[Hi prepay] Niet opwaarderen = afsluiten, mag dat wel?

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Als ik dit zo lees:
"Vanaf 01-01-2002 is het beltegoed, dus ook het beltegoed dat op dat moment nog op je saldo staat, geldig tot 6 maanden nadat je hebt opgewaardeerd.
Beltegoed dat vóór 01-01-2002 opgewaardeerd is, blijft in principe geldig tot 12 maanden nadat je hebt opgewaardeerd. Als je na deze datum opwaardeert, geldt de geldigheid van het gehele beltegoed zoals beschreven bij het opwaarderen vanaf 01-01-2002.
Let op: Als de geldigheid van je beltegoed verlopen is, kun je nog 30 dagen lang gebeld worden en kun je naar gratis telefoonnummers bellen (o.a. 321, de opwaardeerlijn). Waardeer je in die 30 dagen niet op, dan wordt de aansluiting aan het einde van die maand afgesloten en raak je je nummer kwijt. Je kunt dan niet meer bellen of gebeld worden. "

Mag ik ze hiervoor aanklagen? }) Ik bel maar voor 5€ per half jaar, er staat nu dus 19,87€ op mijn telefoon en ik krijg de melding dat als ik niet binnen 27 dagen opwaardeer dat ik het dan kwijt ben. :'( Behoorlijk lame van die KUTKPN. :(

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 13:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jahoor, je mag ze daar voor aanklagen.....
Ik geef je alleen GEEN kans........

Gewoon meer bellen, als je 's avonds iemand op zijn mobiel wil bellen doe dat dan met je mobiel, dat is meestal nog goedkoper als dan met het vaste net....

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 12-12-2002 15:00 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dit zijn simpelweg de algemene voorwaarden van Kpn.
Hun bieden een dienst aan en dit zijn de regels waar je maar gewoon genoegen mee moet nemen, hier kan je heel erg moeilijk om gaan doen maar de regels blijven.

Dit is echter wel een verandering van de algemene voorwaarden en opgronde van dat zou je je het op kunnen zeggen, maar ik zie daar niet echt het nut van in bij een pre-pay abonnement.

Verwijderd

Dat is dus het nadeel van algemene voorwaarden..

Bij het kopen van het pakket ga je hiermee accoord.

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 12 december 2002 @ 14:59:
Dit is echter wel een verandering van de algemene voorwaarden en opgronde van dat zou je je het op kunnen zeggen, maar ik zie daar niet echt het nut van in bij een pre-pay abonnement.
L.S.

Hierbij wil ik mijn Hi-PrePay abonnement opzeggen daar ik het niet eens ben met de door u gewijzigde algemene voorwaarden.
Da's mooi, dat hadden wij al gedaan...

M.v.gr.

KPN
:)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02

JB

Cédric roelt!

Anders verdient kpn toch ook geen zak. Ik geef ze aan 1 kant groot gelijk (maar komt misschien omdat ik toch genoeg bel zodat ze mij niet afsluiten :))

Mijn boefje is liev!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ja tuurlijk, dat is heel leuk.
Maar je bent langer bezig (tijd=geld) om ook nog je resterende beltegoed terug te krijgen (als dat al lukt) dan om gewoon je pre-pay leeg te bellen en niet meer op te waarderen. :P

• shotputty

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 15:01:
Dat is dus het nadeel van algemene voorwaarden..

Bij het kopen van het pakket ga je hiermee accoord.
Ja maar ik ga natuurlijk niet akkoord met de verandering... Mijn abonnement opzeggen, daar schiet ik ook niks mee op. Wat een lol zeg... :|
Als ik zo door bel heb ik over 5 jaar 150€ beltegoed. :7

• JB

JB

Cédric roelt!

Ja maar ik ga natuurlijk niet akkoord met de verandering
Maar wat wil je dan tegen kpn beginnen, je hebt geen poot om op te staan lijkt me

Mijn boefje is liev!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:03
Je koopt zo'n pre-pay kaart met de voorwaarden dat beltegoed 1 jaar geldig is, en zij veranderen dat naar 6 maanden. Lijkt me toch best dat daar iets aan te doen is?

• JB

JB

Cédric roelt!

LordLynx schreef op 12 december 2002 @ 16:07:
Je koopt zo'n pre-pay kaart met de voorwaarden dat beltegoed 1 jaar geldig is, en zij veranderen dat naar 6 maanden. Lijkt me toch best dat daar iets aan te doen is?
Ik weet het niet hoor, maar mijn zegen heb je, veel suc6!

Mijn boefje is liev!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
LordLynx schreef op 12 december 2002 @ 16:07:
helaas, iedere provider heeft in haar algemene voorwaarden wel opgenomen dat het hen voorbehouden is de geldigheidstermijn van het beltegoed te wijzigen, mits de klant daarover geïnformeerd wordt. Dus je hebt geen poot om op te staan....

• shotputty

shotputty

I'll be back

Topicstarter
quote van de site van de Opta bij de FAQ (http://www.opta.nl/index2.asp?id=10) :

"Ik begrijp niet waarom OPTA de KPN heeft verzocht het eindgebruikerstarief voor lokaal bellen te verhogen. Zou u dit nader kunnen toelichten?
OPTA is toezichthouder op de telecommunicatiemarkt in Nederland. In het bijzonder moet OPTA concurrentie op deze markt bevorderen. Concurrentie zal marktpartijen ertoe aanzetten om de consumenten en zakelijke gebruikers innovatieve en in prijs concurrerende pakketten van diensten aan te bieden. Daar waar geen concurrentie is, beschermt OPTA de belangen van de eindgebruiker. Op de lange termijn is het bevorderen van concurrentie in het belang van de eindgebruiker, zakelijk en particulier.
Voor meer achtergrondinformatie: thema Eindgebruiker -> achtergrondinformatie."

Wie zou daar wel bevoegd voor zijn? Balen is als je zo'n rechtzaak verliest mag je de kosten betalen van de rechtzaak. :( (tenminste dat dacht ik..)

[ Voor 4% gewijzigd door shotputty op 12-12-2002 16:33 ]

• shotputty

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Ik ben gewoon in een ongelofelijke rechtzaak-bui. :( :( :(

Verwijderd

De kosten die KPN ervooor moet maken wegen niet op tegen de baten, zeker niet in jouw geval. Koop een telefoonkaart en een buzzer ofzo......
Pagina: 1