• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Topicstarter
Ik heb hier op m'n werk een Plantronics Supra Binaural headset met NoiceControl :)
Afbeeldingslocatie: http://www.plantronics.nl/images/supra4.jpg
Deze zit verbonden met een Plantronics Vista versterker
Afbeeldingslocatie: http://www.plantronics.nl/images/planc5.jpg
Ik ben erg te spreken over deze combo (weinig ruis en heel er duidelijk :) ).

Nu wil ik voor thuis ook graag zo'n headset of een headset van vergelijkbare kwaliteit.... Nu zijn die Plantronic headsets+versterkers redelijk prijzig (zowel headset als versterker € 140,- ex. BTW). Dat kost me in totaal dus € 280,- ex. BTW :'(

Nu vroeg ik mij af of iemand nog goede ervaringen heeft met goedkopere headsets...

[ Voor 12% gewijzigd door Hermanvh op 12-12-2002 20:41 ]

webOS all the way!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22
Kun je als headset niet zo'n Pc headset gebruiken ?
Zo'n ding wat je normaal gebruikt bij het multiplayer-gamen...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb hier wel dezelfde versterker staan, dus over iets anders zou ik je weinig kunnen vertellen, maar ik heb een headset met 1 oortje van Plantronics. Misschien zijn deze goedkoper en mij maakt het opzich niet uit of ik het gesprek met 1 of 2 oren moet horen. :)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Topicstarter
Cutebritney schreef op 12 December 2002 @ 16:45:
Kun je als headset niet zo'n Pc headset gebruiken ?
Zo'n ding wat je normaal gebruikt bij het multiplayer-gamen...
Neuh, die dingen zijn bagger :'( Ik wil een kwalitatief goede headset, het liefst met ruisonderdrukking...

Ik heb nu een analoog toestel via m'n Quattrovox 1 :r, maar de ruis is daar echt niet om aan te horen. Ik heb gisteren een ISDN toestel besteld, dus de ruis zou al een stukje minder moeten worden.... M'n vriendin woont in Roemenië en de telefoonlijnen daar naartoe zijn toch al slecht :'( Vandaar dat ik de oorzaken hier thuis zo veel mogelijk wil verminderen....

webOS all the way!