Toon posts:

advies voor een upgrade plz

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een jaartje of twee geleden m'n eigen computer geassembleerd. Ik ben ondertussen toe aan een upgrade maar ik heb de ontwikkelingen in de hardware-branche niet bijgehouden. Ik weet niet zo goed wat er allemaal compatible is met m'n huidige apparatuur. Misschien kunnen jullie mij een handje helpen?

specs

Asus A7v (ondersteunt vg mij niet 266)
Duron 600@850
128 mb SDram pc133
Asus AGP v6800
WD 20,5 GB Caviar

Mijn budget is ongeveer 350 euro.

Alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

welkom op GOT!

er loopt toch al een thread met wat kan ik hier aan upgraden ? koop snellere proc .. mijn advies

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 17:08 ]

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:12

Leon

Rise Of The Robots

kijk eens een keer bovenaan dit forum LEZEN eer je hier een topic opent!... ;)

Er is ook ergens een topic geloof ik met de titel: wat kan ik het beste hieraan upgraden... :)

offtopic:
edit:
Mijn advies:
  • Geheugen
  • Processor
  • Als je geld teveel hebt: moederbord, geheugen, proc.
Aangezien het eenA7V is denk ik niet dat je je processor kunt upgraden, de klassieke athlon wordt niet meer gemaakt en verder dan 1 Ghz kom je niet. Dus als je budget klein is dan zou ik het geheugen upgraden, en als je gamed ook nog de videokaart (die je nou hebt is een GeForce 256 DDR)

edit2 als reactie op onderstaande post:

Wat wij net hebben gezegd is geen verzoek aan je om de search te gebruiken maar om dit forum niet te "vervuilen" met vragen die 5x per dag langskomen..
Maar schijnbaar hou je niet van lezen oid... |:(

[ Voor 66% gewijzigd door Leon op 12-12-2002 17:22 ]

Eeuwige n00b

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zelf ook wel research doen, maar er is erg veel gebeurd in de hardware-wereld in de afgelopen twee jaar en ik ben er helemaal "uit". Misschien kunnen jullie dus replies geven waar ik ook daadwerkelijk iets aan heb...

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 17:17:
Ik wil zelf ook wel research doen, maar er is erg veel gebeurd in de hardware-wereld in de afgelopen twee jaar en ik ben er helemaal "uit". Misschien kunnen jullie dus replies geven waar ik ook daadwerkelijk iets aan heb...
zoek op de frontpage naar "$ review" waarbij je "$" vervangt door videokaart, moedderbord etc.
En bepaal een budget, is altijd wel handig, wordt het budget te groot dna kan lje beter een nieuwe pc kopen en deze tot klungel-bak onderscheiden.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Hai, je kunt je vraag het beste in dit topic kwijt: ''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 3 Dat topic is er helemaal op toegespitst en je kunt daar ook gewoon advies verwachten. Geef wel even aan wat je met je bak doet, dat is namelijk erg bepalend voor welke hardware je het beste kunt nemen voor die € 350,- Ik kan wel zeggen neem een nieuwe videokaart maar voor hetzelfde geld speel je bijna nooit games, snap je ;) Succes

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.