Toon posts:

[Win XP] Cannot read from source file or disk (Mijn HD)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, even een vers topic voor ons allen... Ik heb Win XP SP1 (UK). En ik heb via grabit, een muziek album gedownload. No big deal. Album bevind zich in

F:\downloads\album\elvis (jajaja elvis ;))

Als ik de folder probeer te openen krijg ik de melding:

F:\downloads\album\elvis refers to a location that is unavailable. It could be on hard drive on this computer, or on a network. Check to make sure that the disk is properly inserted, or that you are connected to the Internet or your network, and then try again. If it still cannot be located, the information might have been moved to a different location.

Als ik wil deleten krijg ik:

Cannot read from source file or disk

Nou is dit allemaal een beetje vreemd want dit is mijn eigen lokale hardeschijf. Er zijn rare admin accounts of iets in de richting. Het is gewoon FAT32. Geen virussen volgens Norton. Alle andere mappen op die disk gaan prima, het is alleen deze ene map. Ik ben radeloos... en voel een format aankomen... met alle tijdrovende dingen die daarmee gepaard gaan.

Ik dacht slim te zijn en heb gereboot met een win98 cd en vanuit dos een aanval op de map gedaan. Geen succes, hij ziet de dir, maar ik kan hem niet verwijderen of openen. Melding: Bestand of map niet gevonden

Zijn er nog mensen met geniale ingevingen ? :/
O tweaker where art thou _/-\o_

Verwijderd

Misschien eens scandisk proberen?!

edit:
tenminste, als je dat nog niet geprobeerd hebt, lijkt me wel dat je dat al gedaan hebt?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 13:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
hehehe, shit vergeten erbij te zetten... 8)7 Scandisk vind niets, Norton Disk Doctor ook helemaal toppie...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kijk eens naar die bestanden in dos probeer ze dan te verplaatsen en dan zou het moeten werken

Verwijderd

Hoe heb je die map in dos proberen te verwijderen? Met deltree?

Verwijderd

Topicstarter
copy, deltree, allemaal geen succes onder dos. Allemaal zegt hij dat hij het bestand niet kan vinden...

Zou me fat stuk kunnen zijn ofzo? :?

Verwijderd

Topicstarter
Heel klein lief kickje....

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

en wat als je F:\downloads\album compleet verwijderd?
eventueel via dos.
wel even er uit halen wat er in staat natuurlijk anders ben je dat kwijt en dat is niet de bedoeling lijkt me :)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Als eens gekeken of er geen hidden bestanden staan :?
Opstarten met bootflop (www.bootdisk.com) en naar die directory gaan, en dan DIR /ADHS (zie ook windows help, dir) gedaan, desnoods ompijpen (dir >> files.txt) in een file :?

Nadien rustig die files.txt bekijken :)

Anders met een tool van je hardeschijven fabrikant je schijf testen :?

Suc6 met bughunting :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
hahaha... dat ik jou nou hier tegen moet komen :)

anyway, hij laat dus braaf die map gewoon staan en verwijderd alles er omheen wel... behalve die map.... wederom, ook via dos geen succes:/

Verwijderd

Topicstarter
Riemer Reinalda schreef op 15 december 2002 @ 17:17:
Als eens gekeken of er geen hidden bestanden staan :?
Opstarten met bootflop (www.bootdisk.com) en naar die directory gaan, en dan DIR /ADHS (zie ook windows help, dir) gedaan, desnoods ompijpen (dir >> files.txt) in een file :?

Nadien rustig die files.txt bekijken :)

Anders met een tool van je hardeschijven fabrikant je schijf testen :?

Suc6 met bughunting :)
Hidden kan ik niet naar kijken, aangezien ik dir neit kan openen.

Tool is inmiddels gedownload en laat ik er vanavond op los...

Pagina: 1