[HK]24 uursban, wanneer houdt die op :?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gister heb ik door een stomme uitspatting van me (ja, dat heb ik af en toe, en nee, ik heb geen jules delatourette) een HK-ban gekregen. Nou moest ik vandaag Lunatic mailen om weer van m'n ban af te komen, maar die reageert niet :(
Na een volle dag tech-posten en stuffis generalis heb ik weer even zin in de HK.

En ja, ik heb bovenstaand stukje gelezen over HK-access maar dit valt daar bij mijn weten niet onder aangezien ik al HK-access had.

Zou een modje zo vriendelijk willen zijn mij te unbannen :?

(Ik ben het overigens volledig eens met m'n HK ban, had me aan de regels moeten houden)

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

Tux

gathering@tweakers.net :?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Na 24 uur kun je naar lunatic@xs4all.nl mailen met het verzoek je te laten unbannen; stuur deze mail dan ter referentie mee.
komt gewoon uit je mail

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Mja een mod zit niet 24u per dag achter zijn pc hoor....
Het komt vanzelf wel goed.

En je heb wel een _hele_ dag getechpost ... phoe he :P

• pagani
  • Niet online
Volgens Lunatic moest ik hem mailen (wat ik dus ook gedaan heb), wie bereik ik dan met gathering@tweakers.net :?

• pagani
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 12 December 2002 @ 16:14:
Mja een mod zit niet 24u per dag achter zijn pc hoor....
Het komt vanzelf wel goed.

En je heb wel een _hele_ dag getechpost ... phoe he :P
Ik leef bijna op dit forum, en dan bedoel ik niet alleen in de HK...

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 12 december 2002 @ 16:15:Volgens Lunatic moest ik hem mailen (wat ik dus ook gedaan heb), wie bereik ik dan met gathering@tweakers.net :?
:? Indien LuNaTiC niet reageerd?

Maar het is 24h+, dus niet stipt na 24 uur. Hou maar rekening met een BAN tot vanavond.

• Hahn
  • Laatst online: 21:00
johnnyv.nl schreef op 12 December 2002 @ 16:15:
[...]

Volgens Lunatic moest ik hem mailen (wat ik dus ook gedaan heb), wie bereik ik dan met gathering@tweakers.net :?
Daarmee bereik je de bemiddelaar. TgF dus, maar je kan beter het betreffende modje zelf mailen :)

The devil is in the details.

• m-m
  • Niet online

m-m

MaRc0 schreef op 12 December 2002 @ 16:19:
[...]

Daarmee bereik je de bemiddelaar. TgF dus, maar je kan beter het betreffende modje zelf mailen :)
nee hoor, da's bemiddelaar@tweakers.net
gathering@ gaat volgens mij naar alle Dokters en HGAs ofzo... Ik kreeg iig een reply van Grrrrrene op mn mailtje naar gathering@ :P

• pagani
  • Niet online
m-m schreef op 12 December 2002 @ 16:20:
[...]

nee hoor, da's bemiddelaar@tweakers.net
gathering@ gaat volgens mij naar alle Dokters en HGAs ofzo... Ik kreeg iig een reply van Grrrrrene op mn mailtje naar gathering@ :P
Mmm, stuur 'm daar voor de zekerheid ook nog maar naar toe.

De huiskamer is af en toe fijn om ff gewoon nutteloos te kletsen op een wat lager niveau, net zoals 's avonds naar man bijt hond kijken :P

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35

Jaymz

Keep on moving !

Wachten tot LuNatiC z'n mail heeft gelezen en/of gathering@tweakers.net mailen dus:)

Verwijderd

m-m: bijna goed. Lees de forumfaq er maar eens op na ;)

Dicht: stoppen van bans word niet via LA geregeld maar via mail naar de betreffende mod ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.