Voor mijn site heb ik flash en php samen gebruikt. M.b.v php lees ik gegevens van DB en deze geef ik door aan Flash. Nou thuis ging het allemaal volgens plan, alleen wanneer ik deze heb upgeladen, kregen de gegevens niet volledig. Dus niet alle gegevens werden door gestuurd naar Flash. Ik liet ook de flash movie aantal frame afspelen(b.v van 10 - 25 frames) maar toch hielp dat niet. Ik gebruikte Flash 5.
Heb je er een check inzitten die kijkt of alle gegevens wel binnen zijn?
en nu?
(lees: wat gaat er precies mis; heb je dat script gedebugged; heb je gekeken of je php output wel klopt / volledig is).....
(lees: wat gaat er precies mis; heb je dat script gedebugged; heb je gekeken of je php output wel klopt / volledig is).....
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
loopje inbouwen die wacht op alle gegevens en dan pas verder gaat?
(dus van frame 1 naar frame 2, niet binnen? terug naar frame 1 enz.. binne? dan door naar frame3)
(dus van frame 1 naar frame 2, niet binnen? terug naar frame 1 enz.. binne? dan door naar frame3)
Verwijderd
Het beste is om Flash MX te gebruiken... Deze werkt namelijk beter met PHP dan Flash 5, dat is tenminste volgende de website van Flash MX.
Verwijderd
nog steeds neem ik aan!
het is duidelijk dat flash sneller is dan php je variabelen kan sturen, bouw een loop die checkt of de info binnen is. Waarschijnlijk zet je de gegevens in een array, controleer of de array is gevuld, zo ja ga verder!
dat zeg ik, Gamma!Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 17:31:
[...]
nog steeds neem ik aan!
het is duidelijk dat flash sneller is dan php je variabelen kan sturen, bouw een loop die checkt of de info binnen is. Waarschijnlijk zet je de gegevens in een array, controleer of de array is gevuld, zo ja ga verder!
een erg fijn dingetje (wat ik geloof pas in MX ondersteunt wordt) is de onClipEvent(data); en inderdaad checken of je gegevens binnen zijn, en hem tijd geven (een seconde ofzo) om contact te maken met het php bestand
Stoer; Marduq
Als ik in Flash MX zou werken dan zou ik daarvoor zowiezo het LoadVars object gebruiken, gewoon een callback registreren en de dood aan frame- en movieclip loops!!XangadiX schreef op 12 December 2002 @ 18:06:
een erg fijn dingetje (wat ik geloof pas in MX ondersteunt wordt) is de onClipEvent(data); en inderdaad checken of je gegevens binnen zijn, en hem tijd geven (een seconde ofzo) om contact te maken met het php bestand
"You're only as good, as what you did last week."
[off-topic]
LoadVars object? interesting...ik heb sind kort flash MX maar in de doos miste ik het actionscript reference boek, dus die nieuwe dingen kom je dan niet zo snel tegen...
Kan je dat ding los bestellen ofzo?
[/off-topic]
LoadVars object? interesting...ik heb sind kort flash MX maar in de doos miste ik het actionscript reference boek, dus die nieuwe dingen kom je dan niet zo snel tegen...
[/off-topic]
F1 wil ook nog wel eens helpenGraasGast schreef op 13 december 2002 @ 22:29:
[off-topic]
[/off-topic]
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
als dat ding niet in de doos zat, zou ik bij mijn leverancier gaan zeurenGraasGast schreef op 13 December 2002 @ 22:29:
[off-topic]
[/off-topic]
Ik heb met heel veel moeite de volgende dingen opgemerkt:
In php file zit ik de vars als volgt
echo "name1=$value1&name2=$value2....&name(n)=$value(n)";
En in Flash kijk ik in een loop( van 20 frame) of, bijvoorbeeld, name1 gedefineerd is, zo ja dan stopt de loop en het gaat naar een frame waar de vars getoond moet worden.
Maar ik bleef in de loop hangen, dus name1 was niet gedefineert. Echter als ik name1=$value1 ergens in midden van string zit, b.v. echo ....name1=$value1....;, dan doet het wel. maar dan mis ik de eerste variabele weer
.
Ik denk dat ik toch FLASH MX gaan gebruiken i.p.v flash 5
In php file zit ik de vars als volgt
echo "name1=$value1&name2=$value2....&name(n)=$value(n)";
En in Flash kijk ik in een loop( van 20 frame) of, bijvoorbeeld, name1 gedefineerd is, zo ja dan stopt de loop en het gaat naar een frame waar de vars getoond moet worden.
Maar ik bleef in de loop hangen, dus name1 was niet gedefineert. Echter als ik name1=$value1 ergens in midden van string zit, b.v. echo ....name1=$value1....;, dan doet het wel. maar dan mis ik de eerste variabele weer
Ik denk dat ik toch FLASH MX gaan gebruiken i.p.v flash 5
Dan zegt de leverancier: "die zit niet bij het pakket"oh,when? schreef op 14 december 2002 @ 01:14:
[...]
als dat ding niet in de doos zat, zou ik bij mijn leverancier gaan zeuren
staat wel als pdf op je cd.
een update downloaden van de MM-site wil wel helpen:
http://www.macromedia.com...mx_documentation_updater/
ow? nou...gewoon ff naar het hoofdkantoor bellen en gaan klagen..die zitten in engeland. is dat nieuw oid? zat gewoon een mooie handleiding in de doos bij mij...tie-rep schreef op 14 December 2002 @ 14:30:
[...]
Dan zegt de leverancier: "die zit niet bij het pakket"
staat wel als pdf op je cd.[/url]
Verwijderd
Hey! Thnx voor de tip... downloading as we speaktie-rep schreef op 14 december 2002 @ 14:30:
[...]
Dan zegt de leverancier: "die zit niet bij het pakket"
staat wel als pdf op je cd.
een update downloaden van de MM-site wil wel helpen:
http://www.macromedia.com...mx_documentation_updater/
Ja maar dat was er toch maar 1 dan?oh,when? schreef op 14 december 2002 @ 15:12:
[...]
ow? nou...gewoon ff naar het hoofdkantoor bellen en gaan klagen..die zitten in engeland. is dat nieuw oid? zat gewoon een mooie handleiding in de doos bij mij...
In de Flash 5 doos zat bij mij:
-Using Flash 5
-Actionscript Reference Guide
en in de Flash MX doos zat alleen "Using Flash MX"
En het lijkt me dat er genoeg is veranderd aan actionscript om een nieuwe reference guide te rechtvaardigen.
Hmmz waarom zou je Flash kopen je kunt ze overal en nergens downloaden. Bijv. bij Macromedia de trail en dan een crack zoeken. en er zijn genoeg 'handleiding' site's bijvoorbeeld www.flashreaks.nl.
Nahjah zo denk ik erover, ik heb em gedownload en het werkt perfect. Als ik het geld had en de zin om het te kopen zou ik hem denk ook legaal nemen.
Nahjah zo denk ik erover, ik heb em gedownload en het werkt perfect. Als ik het geld had en de zin om het te kopen zou ik hem denk ook legaal nemen.
Goed bezig Herman!Stylax schreef op 16 december 2002 @ 18:05:
Hmmz waarom zou je Flash kopen je kunt ze overal en nergens downloaden. Bijv. bij Macromedia de trail en dan een crack zoeken. en er zijn genoeg 'handleiding' site's bijvoorbeeld www.flashreaks.nl.

4 keer gepost en volgens mij de FAQ niet gelezen...
en dan ook nog volledig offtopic!
net zo erg als ik nu
Pagina: 1