Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IA]Crystal Clear case fans met LEDjes

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Iedereen kent ze ongetwijfelt!
De transparante fans met meedraaiende LEDjes...
Ze zijn onder andere te koop bij freezing hardware voor ca. 19 euro.
Nu voor 10 euro per stuk, mits er een minimale afzet van 10 is. Moet toch lukken lijkt me! ( bij een nog veel grotere afzet is waarschijnlijk een nog lagere prijs mogelijk! Vanaf 20 stuks wordt het vrijwel zeker iets tussen de 8-9 euro per stuk!)

Voor info en deelname:
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=168

of mail naar kazz1980@hotmail.com

wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/549-581G.JPG
Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/550-582G.JPG

P.S. Ik heb de verzendkosten slechts ingeschat. Het is mogelijk dat deze goekoper uitvallen... Uiteraard krijg je het teveel betaalde dan terug!

[ Voor 28% gewijzigd door kazz1980 op 12-12-2002 13:41 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

EntonoX

Team leider

ik heb ze op de hcc gehaald bij xenon webstore voor €7,- dus dat moet goedkoper kunnen!!!

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Heb je wel toestemming van een modje? Zo niet dan moet je dat heel snel aanvragen!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
heb net zo'n sharkoon blauwe led fan gekocht bij alternate €12 anders had ik deze wel gekocht

May Lyssa aid you

• Demo

Demo

Welk merk is het eigenlijk? Akasa, Antec, Sunbeam of iets anders?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

dammit, ik wil wel zo'n blauwe, maar ik heb helemaal geen zichtbare fans in mn W.C. kast :P Iemand tips, behalve het openzagen van mn front bezel? :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
BaRF schreef op 12 December 2002 @ 14:57:
dammit, ik wil wel zo'n blauwe, maar ik heb helemaal geen zichtbare fans in mn W.C. kast :P Iemand tips, behalve het openzagen van mn front bezel? :D
Zet em in de zijkant, heb ik ook gedaan pics's staan in me sig zit nu nog een gewone fan in maar dat wordt een groene :P

Waarom trouwens nu deze inkoopactie ? ik en ik denk een hoop andere ook hebben meegedaan aan de mega inkoop actie waar deze fans ook te bestellen waren voor deze prijs

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BaRF schreef op 12 december 2002 @ 14:57:
Aan de bovenkant naar buiten blazen :?

* pagani heeft misschien wel interesse...

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 20:54
Op zich geen rare prijs in vergelijking met Alternate, misschien doe ik ook wel mee. Weet iemand dan hoeveel fans (80 mm) er maximaal in een Chieftec Dragon Big Tower kunnen. Kon het op hun site namelijk niet vinden. Ik bedoel natuurlijk de standaard houders en niet dat je een heleboel gaten in de zijkant maakt. Waarschijnlijk bestel ik dat aantal dan. PIN ME ER DUS NOG NIET OP VAST! Kun je er dan ook nog iets van bijvoorbeeld fanguards bij doen dan heb je een mooie koude ia :D (bij voorkeur laser cutted en erg goedkoop)

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Kijk hier is :) (ff wat reclame voor nitraat maken :*))

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Deze zijn van Akasa, en effe Pricewatch c-p hierheen:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Akasa Crystal Clear 80mm Fan Blue 4 LEDS € 13,-
Akasa Crystal Clear 80mm Fan Blue LEDS € 10,-
Akasa Crystal Clear 80mm fan Green LED € 7,-
Akasa Crystal Clear 80mm Fan Rainbow 4 LEDS € 10,-
--------------------------------------------------------------------------------------------

en volgens mij is die blue 4 leds zelfde als blue LEDS.

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
VinnieWeiss schreef op 12 December 2002 @ 15:19:
en volgens mij is die blue 4 leds zelfde als blue LEDS.
nee, want de ene heeft als het goed is 2 LED's in het midden, en de andere 4 LED's aan de buitenkant.

[ Voor 48% gewijzigd door Tsunami op 12-12-2002 15:21 ]

• Demo

Demo

Je moet wel de 4 LED versie (zoals op de pics) hebben en niet de 2 LED want die zijn niet 7331. De LEDs zitten in het midden dus de bladen worden nauwelijks verlicht en ze knipperen allebei op een andere snelheid (daar word je gek van :X)

Verwijderd

Demoniac schreef op 12 December 2002 @ 15:30:
Je moet wel de 4 LED versie (zoals op de pics) hebben en niet de 2 LED want die zijn niet 7331. De LEDs zitten in het midden dus de bladen worden nauwelijks verlicht en ze knipperen allebei op een andere snelheid (daar word je gek van :X)
Slechte ervaringen mee?? :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Ik zie nergens dat je toestemming hebt voor een IA (danwel animocheck). Neem contact op met Phreak, zodat je de benodigde gegevens kan doorgeven. Hij kan je IA dan weer openen.

Tot die tijd; op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.