msn wachtwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-07 07:50
vandaag zat ik dus op school te werken, loop ik ffe van m'n plek om rustig te kunnen bellen, jatten er een paar kindjes hier m'n trillian ini bestand.
met een decrypter hebben ze dus m'n msn w8woord eruit gevist en hotmail wachtwoord verandert (lomp dat trillian 1 groot gat is :( )
goed, na veel gezeik heb ik m weer in iets anders verandert, dat werkt eerst ook, maar nu opeens niet meer? ze hebben het niet weer verandert. kan niet eens.

m'n geheime vraag weet ik ook niet meer (100 jaar terug ooit eens ingevuld)

is er een manier om toch weer in te kunnen loggen?

kweet dat dit heel erg naar misbruik ruikt, maar dat is het niet.

@mail is rvloothuis@hotmail.com
sjek m'n profile maar, het klopt met mijn naam.

Verwijderd

dont use communities @ school B)

Je hoeft toch geen vraag in te vullen, toch alleen je secret answer

Verwijderd

mailtje sturen naar hotmail met alle info :)

zoals oude password ,adres,naam,geboorteplaats enz

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 15:02 ]

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

je kunt t proberen met een mail aan abuse@hotmail.com....en regel 1 is natuurlijk om geen trillian te gebruiken, brak stukje software.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Wij kunnen je hiermee niet helpen. :+

Je kan als ik me niet vergis naar Hotmail een mailtje sturen en dan krijg je een mailtje terug dat ze je wachtwoord gewijzigd hebben.

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 10:13

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 15:00:
dont use communities @ school B)

Je hoeft toch geen vraag in te vullen, toch alleen je secret answer
Nu wel, maar back in the old days mocht je bij Hotmail zelf je vraag EN je antwoord verzinnen.
Er is wel een manier om je Hotmail te kraken, maar hoe zou ik echt niet weten. dat is bij mij al eens gebeurd bij wijzen van "demonstratie"

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:38

JB

Cédric roelt!

MSN is gewoon bout maar iedereen zit er tegenwoordig op :S

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

geheim passwd is 2x je oude passwd achter elkaar :D

Verwijderd

Scooter_Fox schreef op 12 december 2002 @ 15:03:
wat is er mis met msn? misschien heb jij verkeerde mensen in je lijst staan ;) en waarom gebruik je dan wel smn smilies :S

maar dat is een anders onderwerp dus niet offtopic :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 15:05 ]

• blackd
  • Niet online
Scooter_Fox schreef op 12 december 2002 @ 15:03:

En verder nog iets nuttigs toe te voegen aan het topic?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-07 07:50
trillian komt er dus nooit meer op :( maargoed, kon niks anders op school. we draaien citrix...

ik heb een mailtje gestuurt naar abuse@hotmail.com
verder is iedereen vrij een hackpoging te doen.
resultaat kan over r.vloothuis@hccnet.nl en icq

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
blackd schreef op 12 december 2002 @ 15:05:

[...]

En verder nog iets nuttigs toe te voegen aan het topic?
Behalve msn smileys op GoT gebruiken idd ;) Flamen op msn, fine, maar doe t dan wel goed ;)

En wat betreft je pass, daar mogen we je inderdaad verder niet bij helpen. Het enige dat je kan doen is dat mailtje naar hotmail abuse sturen. Maak er een lang, geloofwaardig mailtje van, met daarin info over wanneer je dat pass gewijzigd hebt, wanneer dat was, hoeveel en welke mailtjes je hebt staan, etc.

Verwijderd

voor MSN is een soort sniffer ofzo available. als je dan wachtwoorden wil rippen moet die ander online zijn + een bepaalde poort open hebben. heb het zelf niet, dat programma, bekende van me heeft het ooit alleen bij mij geflikt en wist toen willekeurig bestandjes in mijn ontvangen bestanden te plaatsen en stuurde me allerlei info door over mijn pc en MSN zoals mijn wachtwoord (MSN), wachtwoord/inlognaam pc, besturingssysteem, registratienr's enz... lijkt erop dat er een geheimpje in msn zit waarmee microsoft illegale gebruikers kan zoeken ofzo?

Verwijderd

sharkzor schreef op 12 December 2002 @ 14:59:
vandaag zat ik dus op school te werken, loop ik ffe van m'n plek om rustig te kunnen bellen, jatten er een paar kindjes hier m'n trillian ini bestand.
met een decrypter hebben ze dus m'n msn w8woord eruit gevist en hotmail wachtwoord verandert (lomp dat trillian 1 groot gat is :( )
Tja, dat kun je verwachten. Als je Trillian de opdracht geeft om je wachtwoord op te slaan zo dat je niet elke keer hoeft in te typen als je verbinding maakt met hotmail, dan zal Trillian op een of andere manier wel moeten weten wat dat wachtwoord is. Datgene wat Trillian opslaat moet dus weer te ontsleutelen zijn, want anders weet Trillian niet welk wachtwoord naar de Hotmail server gezonden moet worden. Kortom: Zoiets kán nooit echt veilig zijn, want als Trillian het kan decoderen kan iemand anders dat in principe ook. (Tenzij je daar weer een wachtwoord op zet, maar dan kun je net zo goed direct je MSN-wachtwoord intypen).

Dus het is niet zozeer een probleem dat Trillian schept, als wel een probleem dat je zelf hebt geschapen.

• Xandrios
  • Laatst online: 09-08 18:57
sharkzor schreef op 12 december 2002 @ 15:12:
trillian komt er dus nooit meer op :( maargoed, kon niks anders op school. we draaien citrix...

ik heb een mailtje gestuurt naar abuse@hotmail.com
verder is iedereen vrij een hackpoging te doen.
resultaat kan over r.vloothuis@hccnet.nl en icq

Daar doen we niet aan.
De oplossing die werkt is al genoemd: mailen naar hotmail.

En dit is bovendien al meerdere keren langsgekomen, te vinden met de search dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.