier met de demoooooooooooo
http://www.gamers.nl/nieuws/15706
Verwijderd
Woei, bedanktClimaximizer schreef op 12 December 2002 @ 20:48:
[...]
Maken ze wel
http://www.gamers.nl/nieuws/15706
(vandaar waarschijnlijk ook jouw topic; uit pure nostalgie
idd, nieuw is altijd leuk, maar oud blijft het best
Ik heb lekker de "volledige" versie van tyrian 2k 
Wat je ook kan proberen is de demo installeren en dan de maps van het oude spel bij in die map zetten, als je dat goed doet kan je alle levels met de demo spelen
(dit werkte toch bij een kameraad van mij 3 jaar geleden)
Wat je ook kan proberen is de demo installeren en dan de maps van het oude spel bij in die map zetten, als je dat goed doet kan je alle levels met de demo spelen
(dit werkte toch bij een kameraad van mij 3 jaar geleden)
Pagina: 1