met papier mache kun je alles maken!!
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Laat maar zitten, aub.
Van de andere kant denk ik wel dat alleen
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
LiquidSilver schreef op 12 December 2002 @ 14:48:
[...]
Van de andere kant denk ik wel dat alleenmensen behoefte hebben aan een relatieforum hier
Je hebt gelijknerd (de ~ (m.))
1 type mens dat vooral technisch ontwikkeld is, en achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
Verwijderd
Ehm denk je ?Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 14:51:
Ik denk dat een GoT dating forum het beter zal doen... En dan later misschien een relatieforum
Jij denkt dat daar veel hetro relaties uit voortkomen dan ?
Verwijderd
Daar had ik het niet over[Airwolf] schreef op 12 december 2002 @ 15:16:Ehm denk je ?
Jij denkt dat daar veel hetro relaties uit voortkomen dan ?
GoT is geen Yes ofzo

Die paar topics in SG staan daar prima. Bovendien is een autoforum ook niet aan de orde, en daar lopen wel meer topics over volgens mij.
https://wren.co/join/Devian
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
neehoor, grote topics moeten we juist vanaf. Als er iets wel een klotezooi wordt, dan zijn het wel grote topics...blitzkrieg schreef op 12 December 2002 @ 22:45:
misschien is een groot relatietopic wel handig, het is toch ieder keer het zelfde gezeur.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
met papier mache kun je alles maken!!
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Ik vind het vooralsnog allemaal wel meevallen, af en toe komt er wat, soms gaat er wat dicht en de ander (meestal iets complexer dan een 'kalverliefde, ook al moet je daar voorzichtig mee zijn) blijft open, als je er niet van houdt open je het niet, tenzij het allemaal de spuigaten uitloopt, en dat valt dan wel weer mee.
Volgens mij worden er nog steeds meer auto-topics dan liefdetopics geopend, en ik ga daar ook niet over klagen (bij wijze van spreken).
Anyway, ik vind het eigenlijk nog wel redelijk aardig goed lopen zo.... een nieuw forum is echt overkill en als we dat doen kunnen we van elk onderwerp wel een forum openen.
We blijven nog steeds een techforum in de 1e plaats en proberen het daarom gewoon zo te houden: HK, SG en NSTM, en in principe passen die dingen makkelijk in SG.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit is het beste dat ik in tijden heb gehoord over GoTJvS schreef op 12 december 2002 @ 23:21:
[...]
neehoor, grote topics moeten we juist vanaf. Als er iets wel een klotezooi wordt, dan zijn het wel grote topics...
Volgens mij kunnen de mods dat zelf wel bepalen
[ Voor 41% gewijzigd door Justice op 13-12-2002 20:13 ]
Human Bobby
Ja, D2k en reageren op liefdes topics.
Ik zie het al helemaal voor me