Toon posts:

Rundll32 maakt contact met Microsoft???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het viel me op toen ik me webcam installeerde dat de firewall aangaf van dat het bestand rundll32.exe verbinding wou maken met het internet en toen ik klikte op whois kwam ik erachter dat het ip adres waarmee dit bestand verbinding wou maken een ip adres van microsoft was dat in redmond bevond. dit is wat de firewall aangaf( een dll-bestand als toepassing starten ) heeft iemand een idee wat dit moet betekenen?
Ik heb de firewall maar laten accepteren omdat ik dacht dat hij anders niet zou installeren. Kan microsoft nu mijn gegevens inzien??? en zo jah kunnen ze me hiermee wat maken?(aangezien ik niet de orginele windows versie heb)

Verwijderd

Wat voor een merk webcam heb je? :)

Verwijderd

Zomaar een idee:
Ophalen van een certificaat voor de driver?

• Mangoworks2002
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 17:38
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 16:10:
Zomaar een idee:
Ophalen van een certificaat voor de driver?
Behoren al op je pc te staan bij instalatie van Windows...

Ik denk eerder aan een toevallige Update oid

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 16:05:
Het viel me op toen ik me webcam installeerde dat de firewall aangaf van dat het bestand rundll32.exe verbinding wou maken met het internet en toen ik klikte op whois kwam ik erachter dat het ip adres waarmee dit bestand verbinding wou maken een ip adres van microsoft was dat in redmond bevond. dit is wat de firewall aangaf( een dll-bestand als toepassing starten ) heeft iemand een idee wat dit moet betekenen?
Ik heb de firewall maar laten accepteren omdat ik dacht dat hij anders niet zou installeren. Kan microsoft nu mijn gegevens inzien??? en zo jah kunnen ze me hiermee wat maken?(aangezien ik niet de orginele windows versie heb)
en anders doet de mediaplayer wel info doorgeven .........tijdens zijn codec update

Iperf