Toon posts:

office installatie... (per computer ipv user)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello beste tweakers...

ik ben tegen een rot probleem opgelopen met MS Office 2000 installatie.
We hebben een complete (behalve frontpage) office installatie op win2000 gedaan, onder de user account waar het geinstalleerd is werkt het allemaal prima (local admin) account. Echter zodra ik een account creeer op de computer en vervolgens office run vanaf dit account... wil die de source/cd hebben. Hier moet ik dus vanaf zien te komen omdat wij veel laptops hebben die over de wereld gaan... en ik ben eigenlijk niet van plan om iedereen een cd mee te geven omdat ze soms een nieuwe account moeten creeeren.

Ik ben dus al op de msdn Library geweest waar ze zeggen dat je alles moet installen onder de admin account en hierna pas accounts moet creeeren... geprobt en werkt niet.

Is iemand die hier een logische oplossing voor weet?
thnx _/-\o_

• MWP
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18

MWP

Tijdens de installatie kon je dit instellen,
Als ik het goed heb, in een van de laatste vensters.
Kiezen uit:

* alleen voor deze gebruiker
* voor alle gebruikers die deze computer gebruiken

Dat wordt een herinstall :P

Verwijderd

Topicstarter
HUH, dat venstertje ben ik helaas niet tegen gekomen bij Office 2000 Premium en ik heb die installatie nu toch wel een paar keertjes gezien :P

• MWP

MWP

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 17:45:
HUH, dat venstertje ben ik helaas niet tegen gekomen bij Office 2000 Premium en ik heb die installatie nu toch wel een paar keertjes gezien :P
Are you sure?
office 2k gebruikt volgens mij een (redelijk) moderne windows installer techniek,
en daar zit ie echt in hoor.
Het is trouwens niet een appart venster hoor, hij staat onderaan de "registratie informatie" pagina(of iets in die richting)

[ Voor 2% gewijzigd door MWP op 12-12-2002 17:57 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Noppes hij staat er echt niet in... helaas... dat zou mij een hoop gedoe schelen.....,
ik heb echter wel iets gevonden in een stil hoekje van de MSDN library... wat ik nu aan het uittesten ben

<quote>

Note During Setup, the Windows installer lets you set Office 2000 applications to Installed on First Use. This installation option works on a per-computer basis rather than on a per-user basis, so the Windows installer cannot track which applications your users have installed as they travel between computers. Your users’ application settings travel, but not the specific applications that have been installed on a particular computer. When users log on to the new computer and attempt to open an application, they might have to wait while the application is installed

of

Install Office on a per-computer, rather than per-user, basis Traveling users rely on user profiles to transfer their individual settings. However, you can save both hard disk space and download time by installing Office 2000 on a per-computer basis. For Windows NT, log on as an administrator of the computer and then install Office 2000. For Windows 95/98, install Office before you turn on user profiles. Installing on a per-computer basis ensures that the installation information is shared between all users on that computer, so it does not need to be stored separately for each user

</quote>

leuk om te zien hoeze zichzelf toch wel een beetje tegenspreken... ah jah... het is MS :P

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 18:14 . Reden: Typo&lay ]

Verwijderd

Topicstarter
en beide opties blijken bij mij niet te werken.... hemms.. ;(

_/-\o_ voor degene met de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
ps hier effe een linkje naar een microsoft site welke opties standaard in de setup zitten:

http://www.microsoft.com/office/ork/2000/two/45ct_4.htm

dom dit is dubbelpost 8)7
sorry

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 18:34 . Reden: dubbelpost ]

• MWP

MWP

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 18:33:
ps hier effe een linkje naar een microsoft site welke opties standaard in de setup zitten:

http://www.microsoft.com/office/ork/2000/two/45ct_4.htm

dom dit is dubbelpost 8)7
sorry
't is misschien maar een idee, maar als je nu eens in %system root%\documents and settings\all users\start menu een paar snelkoppelingen maakt naar alle office aplicatie's, werkt dat niet?

dit is trouwens ook een erg mooi knopje:
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gifedit

[ Voor 13% gewijzigd door MWP op 12-12-2002 20:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee het ligt helaas een stukje gecompliceerder als dit.... helaas,

de Snelkoppelingen etc zijn allemaal daar het gaat er gewoon om dat hij een aantal keys in de REG moet invullen en een paar files plaatst/configt in je profiel

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 20:37 ]

• MWP

MWP

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 20:34:
nee het ligt helaas een stukje gecompliceerder als dit.... helaas,

de Snelkoppelingen etc zijn allemaal daar het gaat er gewoon om dat hij een aantal keys in de REG moet invullen en een paar files plaatst/configt in je profiel
start>run>regedit
edit>search>office :z

Verwijderd

Topicstarter
jeps heb ik geprob om de node van de install account te importeren op de node van .DEFAULT...... helaas

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Eh.. met de Office Customization wizard die nota bene op je premium CD staat had je dus zelf transforms kunnen maken waarbij je kiest voor volledige installatie (dus niet on first use, dan vraagt-ie idd om het installmedium).

Als je daarmee ook je Outlook settings doet, hoef je geen install-files mee te geven.

Het kan dus wel degelijk, ik heb zo'n honderd installs gedeployed op die manier.

Office2k is juist prima per-machine te installeren, mits je de goede techniek gebruikt.

[ Voor 23% gewijzigd door alt-92 op 12-12-2002 21:04 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Snap ik.... dit was ook de manier waarop ik het heb gedaan... op mijn desktops met permanente netwerk connectie werkt dit perfect.... maar zonder connectie heb ik toch echt een prob..

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Bullshit.

Dan heb je echt iets verkeerd gedaan, Installatie op afroep aan laten staan voor de onderdelen die niet gebruikt worden oid.

Ik heb nog nooit een laptop-user teruggehad die installfiles nodig had.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
heb jij dan laptop users die zelf nieuwe profielen moeten maken voor hun zelf omdat ze op verschillende netwerken moeten werken.... en zo ja... vertel me dan wat ik verkeert doe.. het is geen betweterschap... ik zoek naar de oplossing en ben alleen maar blij als jij die voor me hebt :D

Verwijderd

Topicstarter
Effe alles op een rijtje gezet,

* het gaat om een office installatie die vanaf het netwerk gedaan wordt echter niet met
win2k Server omdat we pas over een half jaar gaan migreren. ( we doen het gewoon met
een drive map en een logon-scriptje)
* mijn doel is om de installatie per computer te doen, waardoor het niet meer nodig is om
enkele bestanden te kopieeren zodra een nieuwe profiel gecreeert wordt
* Waarom: ik heb user`s (programmeurs) die over heel de wereld gaan met hun laptop`s
en op allerlei verschillende netwerken moeten werken... en hiervoor dus soms een nieuw
profiel moeten creeeren voor zichzelf.

ik hoop hiermee iets meer licht op de situatie gegeven te hebben :D

Verwijderd

Misschien een domme opmerking. 8)7
Maar hoe installeer je hem op de gewone manier of een administratieve manier.

Verwijderd

Topicstarter
beide,..... en bij beide manieren behoud ik de probleem

Verwijderd

Ik heb thuis de volgende opstelling:

Server: WinNT server (SP6a)
Workstation: Win98

Ik heb op mijn workstation een administratieve installatie gedaan. Daarbij heb ik op de server 2 mappen aangemaakt namelijk: MSOFFICE en MSAPPS, op de werkstation een netwerkverbinding gemaakt naar beide gedeelde mappen. Heb de naam van mijn Domein ingevoerd. Nadat ik mijn product-ID heb ingevoerd, krijg ik een venster waarbij je de doelmap moet opgeven. Deze verander je dan in de gedeelde map MSOFFICE. Dit doe ik net zo met het volgende venster waarin gevraagd wordt waar de gedeelde mappen moeten staan. In het volgende venster heb ik de keuze van gebruiker aangevinkt en Office geinstalleerd.

Nadat ik dit heb gedaan ga in in mijn werkstation naar uitvoeren type daarin "netwerkverbinding"\MSOFFICE\SETUP.EXE en daarna kies ik voor installatie vanaf server en hij installerd hem gewoon.

Dit moet wel per gebruiker maar hebben geen cd nodig. Weet niet of je hier wat aan hebt en ben hier van office97 uitgegaan maar heb het ook met 2k gedaan maar weet niet percies de venster meer want heb hier een boek liggen die gebruik voor mijn opleiding.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 18:22:
Ik heb thuis de volgende opstelling:

Server: WinNT server (SP6a)
Workstation: Win98

Ik heb op mijn workstation een administratieve installatie gedaan. Daarbij heb ik op de server 2 mappen aangemaakt namelijk: MSOFFICE en MSAPPS, op de werkstation een netwerkverbinding gemaakt naar beide gedeelde mappen. Heb de naam van mijn Domein ingevoerd. Nadat ik mijn product-ID heb ingevoerd, krijg ik een venster waarbij je de doelmap moet opgeven. Deze verander je dan in de gedeelde map MSOFFICE. Dit doe ik net zo met het volgende venster waarin gevraagd wordt waar de gedeelde mappen moeten staan. In het volgende venster heb ik de keuze van gebruiker aangevinkt en Office geinstalleerd.

Nadat ik dit heb gedaan ga in in mijn werkstation naar uitvoeren type daarin "netwerkverbinding"\MSOFFICE\SETUP.EXE en daarna kies ik voor installatie vanaf server en hij installerd hem gewoon.

Dit moet wel per gebruiker maar hebben geen cd nodig. Weet niet of je hier wat aan hebt en ben hier van office97 uitgegaan maar heb het ook met 2k gedaan maar weet niet percies de venster meer want heb hier een boek liggen die gebruik voor mijn opleiding.
En dit is allemaal geen probleem voor me. De installatie`s etc werken allemaal goed... het gaat pas fout als de software zeg maar op de client geinstalleerd is op de locale admin account... (admin account op de laptop dus)
Office is dan aanwezig op de laptops.
vervolgens geef ik de laptop mee aan de user die voorzich zelf een account creeert... en daar gaat het fout... de snelkoppelingen van office etc zijn allemaal aanwezig maar zodra ik ze EXEXCUTE komt de installer op en die wil een paar file`tjes. die hij vervolgens plaatst in de user profile......
Wat ik wil is dat zodra office geinstalleerd wordt dat hij deze files in de default profile plaatst waardoor alle nieuwe geinstalleerde profielen automatisch deze bestanden meekrijgt en hierdoor dus geen installer meer nodig is.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 18:30 . Reden: edit ]

Verwijderd

Ik ga ervan uit dat op de laptops ook Win2k geinstalleerd is. Ook bij mij als ik een andere account aanmaak en dan kan ik met die nieuwe acount ook office niet starten maar als ik met die gebruiker weer de install ga doen dan wil het wel weer. Ik zou het verder ook niet weten ben er wel nieuwsgierig naar. Want dat voor zo mij ook makkelijker zijn. Want denk erover om mijn netwerk met de buren uit te breiden. Maar volgens mij wil het niet. Mijn leraar had er ook niet over dat het zo kon. Maar waarom maken de gebruikers zelf hun account aan en niet de systeembeheerder als ik vragen mag want als de systeembeheerder hun account aanmaakt en dan daar de office installeerd zou het probleem opgelost zijn.

Verwijderd

Topicstarter
deze gebruikers zijn Proggrammeurs die heel de wereld over gaan om projecten uit te voeren..... hierdoor moeten ze vaak op een netwerk aangesloten worden. Als je op een nieuw domein wil zul je dus een nieuwe account moeten maken. En hier gaat het fout..... zij creeeren een nieuwe account want anders kunnen ze niet bij de opdrachten etc.... tegelijkertijd worden apps als office onmogelijk gemaakt. Prob dus.... dit is echter geen prob als je een vast netwerk gebruikt... zolang je clients maar continue op het netwerk zitten is dit allemaal geen probleem want de installer gaat dan automatisch die files opzoeken waar hij vandaan geinstalleerd is.
ik heb dus het prob dat het netwerk voor hun niet beschikbaar is op dat moment... en ik voel er weinig voor om iedereen zijn eigen office mee te geven... want die raken ze kwijt etc...

ps ik Win2k clients... voor de laptops
en winNT 4.0 server.

Verwijderd

Dit weet ik ook niet zo. Sorry

Verwijderd

Topicstarter
No problemo, hopelijk een andere tweaker wel. thnx voor de poging in ieder geval :D

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 17:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

tot zover ik weet slaat office bepaalde info op in de my documents map,dit betekend dus dat je het echt per gebruiker moet installeren(weet ik nl ook van hier thuis,ik heb de msdn versie)
dus:eerst gebruiker aanmaken,dan installeren,wat je dus kan doen is die cd kopieeren naar de HDD ,wat dus weer veel ruimte inneemt zodat ze het bij ieder nieuw account kunnen installeren,of van te voren afspreken welke accounts ,die aanmaken en installeren,maar dit zijn dus mijn ervaringen en ik heb dus nooit die mannier zoals jij zegt gehad

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Ook
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik heb dit ook wel eens eerder gezien en ik loste het altijd op met een Office Netwerk Install.
Dan heb je gewoon altijd de CD 'bij de hand' en hij kan altijd extra dingetjes installeren, ook voor andere users of taalpakketten oid.
Zo doe je een office netwerk install. Als je alleen wil installen vanaf je HD (en geen custom setup nodig hebt) dan kan je gewoon stap 1 en 2 doen en dat gewoon direct verder gaan met de office setup.exe (de ORK is alleen voor customized setup).
Stap 1: Installeer Office 2000 op de machine die u de functie server hebt gegeven. Gebruik de optie /A. Een kopie van de gehele cd-rom wordt nu op de harde schijf gezet.

Stap 2: Deel deze directory in het netwerk als Office.

Stap 3: Download van www.microsoft.com/office/ork de office resource kit of kijk in de ORK map op de cd-rom.

Stap 4: Start van deze tool de custom installation wizard.

Stap 5: U kunt nu in 17 stappen de Office 2000 installatie naar eigen hand zetten. Het MSI bestand dat moet worden opgegeven is DATA1.MSI die op de harde schijf in de office map staat die is aangemaakt bij stap 2.

Stap 6: Bij stap 4 maakt geef je als naam netwerk.mst op en plaats dit in die Office directory.

Stap 7: Welke applicaties moeten worden geïnstalleerd? Selecteer in ze de wizard.

Stap 8: Klik op Finish. Het MST wordt gecreërd. Ga naar de andere machine en start

\SERVERNAAM\OFFICE\SETUP.EXE /I DATA1.MSI /T NETWERK.MST

Wees consequent, maar niet altijd

• robjanssen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 16:10

robjanssen

Software Developer

Als lompe oplossing zou je de installatie van office op elke laptop kunnen zetten.
Dan heb je het probleem ook verholpen.
Maar dat is natuurlijk geen nette oplossing.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik vraag me overigens af of het niet handiger is om de laptops niet in een domain te hangen maar gewoon in workgroup mode te laten....

Het probleem waar je nu tegenaan loopt is dat elke keer wanneer een win2k client in een ander domain wordt gehangen de Security Identifier (en daardoor ook ownership van bestanden) verandert.

In workgroup mode kun je makkelijker de workgroup name aanpassen aan het nieuwe domain, en ik denk dat het makkelijker is om een domain guest account aan te maken (of te laten maken) waar je coders gebruik van kunnen maken dan je huidige werkwijze.

Ik zit in een vergelijkbare situatie indat ik 4 a 5 verschillende win2k domains moet kunnen inloggen, en om 5 verschillende domain profiles te hebben + sID changes... :X :X brrrrrrr...

[ Voor 42% gewijzigd door alt-92 op 14-12-2002 12:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke thnx people voor de vele reply`s.... wat ik hieruit dus min of meer uit opmaak is dat het idd een prob is aan de zijde van microsoft.
en dat wij niet simpelweg een optie over het hoofd zien.

Helaas is het geen optie om de coders in workgroep mode te laten hangen doordat men admin rechten krijgt op het netwerk... voor de config van SQL servers etc... en er zijn nog een aantal dingen waardoor het helaas nodig is om hun op het netwerk te plaatsen.

Verder heb ik dit weekend benut om dit probleem ook voor te legen aan een MCSE instructeur... en deze man wist er ook geen duidelijke oplossing voor te geven.... hij gaf zelfs kritiek op MS want dit is weldegelijk een foutje van MS in zijn ogen omdat de programma`s wel beschikbaar zijn en uitgevoerd kunnen worden. Het enige vevelende is dat er regelmatig een installer naar voren komt.

mocht er nog iemand zijn met een makkelijke en goedwerkende truc.... dan hoor ik het graag.

ik zal er zelf ook effe snel 1 geven.

*installeer de workstation
*install office... maakt niet uit hoe wat en waar
*doe vervolgens de admin profile kopieeren naar de default profile

*gevolg: alle nieuwe gecreeerde profielen zijn automatisch goed uitgerust met de juiste config
*nadeel: ik weet pers niet ofdat er dingen gecopied worden die een sec Breach kunnen vormen. en 2 het is een hoop poeha voor een office installatie

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 04:43

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Een tijdelijke oplossing is : copieer de office cd naar de laptop, en draai de setup vandaaruit. (al dan niet met office).
Hiermee voorkom je een paar problemen.

Het grote probleem is: een gebruiker (user-profiel) *mag* gewoon bepaalde dingen niet instaleren (alleen administrators). Daardoor kan je niet componenten on-the-fly instaleren als je die nodig hebt (als user).

Oplossing: instaleer office (zo compleet mogelijk, al dan niet met transform bestand (MST)), en "gebruik" alle onderdelen (vooral Office) een keer in de administrator modus. zo worden de benodigde dingen geinstaleerd (en ook te gebruiken voor een user).

Het probleem hierbij is: dit is niet normaal te instaleren via een server.
Oplossing: doe het bovenstaande, en script de boel in MSI. (b.v met Veritas WinINSTALL LE, te vinden in support\tools op de win 2000 cd).

Het moeilijke hieraan is dat je nooit zeker weet of ALLE onderdelen zijn geinstalleerd. het beste is om een gebruiker (programeur) ff zijn meest gebruikte onderdelen op te laten starten, en op die manier de componenten te laten instaleren.

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Verwijderd

Topicstarter
Tsja het klinkt idd dat dit de enige manier is om het op te lossen,..... ik wil nog een aantal dingen proberen..... want het zou natuurlijk mooi zijn om een algemene patch te kunnen creeeren.

effe tussendoor... weet iemand of dit probleem ook aanwezig is bij Office XP?

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Levert, ingelogd zijnde als gewone gebruiker, rechtsklikken op setup.exe of op de nodige executables van office, uitvoeren als... en dan de locale administrator van de laptop plus wachtwoord kiezen niks op?

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:23

grimson

domeingrommer

Volgens mij moet je bij elke MSI installatie opgeven dat het voor meerdere users is.
Dit is een van de voordelen van MSI (Nu Windows Installer)

/ALLUSERS=2 opnemen in je commando regel om Office te installeren.

Zoiets was het in ieder geval ..

ALLUSERS=2 is het belangrijkste !!!!

Succes

PS.
Het mooie van een installatie behorende bij een MSI-Setup is dat als een andere user inloggedop een PC en dan bijv. Word start, en dan pas zijn CURRENT_USER registry settings worden aangemaakt.

Voorheen moest je vaak nog losse CURRENT_USER settings importeren :(

oja,

Office2000 SP3 NEDERLANDS is nu ook te downloaden

[ Voor 38% gewijzigd door grimson op 16-12-2002 20:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
grimson schreef op 16 december 2002 @ 20:36:
oja,

Office2000 SP3 NEDERLANDS is nu ook te downloaden
Thnx voor de tip, zit echter momenteel in Canada en we gebruiken dan ook de Engels Pack. :) thnx anyway

ik zal eens kijken naar de die optie die je aangeeft en kijken ofdat ik misschien hiermee de klus kan klaren. B)

• grimson

grimson

domeingrommer

<Offtopic>

http://www.microsoft.com/...l_Command_Line_Syntax.htm

Hier kan je de Switches vinden voor elke MSI gebaseerde setup

<Ontopic>

Dit bedoel ik eigenlijk;
OFF2000: Running Setup with /ju Switch Advertises Office for All Users
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;232955

Hopenlijk heb je hier meer aan !!

Succes en veel plezier in Canada !!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx Grimson

jeps, en als ik het goed begrijp staat dit gelijk aan de "allusers="2"" commando.... en dit heb ik in de MST file geconfigt staan.... B)

of lees ik het nu verkeert... :?

• grimson

grimson

domeingrommer

Hoi !

Euhm ja, volgens mij kan je het inderdaad in je MSI Transform file dit aangeven.
Ik heb het allemaal niet getest maar het moet dan zo ook werken als je het als een admin installeerd en een gewone gebruiker logt aan, dan moet deze gebruiker Ofice kunnen opstarten.

Ik kan het allemaal niet verifiëren omdat ik er ook mee bezig ben, maar dan WinXP en OffXP.

Ik ben ook hiervoor bezig om een MST te maken die een 'corporate' installatie genereert voor alle gebruikers. Dus ik heb ook ALLUSERS=2 moeten gebruiken :)

Nogmaals success !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, laat effe weten ofdat je het met Office XP wel gelukt is of je een dergelijk probleem krijgt.

• grimson

grimson

domeingrommer

Hoi !

Office XP geeft geen problemen. Ik heb wel via de Office XP Resourcekit tools een installatie transform gemaakt (MST Bestand)

Ik installeer office dus met voorgekauwde instellingen die in de transform file staat.
Daar staat o.a. ALLUSERS=2 (Laastste pagina Tools Wizard)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
*kick*

Even een oud topic omhoog trappen :)

Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Zodra een nieuwe user aanlogd op een bepaalde machine wordt om de CD gevraagd. Nu lossen we dit nu op door em naar een netwerkdrive te wijzen waar de software staat, maar aangezien we ook een hele zooi laptops hebben die vaak niet in verbinding staan met het netwerk is dit geen fantastische oplossing....

Iemand die intussen wat verder is gekomen dan de topicstarter?

Thanks.....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Nog een trap! Ik heb nog steeds dit probleem met nieuwe users die op een workstation aanloggen. Bij het opstarten van Word wordt om de installatie CD gevraagd.

Office 2000 is *volledig* geinstalleerd.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• mutsje
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

bij mijn weten wordt er bij het inloggen van een gebruiker die dan office gaat opstarten bijvoorbeeld outlook2xxx nog steeds een gedeelte naar de userprofile weg geschreven. Dit houd dus in dat de source beschikbaar moet zijn.... is dus probleem van microsoft.

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Wat ik altijd doe is alle opties op: 'run from this computer' aanvinken.
En wat ik ook vaak doe, maar niet altijd is de cd te installen vanaf de hdd, hier staat dan een source dir. met ook de install van w98 of 2k.
Dan vind hij ook automagisch de cd, en hoeft de user niks te doen.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Pagina: 1