For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Voor zover ik weet zijn die dingen gewoon pal. Had hem vroeger op mijn videorecorder aangesloten (via composite) om op die manier tv te kunnen kijken. Werkte prima. dus ik zie niet in waarom het niet zou werken op je tv out..
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Verwijderd
kan zondermeer op Cinch - Composiet video aangesloten worden (overigens de hele Commodore 10xx reeks).
Analoog RGB van de Commodore is 31,5 Khz en kunnen huidige videokaarten niet aan op de RGB aansluitingen...
Je kunt de Cinch - Composiet ook splitten zodat je bij de PC de Commodore monitor hebt met een langere kabel naar je TV in de andere kamer... (of gewoon switchen - 1x Cinch Video + 2 x Cinch Audio -> 3 polige 2 standen switch).
Analoog RGB van de Commodore is 31,5 Khz en kunnen huidige videokaarten niet aan op de RGB aansluitingen...
Je kunt de Cinch - Composiet ook splitten zodat je bij de PC de Commodore monitor hebt met een langere kabel naar je TV in de andere kamer... (of gewoon switchen - 1x Cinch Video + 2 x Cinch Audio -> 3 polige 2 standen switch).
Verwijderd
Werkt hier perfect op mijn GF2 MX400. Alleen vind ik het beeld wazig en onscherp. Dat scherm van mij is dan ook al 14 jaar oud.