Toon posts:

MSI 845PE Max-FIR welke revisies?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had laast een MSI 845PE Max2-FIR met raid en firewire enz enz.. Welke revisies, dan bedoel ik b.v. 1.01 of 1.02 of 1.1 of 1.2 enz enz bestaan er van dat bord?? Zouden degene die dit bord hebben willen kijken wat zij hebben....

Alvast Bedankt,

Martijn

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

ik heb een 1.0 (sinds 14 dagen) met een 2.8 (533 bus) en 512 pc333

Heb trouwens de BFIR (maar dat uit zich alleen in de los bijgeleverde bluetooth module)

verder lekker boardje, alleen door dat alles on board zit trekt ie veel stroom, er zit dan ook een extra stroom aansluiting op om de onboard componenten van stroom te voorzien.

Bij aansluiten van een regelbare enermax fan op de chassis fan aansluiting, stopte mijn onboard nic met werken (de fan trok gewoon te veel weg)

dus let daar ff op als er iets onboard niet werkt, trek dan je fan ff los en kijk of je je extra stroom ook hebt aangesloten....)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik wil graag even kijken (al heb ik ook de -BFIR), als je me vertelt waar ik het kan zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Zpottr op 13-12-2002 15:19 ]

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
zit als het goed is tussen de PCI sloten, en dan de onderste 2 denk ik

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:51
Ik zal ook ff kijken. Maar ik heb totaal geen last van het stroom verbruik, kan dat niet aan je voeding liggen? Ik heb btw. een Chieftec 340 watt.

Ik heb een "Ver: 1"

[ Voor 8% gewijzigd door yogy op 13-12-2002 17:49 ]

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ver: 1 hiero, woensdag jl. gekocht. Ik denk niet dat er al heel veel latere versies op de markt zijn hier.

Zoef

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:01
BFIR en FIR zijn precies zelfde mobo. Als je BFIR koopt dan koop je eigenlijk een FIR + los een Bluetooth transiver.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Dit mobo is zo nieuw dat der nog geen revisies van zijn volgens mij hoor.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kloppen bij jullie de temperatuur waardes in de bios? Er zijn veel problemen hiermee namelijk. De pc van mijn zwager is idle volgens de bios al 50 - 53 graden. Koelblok voelt dan echt koud aan. Zijn ook al meerdere topics over hier op got.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
had ik ook met luchtkoeling, heb toen ook veel hogere temps als met Asus. Misschien ligt het aan het temp magagement van MSI?? heb nu met watercooling 40graden max...
Pagina: 1