Toon posts:

[Win2k] MS32SYS.EXE een echt Windows bestand? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister het IRC-Sdbot virus op mijn computer gevonden. Ik dacht dat ik hem helemaal had weggehaald, maar vandaag blijkt er toch nog een restje te zitten.

Het bestand MS32SYS.EXE is volgens mijn McAfee geinfecteerd en kan alleen verwijderd worden. Weet iemand of dit een essentieel Windows bestand is, of dat het gewoon een nep bestand is dat door het virus is aangemaakt?

Oftewel: kan ik dit met een gerust hart weghalen? Bij voorbaat dank voor je reactie... _/-\o_

Verwijderd

ik denk het niet aangezien ik er op google niks van terug kan vinden en in windows 2000 en 98 ook niet

dus je kan hem dan gewoon weg halen
maar ipv weghalen kan je hem misschien beter naar flop oid verplaatsen dan kan je hem terug zetten als je sys ineens niet meer werkt

Verwijderd

Topicstarter
Goed idee. Ik werk overigens met Win2k

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 15:44:
Goed idee. Ik werk overigens met Win2k

Das mooi, dan zet ik dat even in je titel. Zou je hier voortaan op kunnen letten? Zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Hehe, hou je je virusscanner dan wel up to date? Ik zou gewoon een abonnement nemen, dan komen dit soort zaken niet voor :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 19:02:
Hehe, hou je je virusscanner dan wel up to date? Ik zou gewoon een abonnement nemen, dan komen dit soort zaken niet voor :)
Mc Afee Virusscan is zo lek als een vergiet :P
Dus je kan beter een andere scanner nemen, NVC bijvoorbeeld.

Verwijderd

gewoon geen scanner en als je systeem raar doet gewoon formatteren
wel zorgen voor backups van belangrijke dinge dan :P
Pagina: 1