[WinXp-Linux]RPM bestanden openen in windows?

Pagina: 1
Acties:

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:05
Ik heb een CD gekregen van iemand en daar stonden allemaaal RPM bestanden op, nu weet ik dat dat ongeveer de exe bestanden zijn, maar dan in Windows.

Ik zei tegen de persoon van wie ik de CD had gekregen dat je dat niet kon openen in Windows, maar hij zei dat dat wel kon.
Ik heb afgelopen week al zitten zoeken, maar ik kan niks vinden. En volgens mij kan het ook niet.

Kan iemand zeggen of dat kan of niet?

Everything that has a beginning has a end

• LegacyCode
  • Laatst online: 10-09 20:13

LegacyCode

De crack van de division

Denk ook dat het niet mogelijk is, ken geen util wat redhat package modules kan uitpakken.
Is trouwens ook ni logisch, t zijn toch volledige installs. Hoe wil je dat fixen onder windows ?

legacycode.net

• Rommel
Dat weet ik niet, maar omdat die jonge zei dat dat kon.....Ik zal dat wel tegen die jonge zeggen

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Waarom zou je rpm's willen openen? Ze doen het toch niet. Daar heb je een echt OS voor nodig.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Rommel
Nou op die cd staan een aantal leuke programma's op, die ik bij hem thuis gezien heb.

Wat bedoel je met een echte OS?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
rpm's zijn niet echt vergelijkbaar met exe's. Het zijn meer een soort zip bestanden welke een programma bevatten. Dus ook al kun je die RPM's uitpakken met een of ander tooltje (probeer winzip, winrar oid es) dan kun je nog steeds niks met het programma, omdat het simpelweg niet draait onder windows.

• Rommel
Oke, ik weet al genoeg. :)

Pagina: 1