Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik heb een stuk lexaan van 56x56, wat er mee te doen?

Pagina: 1
Acties:

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 09:41
Tja, titel zegt het al. M'n ma kwam gister thuis met een plaat lexaan van 56x56 cm, 6mm dik, nu is mijn vraag wat doe ik ermee? (nee, weggeven doe ik niet :P )
Ik zat te denken om een van de zijkanten volledig van lexaan te maken, het probleem alleen is dat de plaat een klein beetje bekrast is (heleboel kleine ondiepe krasjes)

Ik zou bijvoorbeeld ongeveer 40 tot 60% kunnen opschuren waardoor je een window-effect krijg in het lexaan. Voordeel is ook dat die oneffenheden minder opvallen.

Of zou ik de plaat kunnen polijsten/mooi maken waardoor de krasjes verdwijnen en hij er weer mooi helder uitziet?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Maak er een glowpad van, daar issie perfect voor :)

Verwijderd

ik zou hem polijsten en er dan een glowpad van maken of een glowpad windows das ook kewl

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Glowpad ja :), of je zet je beeldscherm erop, 2 á 3 ledjes erin en schijnt ook nog mooi :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
glowpad van 56 x 56? lekker groot :X

jammer dat je em niet weggeeft, ik kan hem goed gebruiken :)

Verwijderd

mischien verkoopt ie uhm wel :P

Verwijderd

Gewoon met zilverpoets polijsten..

En dan woeigloeiglim dingetjes maken ;) Je kan 't later alsnog opschuren..

En met 6mm dik: Nieuw doorzichtig blacklight waterkoel reservoirtje aan de voorkant van je kast? is toch goed te lijmen zo dik.

• Mad_Demon
Lol, nee, ik ga m echt zelf gebruiken ;)

Glowpad onder m'n monitor, klinkt best leuk opzich, maar ja, om daar nou zo'n mooi stuk aan op te maken, vind ik een beetje zonde, en bovendien nogal storend, dat licht in je smoelwerk :P
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 15:42:
ik zou hem polijsten en er dan een glowpad van maken of een glowpad windows das ook kewl
Dat laatste is ongeveer wat ik in gedachte had, dus dat hele stuk mooi maken en op een formaat van m'n kast zagen. Daarna in dat stuk een logo ofzo opschuren/frezen en op laten lichten door een CCFL of ledjes :)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Mad_Demon
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 16:46:
Gewoon met zilverpoets polijsten..

En dan woeigloeiglim dingetjes maken ;) Je kan 't later alsnog opschuren..

En met 6mm dik: Nieuw doorzichtig blacklight waterkoel reservoirtje aan de voorkant van je kast? is toch goed te lijmen zo dik.
Mja, is ook een idee, alleen jammer dat ik er geen deksel op kan maken die ook nog eens los te schroeven is ;(

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

http://213.46.58.61/Home/glow.html is dit niet iets? heb er een tutorial ondergeschreven :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Mad_Demon
Erg mooi :9~ , ware het niet dat m'n muis niet mee wil werken op dit materiaal ;)

• BaRF
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

hoe komt je ma aan zulke coole dingen? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Mad_Demon
BaRF schreef op 13 December 2002 @ 11:56:
hoe komt je ma aan zulke coole dingen? :P
Van d'r werk, d'r baas had die dingen eerst als bureaublad (nee, niet die van Windows, een echte ;) ) en nu wilde hij nieuwe hebben, dus mocht m'n ma ze meenemen :)

• Tsunami
  • Niet online
Looki schreef op 12 december 2002 @ 22:58:
http://213.46.58.61/Home/glow.html is dit niet iets? heb er een tutorial ondergeschreven :)
pssst... benodigdheden is met een d :P

en die .... mag je ook wel in "Benadski" veranderen hoor :D

[ Voor 11% gewijzigd door Tsunami op 13-12-2002 20:29 ]

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 20:54
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif <------ GEBRUIKEN! (Sorry moest even)

[ Voor 20% gewijzigd door tafkaw op 13-12-2002 22:03 ]

• AvK
  • Laatst online: 20:42

AvK

Ready Set Go

Eeh... vouw er een vliegtuigje van...?

Sorry hoor, maar dit soort vragen zie echt niet het nut van in.
Ik bedoel: gisteren kwam mijn schoonvader met een paar nieuwe schoenen thuis...
No offence.....

[ Voor 25% gewijzigd door AvK op 13-12-2002 22:12 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Tsunami
  • Niet online
Gr0wLiThE schreef op 13 December 2002 @ 22:03:
[afbeelding] <------ GEBRUIKEN! (Sorry moest even)
is dit voor mij bedoelt :?

Verwijderd

maak je ramplank van lexaan, dus het frame waar alle knoppen op/in zitten ervan maken >:) met glowwire erin?

maak een window aan de rechterkant, in de vorm van je/een logo met licht erachter

of maak het kleiner zodat het in een envelop past en verstuur het.....

• Mad_Demon
AvK schreef op 13 December 2002 @ 22:10:
Eeh... vouw er een vliegtuigje van...?

Sorry hoor, maar dit soort vragen zie echt niet het nut van in.
Ik bedoel: gisteren kwam mijn schoonvader met een paar nieuwe schoenen thuis...
No offence.....
Aangezien er je zo veel dingen mee kan doen wilde ik even weten wat ik ermee zou kunnen doen. Misschien dat ik bijvoorbeeld er iets van zou hebben gemaakt en dat later iemand reply'd: "zonde, je had er ook/beter zus of zo van kunnen maken" :)
dj_tsunami schreef op 14 december 2002 @ 11:57:
[...]

is dit voor mij bedoelt :?
Nee voor mij, iets meer dan 2000 posts verder heb ik nog soms de neiging om heel lui te reply-en :P

Sorry Gr0wLiThE :>

Pagina: 1