Toon posts:

wat moet ik nou doen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo nog maals

Ik heb kortgeleden bij u icm ben abonnement een nokia 8310 besteld, na het ontvangst blijkt dat de batterij niet pastte .
vervormd of zo, verder was de pakketje wel compleet en deed de telefoon het ook naar het behoren .

In overleg met www.gsmmobiel.nl heb ik de batterij naar hen toe gestuurd,met de bedoeling dat ik dan batterij zou terugkrijgen , maar vandaag heb ik brief van hen ontvangen waarin ze schrijven van :

Dat ze me een nieuwe accu toe sturen en excuses voor het ongemak, maar ik heb geen bijhorende accu ontvangen, tot ons verbazing blijkt de envelop opengemaakt te zijn aan de zijkant .

Ik probeer al een uur nummer nummer van www.gsmmobiel.nl te bellen maar helaas niemand neemt het op, ik krijg een idee dat het aan hun ligt dat ze dan een envelop met een lege inhoud hebben opgestuurd.

wat nu ?

eerst langs de postkantoor ?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:39

bonzz.netninja

Niente baffi

tja, de verzender is vreantwoordelijk, die verhalen het daarna weer bij tgp

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:15

JB

Cédric roelt!

Dat is behoorlijk klote ja. Lijkt mij ook dat de zender moet zorgen dat jij je accu krijgt

Mijn boefje is liev!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Maar ja, bewijs jij maar eens dat die envelop al open was toen je m kreeg...suc6

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik heb eerst hun gebeld ,kon hun niet bereieken ,naderhand heb ik een tweetal e-mails geschreven ,na twee uur proberen lukte het me om iemand aan de lijn te krijgen , hun wisten direct waar het over ging dankzij mijn email vooraf, en ze deden niet moeilijk,ik krijg een nieuwe batterij van hun voor mijn nokia 8310 welk 30 euro kost in de internetshop,

dit keer sturen ze het aangetekend dus dank je wel www.gsmmobiel.nl voor jullie snelle service,

tanxxx

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-08 22:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

de aanhouder wint! :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

ik zou het wel even melden bij TPG. Belachelijk natuurlijk dat door die lui post wordt gejat :( Ze zullen er wel niet veel aan (kunnen) doen, maar ik zou het toch even melden...
Pagina: 1