ATI kaart met zen drivers doet raar...:s

Pagina: 1
Acties:

• Ampora
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-10-2018
zie éh,
ik speel cs, als er ene online komt met msn of ik krijg ne mail ofzo(ge krijgt dan zo een berichte ervan[da staat af mor toch bleft da komme]. begint men spel te flashe dat het ni schoon is.. schokke, etc.....
+ ik haal mor 60fps en kei snel gaat da naar 30fps...
normaal hemmek constante van 72fps(met max fps aan)
ma die 72 krijg ik alleen als ik de drivers van de cd pak , mor die zen voor 2000 en na ene tijde geeft em dan bleuscreens met error in atidv2.dll
nu heb ik de nieuwe drivers geinstalleerd voor men videokaart voor win xp
kheb win xp
vidkaart: radeon 64ddr
heb de via drivers gedaan helemaal int begin na de format en de agp drivers van men mobo ook

help?

Verwijderd

als je nou is duidelijk nederlands tikt dan is het allemaal makkelijker te volgen, dit is nie echt de bedoeling van got.
kijk allereerst even voor betere drivers op de ati-site. en bekijk ook dit ff
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)

voor dat gezeur met msn is dr maar 1 oplossing: of uitzetten dat ie een melding maakt als iemand online komt, of msn uitzetten :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

[vertaling]
Als ik counterstrike speel en mijn PC krijgt een andere taak te verwerken, dan wordt CS wat langzamer. Ik heb allerlei drivers geprobeerd, maar die werken niet allemaal goed.

[oplossing]
Is er niet. Je PC is niet almachtig, als je ongestoord CS wilt spelen moet je andere programma's afsluiten. Met drivers heeft dit niks te maken.

[tip]
Schrijf voortaan in een beetje herkenbaar Nederlands ;)

En welkom op GoT :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 12-12-2002 17:46 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Ampora
ow....sorry :)
mja ma als ikde drivers van de cd instaleer dan heb ik al die problemen niet...(alleen dat ik na een tijd af en toe nen bleuscreen krijg met een error in atidv2.dll)
en pc kan toch ni slecht zijn...amd xp 1800+ 256ddr asus a7v8x mobo....
In de msn opties heb ik alles afgezet maar toch blijf ik da zien als ik een email krijg...ofzo

edit: ik heb de nieuwste installed.... en ben aant leze op die faq van radeon, maar heb nogaltijd nix gezien...wat er mee kan vergeleken worden

[ Voor 18% gewijzigd door Ampora op 12-12-2002 17:52 ]

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

als eerste zou ik echt die msn "online" notificatie uitzetten, da's toch zwaar irritant zo'n schermpje in beeld als je aan het gamen bent?

het hoeft ook niet persee aan je videokaart te liggen, het (was) bij mij zo dat als ik mohaa speelde, dat er dan gewoon een schermpje rechts onder kwam van "die en die" is online

misschien dat counterstrike niet met zoiets overweg kan? (verschil d3d/opengl mayby?)

• Ampora
die notification heb ik afgezet van alles , online, email, etc...maar toch krijg ik da als er een email komt...
ik weet dat het niet aan men videokaart ligt maar wel aan de drivers...
mja counterstrike kan er wel mee overweg :) want die drivers werkten goed met win98se
Pagina: 1