heb hier een inventor file (autodesk, *.iam) en die wil ik graag overzetten naar 3dsmax (4) vooralsnog heb ik geen idee hoe, iemand met ervaring hierin?
ga eens op zoek naar het programma 'Deep Exploration', die kan bijna alle 3d formaten lezen en converteren...
"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk
iges is idd een overeenkomend bestandsformaat (rest niet) maar dan mis ik ineens onderdelen, da's wel raar
Verwijderd
Volgens mij is iges zo'n beetje het enige 3d formaat dat je naar maks kan exporteren, hij exporteert dan in feite alleen de ribben van je model. Alle andere info (constraints, parts etc) ben je dan kwijt. Ik denk dat jhe het in max weer moet veranderen in een mesh of hoe het ook heet.
Ik heb zelf wel goede ervaringen met een ACIS (.SAT) bestand als overgangsformaat.
Ik zie alleen net dat Max dat niet kan importeren, wellicht via AutCAD, Crossroads of Accutrans 3D of zo proberen dan maar.
Ik zie alleen net dat Max dat niet kan importeren, wellicht via AutCAD, Crossroads of Accutrans 3D of zo proberen dan maar.
[ Voor 44% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 13-09-2004 18:38 ]
De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?
eehm mensen... dit was voor een klus van bijna 2 jaar terug... Heb het de auteur toen laten oplossen
Verwijderd
Ja ik zag het (later pas). Probeer nl zelf op dit moment ai- vectoren naar inventor of autocad te krijgen om huisstijl in standard.idw in te bouwen.
Pagina: 1