Mijn topic verplaatst naar HK

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 16:54

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

Topicstarter
Ik heb een normaal topic geopent in LA:
Mod's ook weer mod af of baan voor leven
Na 30 posts wordt het topic ver#$%#$ door notabene mod's en crew.
Vervolgens wordt het naar HK gemoved, triest!!!

Wat mij betreft trash je die complete onzin die meer op een chat verslag lijkt en plaats je restant=begin terug in LA.
In een normaal tech-forum hadden de gebruikers die en topic zo verkloten wat mij betreft een waarschuwing kunnen krijgen.

Kan iemand mij uitleggen waarom dit de procedure is. Is HK bedoeld als afvalbak van normale topics die uit de hand lopen?

[ Voor 16% gewijzigd door Goodielover op 12-12-2002 17:10 . Reden: Iets aangepast ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je "vraag" is toch beantwoord ?

Daarna ging het over in slow-chatten, dan is het toch logisch dat hij naar de HK gemoved wordt :?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Oeps, * We Are Borg is dan ook schuldig :)

Heeft wel vaker de neiging om nadat iets beantwoord is offtopic te gaan, zijn altijd wel leuke topics :)

Verwijderd

Hoe denk je er over om hier opnieuw en met een schone lei te beginnen?
Goodielover schreef op 10 december 2002 @ 14:26:
Ik merk dat je lang niet alle mod's even vaak echt ziet modden, terwijl ze wel aanwezig zijn. Hebben jullie hiervoor ook beleid.

Ontnemen jullie wel eens mod's de rechten als hij/zij functioneel geen mod is? (Na een goed gesprek en een flinke borrel >:) )

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Goodielover schreef op 10 December 2002 @ 14:41:
[...]

Gelukkig niet. Zullen we er nu maar over stoppen dan. Ik post hierin nu niet meer.
mja je had je antwoord enzo, en af en toe vind ik dat dit moet kunnen eik.

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Ik wil het over het verplaatsen van blijkbaar zinloos geworden topics hebben naar HK. Zie mijn laatste edit op de topic start

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:18
Het topic waar je het over hebt had nou niet een super-serieus karakter, ook de start niet.

[ Voor 75% gewijzigd door Arnout op 12-12-2002 17:16 ]

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Erkens schreef op 12 december 2002 @ 17:11:
[...]

mja je had je antwoord enzo, en af en toe vind ik dat dit moet kunnen eik.
Start dan zelf een topic in HK als je dat wilt. Zo wordt het terug zoeken van een zinnig begonnen topic ook erg lastig. Wie denkt er nou in een HK-topic iets zinnigs te lezen.

PS ik zie hier liever reacties van MOD's dan van reguliere GoT-ers

[ Voor 9% gewijzigd door Goodielover op 12-12-2002 17:14 ]

Verwijderd

LA mag best wel eens op een lolletje uitlopen, maar de laatste tijd is het haast niet anders meer. Zelfs dit topic is voor sommige mensen aanleiding om verder te gaan...

[rml][ LA] Onzin replies[/rml]

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Ben het eens met Goodielover. Dit geldt niet alleen voor LA, maar voor alle fora. Iemand opent een topic met een goede topicstart, en dan wordt naar aanleiding van de replies het topic gemoved. :/ Dan worden verkeerde replies dus goedgezet en een goede topicstart nutteloos.
Je ziet dit ook vaak bij SG topics zoals [rml][ usert] HK gedrag in SG[/rml] dat mensen bij voorbaat HK replies geven omdat ze vinden dat het topic daar thuishoort. Daardoor wordt de hele thread dus HKachtig. Dat is vaak de aanleiding van dit gedrag en dat moet mijn inziens hard tegengegaan worden.

Daarnaast heb je inderdaad het "archief" argument dat hiervoor genoemt is. Je zal het goede antwoord nooit meer terug kunnen vinden.

Ten slotte kan de reden dat een antwoord op een vraag al gegeven is toch zeker geen reden zijn om maar offtopic te gaan praten? Dan moet je gewoon het topic laten zakken en er niet meer aankomen, tenzij je iets toe te voegen hebt. Verkeerde replies die zorgen voor een move zorgen dus juist voor het tegenovergestelde. Maar ja wie ben ik :)

Human Bobby

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Een medestander, een verstandig denkend mens.
Bedankt voor de steun. Nu nog mod's die het steunen en uitvoeren en we zijn er.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:36

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Goodielover schreef op 12 December 2002 @ 17:05:
Ik heb een normaal topic geopent in LA:
Mod's ook weer mod af of baan voor leven
Na 30 posts wordt het topic ver#$%#$ door notabene mod's en crew.
Vervolgens wordt het naar HK gemoved, triest!!!
[...]
Troostje, je bent niet de enige die zoiets is overkomen.

:'( |:(

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Van mij mag LA inderdaad wel wat serieuzer en de replies wat langer dan een standaardlinkje. Af en toe doorbomen is nou niet echt een ramp:

Maar (vrijwel) altijd aint soms :)

En ik ga mee met Justice, ook @ techfora is dat fenomeen wat je noemt jammer :)

[ Voor 19% gewijzigd door Jaymz op 12-12-2002 17:34 ]

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

[Airwolf] schreef op 12 December 2002 @ 17:09:
Je "vraag" is toch beantwoord ?

Daarna ging het over in slow-chatten, dan is het toch logisch dat hij naar de HK gemoved wordt :?
Okee, als iets in een chatlog verzand is het logisch dat het naar HK gaat.

Alleen mij ontgaat de logica van het offtopicgaan volkomen, zeker in de huidige mate ;)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Met hard tegengaan bedoel ik meer voorlichting eigenlijk. Denk dat het beter helpt om te laten zien dat ze verkeerd bezig zijn aan de hand van een paar linkjes naar threads en hun posts te verwijderen in het betreffende topic. Ipv een modbreak met "wie er nu nog offtopic reageert krijgt een OW", immers ziet men dan niet wat ze eigenlijk verpesten. Misschien dat zo'n manier van werken wel vaker toegepast kan worden trouwens. (gebeurd ook al wel soms).

Human Bobby

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 17:14:
LA mag best wel eens op een lolletje uitlopen, maar de laatste tijd is het haast niet anders meer. Zelfs dit topic is voor sommige mensen aanleiding om verder te gaan...

[rml][ LA] Onzin replies[/rml]
* We Are Borg zal het nut van die SM melding niet echt zien, maar goed :)

Vind namelijk mijn reacties en het LA topic waar over gesproken wordt idd niet echt goed, te offtopic maar de gezelligheid met sommige crew leden is soms erg verslavend na een LA topic. Maar waarom je mijn reactie in dit topic quote in je SM melding als een niet gewenste reactie in dit topic :? Ach ja, zal wel :)
Jaymz schreef op 12 december 2002 @ 17:40:

[...]
Alleen mij ontgaat de logica van het offtopicgaan volkomen, zeker in de huidige mate ;)
De logica, ik weet het ook niet. Het is alleen vaak het geval dat nadat een vraag beantwoord was (vind het eigelijk ook geen super LA topic) dan zijn er vaak users (waaronder ik) en wat crew leden die gezellig doorpraten (offtopic). Dat LuNaTiC het dan moved naar HK snap ik, want offtopic geblaat kan leuk zijn, maar hoort niet in LA eigelijk :)

[ Voor 38% gewijzigd door We Are Borg op 12-12-2002 17:52 ]

Verwijderd

LA mag best eens gezellig zijn, maar is niet de hoofdfunctie. Gezelligheid met de crew kan ook op heel andere plaatsen!

/me stelt voor om LA weer eens een poosje voor LA-zaken te houden en pas weer lollig te zijn als het een zeldzaamheid is ipv de nieuwe norm.

Hoe denk je zelf dat dit op nieuwe gebruikers overkomt die 20 links naar faq's en beginnersweb krijgen, en dan zien dat hier niemand zich aan de regels hoefte te houden?

PS: WAB: ik quote jou omdat je de 1e was die gewoon verder ging keuvelen.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Don't get me wrong: Ik vind het niet erg dàt het gebeurd, en ik snap het dondersgoed (Zegt TMF genoeg ?). Alleen begint het een beetje veel/standaard te worden :)

• We Are Borg

We Are Borg

Hm, dan misschien een regel er voor instellen bij HK. Kleine mededeling in mededelingforum over dit onderwerp en of het a.u.b. niet meer offtopic gepraat bij kan :)

* We Are Borg zal zich daar dan wel aan houden :)

Sepans: Keuvelen wil ik niet zeggen, maar goed, laat maar zitten. Ga me niet bemoeien met jouw SM topics, niet mijn zaak :)

Mening (of eigelijk de indruk die ik heb):

De openingspost van het LA topic in je achterhoofd erbij. Het was niet echt een serieuze discussie aan de start post te zien en werd al een beetje grappig/raar in een leuke vorm gereageerd :)

* We Are Borg is ook wel benieuwd daar de mening van D2k, blackd en LuNaTiC :)

[ Voor 32% gewijzigd door We Are Borg op 12-12-2002 18:04 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

We Are Borg schreef op 12 december 2002 @ 17:58:
Hm, dan misschien een regel er voor instellen bij HK. Kleine mededeling in mededelingforum over dit onderwerp en of het a.u.b. niet meer offtopic gepraat bij kan :)
Ik ben er ook al op gewezen door Jaymz dat LA te gezellig werd, en dat daar natuurlijk heel andere plekken voor zijn. Vandaar ook mijn eerste reactie in dat topic.

Ik hoop niet dat het nodig is om een mededeling te plaatsen, ik hoop dat de meeste mensen die veel in LA komen na dit topic begrijpen dat het niet de bedoeling is om alle afgehandelde LA-topics in HK topics te veranderen. Eigenlijk moet je LA net zo zien als een tech-forum, geen/niet veel offtopic replies plaatsen, en vooral niet proberen om een compleet topic te verpesten.

Dit is trouwens een algemene opmerking, want het topic wat jij startte had eigenlijk totaal geen inhoud en had je eigenlijk veel beter via mail kunnen oplossen, want je merkt dat je hier redelijk wat ruis hebt ;).

• We Are Borg

We Are Borg

Compubiter schreef op 12 december 2002 @ 18:03:
[...]

Dit is trouwens een algemene opmerking, want het topic wat jij startte had eigenlijk totaal geen inhoud en had je eigenlijk veel beter via mail kunnen oplossen, want je merkt dat je hier redelijk wat ruis hebt ;).
Welk topic wat ik gestart heb :? Denk dat je je vergist, start niet vaak een topic en kan me niet indenken welke je bedoelt :)

Mededeling is misschien ook niet nodig, jij weet het (la meubel ;) ), dan hebben we de crew, traag, ik en wie komen er nog meer redelijk vaak?

• Compubiter

Compubiter

Think again

We Are Borg schreef op 12 december 2002 @ 18:06:
Welk topic wat ik gestart heb :? Denk dat je je vergist, start niet vaak een topic en kan me niet indenken welke je bedoelt :)
Was tegen Goodielover, ik zag later inderdaad dat de formulering niet helemaal correct was ;).
Mededeling is misschien ook niet nodig, jij weet het (la meubel ;) ), dan hebben we de crew, traag, ik en wie komen er nog meer redelijk vaak?
Erkens, BreadFan, Vae Victis, bazs2000, etc. Ik pas m'n sig er wel ff op aan :).

Desnoods kan het via pushmessages worden doorgegeven, als iemand een HK-reply plaatst in LA ofzo :).

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Compubiter schreef op 12 December 2002 @ 18:40:
[...]
Was tegen Goodielover, ik zag later inderdaad dat de formulering niet helemaal correct was ;).
[...]
Erkens, BreadFan, Vae Victis, bazs2000, etc. Ik pas m'n sig er wel ff op aan :).

Desnoods kan het via pushmessages worden doorgegeven, als iemand een HK-reply plaatst in LA ofzo :).
offtopic:
copy & paste

• BreadFan
  • Niet online
* BreadFan maakt zich er ook af en toe aan schuldig

Dat zal ik niet ontkennen, en ik probeer dan de laatste tijd ook om niet te offtopic in LA te gaan. Ik zet neer wat ik er over kwijt wil, of waarmee de topicstarter geholpen is, en vervolgens ga ik wel naar de HK om lol te hebben ofzo.

Het is absoluut waar wat Sepans zegt, het offtopic gaan is een beetje een trend geworden op een gegeven moment. Zodra een probleem in LA opgelost werd, ging het offtopic. Gewoon voor de gezelligheid en de leuke sfeer. Maar daar is de HK al voor bedoeld.

Het lijkt mij dan ook een goed idee om dit wat in te binden, en ik denk dat de meeste vaste klanten hier zich daar ook wel aan zullen houden.

Verwijderd

Erkens schreef op 12 December 2002 @ 18:43:
[...]

offtopic:
copy & paste
En wat voegt dit aan het topic toe :?

Lees je sig, LA!=HK, en daar geldt overigens ook een policy over bullshit replies |:(

Verwijderd

Ja, LA is voor serieuze zaken bedoeld. En het mag van mij ook best wat strakker af en toe, zolang er maar geen heksenjacht komt op grappig bedoelde replies waardoor er een grimmige sfeer ontstaat. "Grappige replies" moeten af en toe best kunnen, maar als daar elke keer met LA != HK op wordt gereplied kan dat net zo goed de sfeer om zeep helpen... Grappige replies moeten echter ook niet het hele topic vullen, daar help je de discussie ook mee om zeep...

Houd het gewoon ontopic en als je helemaal niks zinnigs in te brengen hebt, reageer dan niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 19:23 ]

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Compubiter schreef op 12 december 2002 @ 18:03:
[...]
Ik ben er ook al op gewezen door Jaymz dat LA te gezellig werd, en dat daar natuurlijk heel andere plekken voor zijn. Vandaar ook mijn eerste reactie in dat topic.

Ik hoop niet dat het nodig is om een mededeling te plaatsen, ik hoop dat de meeste mensen die veel in LA komen na dit topic begrijpen dat het niet de bedoeling is om alle afgehandelde LA-topics in HK topics te veranderen. Eigenlijk moet je LA net zo zien als een tech-forum, geen/niet veel offtopic replies plaatsen, en vooral niet proberen om een compleet topic te verpesten.

Het begin van mijn topic ging niet over een bepaalde HGA of een Mod. Het was meer een beleidsvraag die uit een waarneming voort kwam.

Bedankt trouwens voor het compliment dat het totaal geen inhoud had :( .

Het feit dus dat een forum niet (voldoende) functioneert, zou mij moeten nopen om het via mail af te handelen, lijkt me niet he.
Moderate dit forum gewoon als een tech forum (PW gaat bijvoorbeeld erg goed, goed geregeld Tom!) en dan heb je gewoon geen probleem.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 19:02:
[...]

Lees je sig, LA!=HK, en daar geldt overigens ook een policy over bullshit replies |:(
sjonge jonge, ik wist niet dat je zo zeikerig ging doen, het voegt toe dat ik het ermee eens ben, een een beetje offtopic vind ik dat dat moet kunnen zeker bij gebruik van de offtopic-tag :/

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Kunnen jullie (Erkans, Sapans) ophouden. Vecht dit nou maar via mail uit.

P.S. waar is TgF als moderator. Die zie ik helemaal niet. Lijkt me toch wel nodig, zelfs in dit topic

• blackd
  • Niet online
Ja, het liep een beetje uit de hand. Aan de andere kant is dat wel leuk als dat af en toe kan.

Maar blijkbaar is LA daar niet de juiste plek voor. Ben het verder met Durden eens :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Compubiter

Compubiter

Think again

Goodielover schreef op 12 december 2002 @ 19:27:
Het begin van mijn topic ging niet over een bepaalde HGA of een Mod. Het was meer een beleidsvraag die uit een waarneming voort kwam.
Jouw tweede reply ging meteen over de betreffende persoon, of jij namen mocht noemen.
A:) Het is niet netjes om iemand in het openbaar af te vallen, zeker niet als je niet weet wat diegene achter de schermen allemaal regelt.
B:) Een " >:) " achter je topicstart betekent volgens mij dat er meer steekt achter de openingspost. Je opende het topic volgens mij met in je achterhoofd zeker om het even te noemen. En ja, dan vind ik persoonlijk dat je het beter via mail kunt doen ;).
Bedankt trouwens voor het compliment dat het totaal geen inhoud had :(.
Er staat toch duidelijk topic en niet topicstart :? Nouja, zal wel een communicatiestoornis zijn. Verder wijs ik op punt A en B.

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
blackd schreef op 12 December 2002 @ 19:33:
Ja, het liep een beetje uit de hand. Aan de andere kant is dat wel leuk als dat af en toe kan.

Maar blijkbaar is LA daar niet de juiste plek voor. Ben het verder met Durden eens :)
Het is helemaal niet leuk en dus kan het ook niet af en toe en zeker niet door een mod.
Ga gewoon direct naar HK en zie LA niet als een HK voor select gezelschap.
Ik kom zelden in LA, gezien de topics die je kwijt kan in LA volgens de FAQ. Wat doen jullie hier dan zo vaak. Lekker rond hangen als een stelletje jongeren in de straat die niets te doen hebben. Ga lekker naar de tech-forums, daar heb je zeker toegevoegde waarde.

reactie op Compubiter:
mijn >:) sloeg alleen op de borrel. Persoonlijk hou ik wel van een borrel bij een goed gesprek. Rest was normaal bedoeld. Ik had niet verwacht direct met D2k te maken te krijgen, die toevallig in dezelfde groep zit. Bovendien heb ik aangeboden mijn post direct te editen als het out of place was. Ik vindt dat het topic perfect verlopen is. Mail naar Tom heb ik wel geprobeerd, maar die kwam terug met een boodschap dat de mailserver niet te bereiken was (tom(at)antonis.nl).

[ Voor 53% gewijzigd door Goodielover op 12-12-2002 19:50 . Reden: Quote toegevoegd ]

• Compubiter

Compubiter

Think again

Goodielover schreef op 12 december 2002 @ 19:40:
reactie op compubiter:
mijn smily sloeg alleen op de borrel. Persoonlijk hou ik wel van een borrel bij een goed gesprek. Rest was normaal bedoeld. Ik had niet verwacht direct met D2k te maken te krijgen, die toevallig in dezelfde groep zit. Bovendien heb ik aangeboden mijn post direct te editen als het out of place was. Ik vindt dat het topic perfect verlopen is. Mail naar Tom heb ik wel geprobeerd, maar die kwam terug met een boodschap dat de mailserver niet te bereiken was (tom(at)antonis.nl).
OK, dat is mij niet duidelijk geworden uit dat topic, in dat geval _/-\o_.
offtopic:
D2k kan niet trashen in LA :P

Was het btw wel met je eens hoor, zoals je hier al kunt lezen: Compubiter in "Mod's ook weer mod af of baan voor leven"

Ik probeer in ieder geval de laatste tijd minder snel te reageren, persoonlijke berichten te typen (deed ik altijd al), gewoon nog even je bericht een keer nakijken enzo :). Hopelijk kan dit worden gedaan door wat meer mensen die hier wat vaker komen.
Goodielover schreef op 12 december 2002 @ 19:40:Lekker rond hangen als een stelletje jongeren in de straat die niets te doen hebben. Ga lekker naar de tech-forums, daar heb je wellicht nog toegevoegde waarde.
:{

Hier voel ik me weer wel aangevallen. Waarom zit jij zoveel in PW? Omdat je het daar leuk vind. Je kent die mensen die daar veel posten, je interesses liggen op het gebied van scripts schrijven, kortom, je vind het leuk daar. En waarom zou je daar dan niet meer mogen posten. Wij helpen hier ook genoeg mensen hoor, mensen die vragen waarom de search het niet meer doet, waarom ze niet kunnen inloggen, waarom ze niet naar GoT-crew kunnen mailen. En volgens mij wordt dat nog op de coulantste manier gedaan door de mensen die hier veel zijn. Er zullen redelijk wat mensen zijn die na 300 topics waarom de search het niet doet uit hun slof zullen schieten, maar dat heb ik een van ons nog nooit zien doen. Mocht iemand dat wel doen wordt hij daar ook snel genoeg op aangesproken hoor ;).

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Compubiter schreef op 12 December 2002 @ 19:57:
[...]

Hier voel ik me weer wel aangevallen. [...]
Ten eerste ben ik blij dat je het met mij eens bent. Mensen helpen is ook een van de redenen dat ik hier rond loop.
ten tweede: Jij hoefde je niet aangesproken te voelen, wat ik reageerde op blackd. Die was ook behoorlijk aanwezig in het verklote topic. Jij bent toch ook geen mod? Bovendien hoor jij hier aanwezig te zijn gezien je groene "regular" kruisje. Daar zul je mij niet over horen. Mensen die in de straat thuis horen, hangen er ook niet rond, die wonen/werken daar.
Laten we er maar over ophouden.
Ik ga wel weer lekker naar de tech-fora.

[ Voor 17% gewijzigd door Goodielover op 12-12-2002 20:07 ]

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Goodielover schreef op 12 December 2002 @ 19:32:
Kunnen jullie (Erkans, Sapans) ophouden. Vecht dit nou maar via mail uit.

P.S. waar is TgF als moderator. Die zie ik helemaal niet. Lijkt me toch wel nodig, zelfs in dit topic
vechten? ophouden? waarmee?

ik denk dat jij "bang" bent dat ook deze naar de HK gaat, maar zoals ik al zei vind ik dat een beetje offtopic wel moet kunnen, mits dat maar duidelijk aangegeven is ;)
ik vind dat dat overigens niet alleen voor LA geld maar ook voor (bijna) alle andere fora.

• blackd
  • Niet online
Vond ik wel, en meerderen met mij.
en dus kan het ook
Ietswat voorbarige conclusie IMHO.
niet af en toe en zeker niet door een mod.
Mods hebben een voorbeeldfunctie, dat ben ik met je eens.
Ga gewoon direct naar HK en zie LA niet als een HK voor select gezelschap.
Hoezo een select gezelschap? Dat 90% v.d. mensen nou niet in LA komt, is toch niet mijn probleem, of het probleem van de rest van de mensen die offtopic reageerden in jouw topic?
Wat doen jullie hier dan zo vaak.
Vragen van de users beantwoorden.
Lekker rond hangen als een stelletje jongeren in de straat die niets te doen hebben.
En toen voelde ik me persoonlijk aangevallen. Kan ook wel kloppen, want ik was een van de users die offtopic reageerden. Dus zeker niet de enige.
Breng dit a.u.b. ook zo.
Goodielover schreef op 12 december 2002 @ 20:05:
Laten we er maar over ophouden.
Waarom ook niet.
Ik ga wel weer lekker naar de tech-fora.
Is goed.

Ik vind zeker dat je een punt heb dat ik enigszins teveel offtopic ben gegaan. Maar nogmaals, dat ben ik niet alleen. Het topic is nou eenmaal zo gelopen.
Maar ik ben nog steeds van mening dat af en toe wat lol best mag.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Goodielover schreef op 12 december 2002 @ 19:40:
reactie op Compubiter:
mijn >:) sloeg alleen op de borrel. Persoonlijk hou ik wel van een borrel bij een goed gesprek. Rest was normaal bedoeld. Ik had niet verwacht direct met D2k te maken te krijgen, die toevallig in dezelfde groep zit. Bovendien heb ik aangeboden mijn post direct te editen als het out of place was. Ik vindt dat het topic perfect verlopen is. Mail naar Tom heb ik wel geprobeerd, maar die kwam terug met een boodschap dat de mailserver niet te bereiken was (tom(at)antonis.nl).

ik heb het toch redelijk afgehandeld? wat er daarna is gebeurt, tja daar heb ik geen zicht op en ga ik me atm niet mee bemoeien ook

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 19:02:
[...]

Het voegt toe dat hij het ook heeft gelezen en zich er aan zal houden als een vast LA user. Dit topic gaat over users die vaak in LA komen en offtopic reageren, dus het voegt gewoon goed toe aan het topic :) Nu niet gaat mierenneuken om zoiets, is imo gewoon een goede reactie :)

* We Are Borg heeft het al gezegd, zal me houden aan deze vraag om minder offtopic te gaan. Af en toe een "poging tot grappig te zijn" (zal mezelf niet grappig noemen ;) ), zal er toch af en toe door heen komen maar dat zal geen probleem geven :)
Pagina: 1