The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
En dan woeigloeiglim dingetjes maken
En met 6mm dik: Nieuw doorzichtig blacklight waterkoel reservoirtje aan de voorkant van je kast? is toch goed te lijmen zo dik.
Glowpad onder m'n monitor, klinkt best leuk opzich, maar ja, om daar nou zo'n mooi stuk aan op te maken, vind ik een beetje zonde, en bovendien nogal storend, dat licht in je smoelwerk
Dat laatste is ongeveer wat ik in gedachte had, dus dat hele stuk mooi maken en op een formaat van m'n kast zagen. Daarna in dat stuk een logo ofzo opschuren/frezen en op laten lichten door een CCFL of ledjesVerwijderd schreef op 12 december 2002 @ 15:42:
ik zou hem polijsten en er dan een glowpad van maken of een glowpad windows das ook kewl
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Mja, is ook een idee, alleen jammer dat ik er geen deksel op kan maken die ook nog eens los te schroeven isVerwijderd schreef op 12 december 2002 @ 16:46:
Gewoon met zilverpoets polijsten..
En dan woeigloeiglim dingetjes makenJe kan 't later alsnog opschuren..
En met 6mm dik: Nieuw doorzichtig blacklight waterkoel reservoirtje aan de voorkant van je kast? is toch goed te lijmen zo dik.
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Van d'r werk, d'r baas had die dingen eerst als bureaublad (nee, niet die van Windows, een echte
pssst... benodigdheden is met een dLooki schreef op 12 december 2002 @ 22:58:
http://213.46.58.61/Home/glow.html is dit niet iets? heb er een tutorial ondergeschreven
en die .... mag je ook wel in "Benadski" veranderen hoor
[ Voor 11% gewijzigd door Tsunami op 13-12-2002 20:29 ]
[ Voor 20% gewijzigd door tafkaw op 13-12-2002 22:03 ]
Sorry hoor, maar dit soort vragen zie echt niet het nut van in.
Ik bedoel: gisteren kwam mijn schoonvader met een paar nieuwe schoenen thuis...
No offence.....
[ Voor 25% gewijzigd door AvK op 13-12-2002 22:12 ]
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Verwijderd
maak een window aan de rechterkant, in de vorm van je/een logo met licht erachter
of maak het kleiner zodat het in een envelop past en verstuur het.....
Aangezien er je zo veel dingen mee kan doen wilde ik even weten wat ik ermee zou kunnen doen. Misschien dat ik bijvoorbeeld er iets van zou hebben gemaakt en dat later iemand reply'd: "zonde, je had er ook/beter zus of zo van kunnen maken"AvK schreef op 13 December 2002 @ 22:10:
Eeh... vouw er een vliegtuigje van...?
Sorry hoor, maar dit soort vragen zie echt niet het nut van in.
Ik bedoel: gisteren kwam mijn schoonvader met een paar nieuwe schoenen thuis...
No offence.....
Nee voor mij, iets meer dan 2000 posts verder heb ik nog soms de neiging om heel lui te reply-en
Sorry Gr0wLiThE