Toon posts:

Vreemde error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje aan het geinen met PHP en javascript, en ineens kreeg ik deze error:
Afbeeldingslocatie: http://civfan.com/error.png

Ik weet niet waar de error staat er ik kan het zo ook niet oplossen, misschien weet een van jullie een oplossing.

Alvast bedankt.

- Frag

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 19:22
Een stack is gereserveerd geheugen dat oa. explorer gebruikt. Je krijgt zn Stack Overflow error wanneer er niet genoeg gereserveerd geheugen beschikbaar is om de rutines uit te voeren.

[ Voor 9% gewijzigd door Sybr_E-N op 12-12-2002 17:42 ]

• Error65
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01-2023

Error65

Error Inside

Lijkt me erg handig als je ff wat meer info geeft...
Wat probeer je te doen?
Of laat bijvoorbeeld eens wat script zien..

http://www.uitdehoogte.nl/bert

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bijna 1 GB ram
40 gb waarvan zeker 20 GB vrij is voor virtueel geheugen

Dus eigenlijk nog wel genoeg om een klein progje te openen... Of heb ik dat verkeerd

Verwijderd

Topicstarter
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?
if (ereg("^open", $cmd)) {
    $open = str_replace("open ", "", $cmd);
    if ($open==internet) {
        $prog = "Internet Explorer";
        $loca = "C:\Program%20Files\Internet%20Explorer\IEXPLORE.EXE";
    }
    $out = "Opened: $prog";
    $cmd = "open";
    $good = "loca"; ?>
    <SCRIPT language="JavaScript"> 
    <!--
    function open()
    {
    window.open('<? echo $loca; ?>','mywindow','width=400,height=200,toolbar=yes,location=yes,directories=yes,status=yes,menubar=yes,scrollbars=yes,copyhistory=yes,resizable=yes');
    }
    -->
    </script><?
    echo"<script>open()</script>";
}
?>

En $cmd word in de vorige pagina in gevoerd... De ingevoerde waarde is: 'open internet'

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 10:43

DeFeCt

je wéét toch

/off -> FAQ -> topic titles

Flickr

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Geef je functie een andere naam; open() is een bestaande method van het (default) window object; je creeerd zo dus een oneindige loop omdat je die method overschrijft met je eigen functie en vervolgens in je functie weer gebruikt...

oh, en zo krijg je wel de vraag of je IEXPLORE.EXE wilt downloaden of openen vanaf de huidige locatie....

[ Voor 46% gewijzigd door crisp op 12-12-2002 17:46 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op 12 December 2002 @ 17:43:
Geef je functie een andere naam; open() is een bestaande method van het (default) window object; je creeerd zo dus een oneindige loop omdat je die method overschrijft met je eigen functie en vervolgens in je functie weer gebruikt...

oh, en zo krijg je wel de vraag of je IEXPLORE.EXE wilt downloaden of openen vanaf de huidige locatie....
Thanks.... Dat was het. Ik was vergeten dat het idd vaker voorkomt. Het werkt nu weer gewoon. Alleen nu nog een probleem :D Hoe kan ik ervoor zorgen dat het programma automatisch word uitgevoerd ipv datie eerst vraagt of ik hem wil downen :?

Alweer, alvast bedankt :P

- Frag

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 17:48:
[...]

Thanks.... Dat was het. Ik was vergeten dat het idd vaker voorkomt. Het werkt nu weer gewoon. Alleen nu nog een probleem :D Hoe kan ik ervoor zorgen dat het programma automatisch word uitgevoerd ipv datie eerst vraagt of ik hem wil downen :?

Alweer, alvast bedankt :P

- Frag
verschillende mogelijkheden: er bestaan bv plugins voor; je zou ook VBscript kunnen gebruiken. Het zijn allemaal IE-only oplossingen.
Hier zijn deze week al een paar topics over geweest - moet je ff zoeken in de slotjes van de afgelopen week (deze vraag komt nl erg vaak langs)...

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 12-12-2002 17:51 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Dat vind ik dus jammer... Ik kan totaal niet VB-scripten... :'( Zal ff een tutorial ofzow gaan zoeken

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

* crisp is de beroerdste niet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<script language="VBScript" type="text/vbscript">

Function VBrunProg(prog)
     Dim WSHShell
     Set WSHShell = CreateObject("WScript.Shell")
     WSHShell.Run(prog)
   end Function

</script>

:)

Intentionally left blank

Pagina: 1