Toon posts:

[XP] Hoe schakel ik hardware veilig verwijderen uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu eindelijk ADSL gekregen met die USB-modem. Na installatie werkt alles perfect maar nu staat krijg ik in mijn systeemvak elke keer de pictogram "Hardware veilig verwijderen". Nu wil ik deze icoon wel graag daar weg hebben maar weet niet hoe. Heb zelf al google, the search en omegasearch gedaan maar leverde elke keer niets op. Ik hoop dat jullie het weten

THNX
The_One

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

je usbmodem uit je computer halen, dan is tie weg ;)
en anders kan je die functie van xp gebruiken om icons uit de systemtray te laten verdwijnen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok maar ik ben niet zo'n fan van de icons uit de systemtray te laten verwijderen ik wou dat het helemaal weg was. Zo het dan op een andere manier kunnen.

Verwijderd

Nope. USB modem weghalen.

Verwijderd

is al gezegd maar je kunt ze weghalen.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

of je systemtray uitzetten ;)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je je USB-ding er zomaar uit ropt, dan geeft ie een waarschuwing dat dat niet zomaar mag enzow..

En daar zit OOK een checkboxje voor je ikoontje :)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Osiris schreef op 12 december 2002 @ 16:38:
Als je je USB-ding er zomaar uit ropt, dan geeft ie een waarschuwing dat dat niet zomaar mag enzow..

En daar zit OOK een checkboxje voor je ikoontje :)
daar gaat het niet om, het gaat om dat icoontje in de systemtry, lees de draad voordat je blaat :+

• Osiris
  • Niet online
Erkens schreef op 12 december 2002 @ 16:42:
[...]

daar gaat het niet om, het gaat om dat icoontje in de systemtry, lees de draad voordat je blaat :+
Ja, pcies, je zet het checkboxje uit en de volgende keer komt ie als 't goed is niet meer terug AFAIK...

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Osiris schreef op 12 December 2002 @ 16:49:
[...]

Ja, pcies, je zet het checkboxje uit en de volgende keer komt ie als 't goed is niet meer terug AFAIK...
nee, dat icontje blijft terug komen ;)

• Osiris
  • Niet online
Erkens schreef op 12 december 2002 @ 16:50:
[...]

nee, dat icontje blijft terug komen ;)
Hum, dat ga ik dan meteen ff testen...

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Dat moet de fabrikant van je modem driver doen
Zie mskb

[ Voor 7% gewijzigd door Brahiewahiewa op 12-12-2002 16:58 ]

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 16:35:
Ok maar ik ben niet zo'n fan van de icons uit de systemtray te laten verwijderen ik wou dat het helemaal weg was. Zo het dan op een andere manier kunnen.
Je wilt het weghalen, maar niet laten verdwijnen :P
Dat kan dus niet, het is bedoelt om het apparaat te deinstalleren, zodat je het kan verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dus er zal dan wel niet anders op zitten om toch de systemtray te verbergen. Hierbij wil ik jullie bedanken.

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Hoeft niet! Ga naar de eigenschappen van de taakbalk en start menu. (rechtermuisknop op de taakblak en dan properties) Dan zie je onderin een vakje om inactieve icons te verbergen. Nu zit daar ook een knop langs Customize. Nu zie je alle icons in je tray. Klik op Safely remove hardware. Nu kun je rechts de eigenschappen aanpassen en dus op altijd hide zetten :)

Verwijderd

Topicstarter
dat is nog beter dankje wel Yngwie

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Errr ja... maar... lol... heb het net even geprobeerd en met alle icoontjes werkt het behalve met die :( Ik heb er een USB harddisk aan hangen. Sorry voor de (waarschijnlijk) valse hoop. Volgende keer zelf 's eerder uittesten ;)

Alle icoontjes staan er dus nog wel maar wel verborgen achter dat pijltje. Helemaal weg lukt idd niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Yngwie- op 12-12-2002 21:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik ook al door maar het belangrijkste is dat de rest wel blijft staan want ik gebruik dat soms wel en dan weer niet dus daarom had ik liever niet dat die ook weg gingen. Is er toevallig ook geen tweak voor te krijgen.
Pagina: 1