Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarom nog steeds -1 overbodig ?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vraagje, en ik weet wel dat iemand hier wel een antwoord erop heeft.

Waarom zie ik dat bepaalde mensen altijd hoog scoren ?? Zou het toch zo zijn dat iemand iemand anders voortrek ?

Waarom is er iemand die nog steeds al mijn berichten minimaal een keer met -1 moet waarderen ? Kun je me uitleggen wat je probleem is ? En waarom bepaalde "reacties" die overigens NOOOOIT na te gaan zijn op waarheid vaak met +4 beloond en nooit met -1 ?

Ik vind dit gewoon niet tof meer, het lijkt ergens op, ik ga dat niet zeggen omdat ik het niet kan bewijzen maar als ergens 30 berichten zijn en meer dan de helft blijft ongemod. en telkens moet MIJN reacties wel gemod worden ??? Ik heb al bijna nooit een bericht die ongemod blijft.

Wat is dit ???? Is er toch iemand die nog steeds moeite met mij heeft ofzo ???

Irrelevant, waarom reageer jij vaak op +3 terwijl je altijd kwaad wordt als iemand anders dat doet ?

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Die 8 weken modvakantie zijn om voor je het weet :). Time flies.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Euh Uli Prudentio/a

Ik heb je ook hier en daar wel eens een zetje omhoog gegeven, is dat niet leuk? Ik weet het ook niet hoor, maar je kunt er van uit gaan dat niet iedereen modereert zonder zijn eigen gedachten (en gevoelens etc.) erbij te betrekken. Als iemand zich irriteerd aan jou dan zal je dus makkelijker een negatieve beoordeling krijgen. Daar is niets aan te doen, ook niet _weer_ een nieuwe nick reggen, er is gewoon geen oplossing voor. Ik heb je al eens geprobeerd te adviseren, maar dat liep op niets uit, dus doe ik het niet nog een keer. Tsjuus, Floris

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
<body text="#FFFFFF"><table border="2" width="99%" height="1" bordercolorlight="#3333CC" bordercolordark="#000066" bgcolor="#000080" bordercolor="#C0C0C0" cellpadding="2"><tr>
<td width="8%" height="1" bgcolor="#FF0000" bordercolor="#FFFFFF" bordercolorlight="#3333CC" bordercolordark="#000080"><p align="center"><font size="7" face="EraserDust" color="#FFFF00">X</font></td><td width="92%" height="1" valign="top" bgcolor="#3333CC" bordercolorlight="#333333" bordercolordark="#000000">
<p align="right"><font size="4" face="Bradley Hand ITC" color="#FFFFFF">Nou,
mijn achternaam mag je weg laten, zeg maar Xafer... vind ik safer ;)

Het is gewoon niet leuk zo snap je ? Ik begrijp het allemaal heus wel,
maar daar gaat het helemaal niet om. Of bedoel je dat ik niet snap dat ik
het maar moet accepteren omdat er niets aan gedaan kan worden ?</font></p>
<p align="right"><font size="4" face="Bradley Hand ITC" color="#FFFFFF">Nou
ja, het maakt niet uit verder hoor, alleen tja ik denk dat als bepaalde
mensen elkaar voor gaan trekken dat het niet ten goede van de site komt,
maar slechts voor een selectief clubje. Maar gelukkig heb ik een leuke afdeling op GoT gevonden, daar voel ik me meer thuis. ;)
Lang leve de vrijheid van denken !</font></td>
</tr>
</table></body>

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, slotje please... ik zie de bui al hangen... :)

Ik vroeg me alleen een paar dingen af.. Maar Floris is duidelijk genoeg geweest.

Topic closed !

phewwwwwww... net op tijd. >:)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Blijf jij maar in je waanwereld waarin een select groepje mensen wordt voorgetrokken, dan leef ik wel verder in de realiteit.

Bericht hierboven

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik post bijna nooit meer op +3. Meestal +2 en daarna +1. Ik ga alleen over anderen zeuren als ze op +4 posten terwijl ze bagger plaatsen.

Ik heb over 1 post van jou op +3 gezeurd maar dat was een speciaal geval wat ondertussen wel uitgepraat is.

Verder mod ik jou nooit. Als je hebt opgelet de laatste tijd zie je dat ik vooral trolls of onterechte trolls mod en aangezien jij gelukkig normale posts doet maak ik me daar niet druk om.

Maar als jij vindt dat je posts ondergewaardeerd worden kun je zoals iedereen hier wat linkjes plaatsen en dan zullen we ernaar kijken. En dan komen er ook goede argumenten.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waarom zie ik dat bepaalde mensen altijd hoog scoren[/quote]Daar klagen we al sinds het begin van dit systeem over. Bepaalde soort posts worden gewoon altijd overgewaardeerd, niet een vast groepje mensen.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 22:52 schreef Floris_Diemel het volgende:
Blijf jij maar in je waanwereld waarin een select groepje mensen wordt voorgetrokken, dan leef ik wel verder in de realiteit.[/quote]Ok is goed. Ik kan jou eigelijks ook niet echt serieus nemen dus. :)

Verwijderd

Topicstarter
Irrelevant ik heb het over iets heel anders dan wat jij bedoelt.

Ik weet wel wie mij altijd een -1 geeft.

Maar laat het maar zitten ok ? Want ik leef in een waanwereld.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01

GaMeOvEr

Is een hork.

Heel vaak is ook de formulering ervan afhankelijk hoe hoog een posting scoort.

Jet ziet heel vaak dat mensen die iets posten op +1 ongemod blijven staan, en dat anderen, die eigenlijk precies hetzelfde zeggen, maar het duidelijker formuleren en iets meer uitleg geven, maar met dezelfde inhoud gewoon op +3 - inzichtvol komen.

Dit is allemaal afhankelijk van hoe leesbaar en duidelijk iemand zijn eigen posting maakt, zodat het niet duidelijk is voor een paar mensen, maar voor bijna iedere Tweakert.

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik gok dat Xafer het over Otis heeft. Als jullie twee nou eens afspreken elkaar niet meer te modden.

Ach, werkt toch niet want jullie vertrouwen elkaar dan weer niet.

2 gevallen: 1 van jullie geeft de ander een onterechte -1 moderatie maar dat wordt later vanzelf gecorrigeerd. Niets aan de hand.

Je blijft wel te laag staan. Klaag hier met een linkje.

Hoe dan ook zou het het best zijn als jullie elkaar niet modden als je dat niet onbevooroordeeld kunt doen.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand mijn <h4>slotje</h4> gezien ?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01

GaMeOvEr

Is een hork.

Slotje gezien ? Euhh... nee ?

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Waarom een slotje? Je opent zelf een topic en ventileert je mening en vervolgens wil je een slotje op je eigen mening?

Overigens, het automatisch de schuld geven moet maar eens over zijn. Eerst geeft Otis een flinke hint en nu doe jij hetzelfde. Volgens mij kunnen nog zo'n 17.500 anderen je modereren (dat -x, ik weet niet hoeveel nicks bij jou horen :)).

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 11:53 schreef ecteinascidin het volgende:
Waarom een slotje? Je opent zelf een topic en ventileert je mening en vervolgens wil je een slotje op je eigen mening?[/quote]Ja omdat Floris al duidelijk genoeg is geweest en ik geen zin in "ruzie" heb.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Overigens, het automatisch de schuld geven moet maar eens over zijn. Eerst geeft Otis een flinke hint en nu doe jij hetzelfde.[/quote]Oh ja ? vertel dan even waar ik een hint geef.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Volgens mij kunnen nog zo'n 17.500 anderen je modereren (dat -x, ik weet niet hoeveel nicks bij jou horen :)).[/quote]17.500 ? Nou niet echt want dan zoude de reacties veel vaker gemod moeten worden. Hoogste wat ik heb gezien is iets van 16x gemod.

En weet je waar ik me dood aan erger ? Dat gelul over nicks.. Das het enige wat steeds weer naar voren komt. ONZIN.. ik heb al 1000x gezegd dat je na kunt gaan dat ik de boel NIET fopt. Er lopen hier veel meer mensen meer meerdere nicks.... dus zeur niet zo daarover. Iedereen weet dat ik alleen onder Xafer inlogt tegenwoordig.

En daar gaat het mij om. Toen niemand wist wie Xafer was was er niets aan de hand. Sinds het bekend is worden mijn reacties minimaal een keer met -1 overbodig bestempeld. En dan mag je wel zeggen wat je wilt als je mijn reacties opzoekt dan zie je het zelf. Volgens mij weet jij niet echt goed wat wat is of wie wie is, of wat er gaande is.

Nog iets. Waarom krijgt irrelevant gem. gezien vaker +4 dan wie dan ook ? Waarom krijgt hij ook niet gewoon +2 zoals iedereen ? Ik kan ook een dag nieuws gaan zoeken en die onder reacties neer zetten met kijk daar maar en dan ook gelijk boem +4.

Dat zijn mijn bezwaren. Zet een stom reactie neer en krijg +4 behulpzaam... slaat toch nergens op ? Waarom ??? Als iemand anders dan "bekenden" op +4 staat wordt ie meestal naar beneden gehaald wat dat kan niet. ALs je op +3 reageer worden ze boos, maar als ze het zelf doen dan niet.

Het kan zijn dat je het niet ziet. Maar ik heb GEEEEEEEN namen genoemd en ook GEEEEEEEn hint gegeven. Ik schreef alleen dat ik wel weet wie dat doet of doen.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Wanneer heb ik voor het laatst een +4 gehad dan?

(waarom ga ik hier op in? |:( )

Verwijderd

Topicstarter
Hier was ik dus bang voor... daarom vroeg ik om een slotje.

Ik vind dat er duidelijke regels moet komen wat modden betreft.... en die regels moeten ook gehandhaaf worden. Ik vind het gewoon niet kunnen dat "men" elkaar beinvloeden of helpen wat modden betreft.

Laatst las ik dat iemand een ander had bedankt voor het omhoog modden. ??? waar slaat dat op ? Ik vind het niet erg dat mensen elkaar helpen of waarschuwen, maar als niemand er wat van zegt of uitleg wat wel of niet kan dan gaat het alleen maar van kwaad tot erger. Ik vond bijv. een oproep om een EIGEN reactie omhoog te modden echt wel te ver gaan.

Wat heeft het dan voor zin als bepaalde mensen "vals" mogen spelen ? Of reacties waar iemand zit te zeuren over "hangt er vanaf wat je wilt zien etc etc(P3 benchmarks)" ook boem +4 informatief ?? give me a break 100 sites op internet zijn het met elkaar eens. een iemand zet een dom verhaal neer.. en tweakers zijn het wel met hem eens ????

Dat zijn tal van voorbeelden. Het is gewoon CORRUPT ! en zeg nou geen nee of wat dan ook, want iedereen zeikt over het modden. Waarom wordt dat gewoon niet AFGESCHAFT ? want waar het voor bedoeld is werkt toch niet !!! Ik kan echt niet zeggen dat een reactie op +4 of +3 altijd waar is en een " MUST READ. Maar vaker onzin, of iets wat iedereen ook had kunnen doen. Open deuren etc.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Xafer: daar ben ik het niet mee eens en moet dat nou zo vlammend?[/quote]

Wat is er zo vlammend aan ? Heb je wel eens reacties van Otis gelezen op +4 ? Dat zijn "dominante" reacties vol flamebaits... alsof ie zelf MS runt... en nooit gehoord dat er ook bedrijfsgeheimen zijn die je normaal niet te weten komt pas als er iets mis gaat ?? Niet alles dat geschreven wordt is op waarheid berust.

Selectief irrelevant daar heb ik het over. Maak niet uit dat je mijn reacties of manier van schrijven niet leuk vind, maar een ding is zeker... als je iets niet wilt zien zie je het ook niet, en als je iets graag ziet dan gebeurt het zo.

Trouwens ik had het niet over SDR only bordjes, en jij al helemaal niet. Maar die reactie is gewoon GEEN +3 of +4 waard !
zo ja dan moeten er meer zo hoog staan want ik lees vaker interessante reacties die op z'n hoogst op +3 komen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hier heb ik eigelijks geen zin meer in. Iedereen weet wel wat ik bedoel, is al uitgebreid aan bod geweest. Daarom vroeg ik om een slotje, dan is er ook geen discussie.

Het ging mij meer om het feit dat iemand gewoon grappig denkt te zijn om mijn reacties overgewaardeerd te vinden. Nou als je dat vindt lees ze dan niet. Wie weet heeft iemand anders wel wat aan. En het zegt ook meer iets over JOU zelf dan over mij.

Ik kan heus wel normaal doen. Maar als mensen zo flauw gaan doen dan doe ik net zo flauw terug. Dus zet maar een slot hierop want NOGMAALS niemand kan er wat aan doen. Het is gewoon zo. Ik leer er wel mee leven. Ik stel voor dat iedereen dat doet.

Oh ja ik mod niet meer nee... niet op lui waar ik veel woorden wisseling mee heb gehad, want van mij krijg je toch nooit een +1 hoogstens O.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
<font size=5>AARGH!</font>

Ik reageer op dit nieuws:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>de Pentium 4 en de Brookdale chipset. Zoals je weet is laatstgenoemde een SDR / DDR SDRAM compatible chipset die in Q3 volgend jaar gereleased zal worden voor de P4. Volgens Sharky's info zal in eerste instantie alleen de SDR versie uitkomen in september 2001. De DDR versie van de Brookdale moet in januari 2002 beschikbaar zijn[/quote]Mijn reactie (die nooit op +4 gestaan heeft):<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ze zouden die SDR support beter kunnen skippen en gelijk doorgaan naar DDR want SDR zal een enorme belemmering vormen voor zulke snelle CPUs. Bovendien zal DDR tegen die tijd (hopelijk) goed leverbaar zijn.[/quote]Dan komt Xafer:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Inzicht ontbreekt aan alle kanten !!

Stel je es voor, je had een leuke P3 systeem en tegen die tijd wil je es eindelijk overstappen. Maar het kan niet want je had vorig jaar nog 256MB SDR gekocht.

Intel weet dat veel mensen SDR hebben.(bijna Iedereen met een Pentium systeem) Dus is het logish dat je die ook moet kunnen gebruiken, want als je CPU, MOBO, en ook nog es GEHEUGEN erbij moet gaan kopen..... ??? Dus skippen is geen Optie.[/quote]En dan zeg ik:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>daar ben ik het niet mee eens en moet dat nou zo vlammend? Dan kun je altijd nog borden maken die zowel SDR als DDR ondersteunen. Alleen SDR is bagger voor een P4.[/quote]bij dat laatste zou ik nog willen aanvullen: omdat je dan met een bord zit waarmee je niet meer kunt upgraden, terwijl DDR tegen die tijd wijdverbreid is, en borden met zowel SDR als DDR voor de AMD760 chipset wel komen.

Hoe je uit dit alles nou weer een reden kunt halen om mij af te zeiken is me een raadsel, maar we weten onder tussen hoe jij bent.

• Cookie
Het is mij al maanden duidelijk wie er 'vals' speelt met informatie en ook nog reacties regelmatig verkeerd uitlegt en uit hun verband rukt. Ook nu weer. Het ergste is, dat dit uit zijn verband rukken ook nog eens gebeurt om valse argumenten te creeren, die anderen ervan moeten overtuigen dat iemand 'onschuldig slachtoffer' is van de buitenwereld (dan weer uit 1 persoon, dan weer uit een 'clan' bestaand). Dit misbruik van argumenten te bestrijden en/of weerleggen, dwingt betrokken personen welhaast tot reacties en discussie, terwijl ze daar niet om gevraagd hebben en tijd en energie kost. Dit is zwaar irritant. Discussies aangaan hierover (of waar dan ook over) heeft ook geen enkele zin, dat is helaas al meerdere malen gebleken.

Als alle tevoorschijn getoverde nicks van 1 en dezelfde persoon, tegen moderaties aanlopen die in de ogen van die ene persoon te laag zijn, is het duidelijk dat er een verschil van inzicht bestaat over de waarde van diens reacties, tussen desbetreffende poster en moderators.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Geplaatst door Xafer - maandag 06 november 2000 20:43

--------------------------------------------------------------------------------
Have a break folks, kunnen we geen modvak invoeren ? 8 weken lang geen mod gelul.:)
------------------
Because I can think ! [/quote]

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Amen.

[flambait mode engaged]
Wist je dat veel mensen met psychische problemen als het een tijdje goed gaat stoppen hun pillen in te nemen en dat ze dan meteen weer terugvallen?
[/flamebait mode disengaged]

Serieus: het ging sinds grote verzoendag steeds goed en nou komt deze thread weer uit de lucht vallen. |:( :'( ;(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

nou, ik zie de problemen nu duidelijk en zijn zeer eenvoudig isoleerbaar.

Xafer is het niet eens met de moderatie-methode en treedt daarmee toe tot de moderator-clan. Er wordt al vrij lang suggesties gegeven tot verbeteren bij Femme ingeleverd, dus pleit ik bij deze iedereen vrij van wangedrag.
Xafer kan dus beter bij lieve Adjes posten :).

* Delerium kijkt nu uit naar de zee van rust hiero.

------
die hints, als je die niet gegeven denkt te hebben, beschouw dan mijn opmerking als onbezonnen en onverstandig.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al bij lieve Adjes gepost, toen kreeg ik dus te horen dan er niets aan gedaan kan worden.

irrelevant, dat heb ik gekwoted omdat de reactie van mij op jou een hele dag op +2 ongemod heeft gestaan, maar jij reageert met een edit.. en BOEM gelijk weer -1 !! Ik heb nooi beweerd dat die op +4 heeft gestaan. Maar zoals je zelf kan zien, als het niet aan de -1 overgewaardeerd die je kreeg lag.. dan had ie wel op +4 gestaan.

Toeval of niet ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hoe je uit dit alles nou weer een reden kunt halen om mij af te zeiken is me een raadsel, maar we weten onder tussen hoe jij bent.[/quote]Wie zijn we ?? Je vriendjes ?? Dat bedoel ik dus al 2 maanden. Jullie spreken graag voor elkaar. En dat noem ik vriendjes politiek, en elkaar voor trekken. Wij dit, wij dat.. en ook nog es durven ontkennen dat er geen "clan" "groep" "crew" "club" "posse" "tribe" "stam" "volk" "team" en ga zo maar door bestaat. Of ben je vergeten je mededeling aan cookie/testcase ? "ik heb je reactie omhoog gemod" --> " Oh dank je wel ! "

Waar slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dat op ? Elkaar helpen is goed, maar elkaar helpen ten koste van anderen is slecht !!!!!!!!!!
Dat kan niet. Niet op een democratische site !! Gerechtigheid voor alles !!!!! Justice !!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium kijkt nu uit op een beekje van rust.....

Verwijderd

Topicstarter
Over de zgn verzoenning... slaat ook nergens op. Over cookies geruchten gedoe of over mensen overtuigen ook onzin.

irrelevant... jij moet helemaal niets zeggen want je hebt zelf al tig keren zelf aan gegeven dat mijn bedenkingen niet ongegrond zijn. Dat hele mod analyse van jou is al een groot bewijs dat jij vrij fanatiek bent en het liefst de site eigenaar bent om te kunnen bepalen wat wel of geen troll is.

Je weet zelf ook wel dat als niemand op jou topics zou reageren dat je helemaal alleen staat. En iedereeen weet heus wel dat het steeds de zelfd lui zijn die reageren hier.

En dan nog durven ontkennen, en allerlij andere stomme smoesjes bedenken om te zeggen dat ik dingen ziet die er niet zijn ?

Ik denk dat er meer wordt bedoeld dat ik niet zo over moet zeuren voordat ze het gaan verbieden. Nou wees gerust want het kan de T.net Crew geeb bal schelen. En niet alleen mijn "gezeik" maar ook die van jullie. Zoals al tig keren verteld, het belang van de grootste groep gaat voor. Dus burocratie is hier ook al ingetreden.

Wees blij dat je ongegeneerd je gang kan gaan. Want als het aan mij lag dan was dat hele modereer gedoe al lang afgeschaft. Vertel me, wat wil je bereiken ? Wil je Nr. 2 worden ofzo ? Want nr.1 wordt je nooit.
En dan ben je nr.2 Wat win je ermee ????

Dan kun je zeggen ik ben een echte tweaker ?
Give me a break... je status hier zegt toch niets.

• Cookie
Een opmerking van Otis:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>-1 of 0, who carez. Op een gegeven moment kom je tot de conclusie dat browsen op +3 helemaal zo gek nog niet is.[/quote]reactie hierop door irrelevant:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja, want in de Intel Pentium 4 ES nudies thread zitten van de 10 niveau 3+ posts er toch 1 of 2 van Cookie bij die de moeite waard zijn. [/quote]Mijn reactie op die van irrelevant:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Aha, zijde Gij diegene die al mijn reacties omhoog krikt . THNX, irrelevant. Blij te merken dat ik 1 fan heb :)[/quote]Dat jij de humor/zelfspot die in mijn reactie verpakt zit niet ziet en erover valt, geeft alleen nog maar's aan hoe bedroevend het met je gesteld is Xafer.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor de mensen die iets denken te weten over democratie: In Amerika vindt nu dus de helft dat de verkeerde president is gekozen.... Als die 100 miljoen mensen gaan lopen zeuren, werkt de democratie niet (maar die mensen zeuren niet).

Worden mensen nu helemaal nooit moe of zo?

* Delerium ziet nu een droge zandvlakte, de ideale bodem voor vruchteloze discussies.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dat jij de humor/zelfspot die in mijn reactie verpakt zit niet ziet en erover valt, geeft alleen nog maar's aan hoe bedroevend het met je gesteld is Xafer.[/quote]

Humor is puur persoonlijk en emoties kun je niet altijd even goed op papier uiten. Weet je nog toen je een topic aan maakte om een reactie die je NIET grappig vond ?????

En waarom is het bedroevig met mij gesteld ? Omdat jij ondanks je achterbakse stijl nog altijd steun van je "vriendjes" hebt ?
Dus hier maak je een wel stomme fout, het is eerder bedroevig met jou gesteld als je zoiets durft te schrijven. Mijn grapjes zie je ook niet en vindt je ook niet leuk dus ook weer om te draaien. Je moet eerst na denken wat je schrijft. Alles wat je zegt kan ik trug draaien naar jou toe. Dus conclussie je ziet mensen dingen doen wat jij ook altijd doet. Das het enige wat jou opvalt, omdat je zelf ook zo bent.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium ziet Xafer al in de zandbak, wie volgt...?

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Voor de mensen die iets denken te weten over democratie: In Amerika vindt nu dus de helft dat de verkeerde president is gekozen.... Als die 100 miljoen mensen gaan lopen zeuren, werkt de democratie niet (maar die mensen zeuren niet). [/quote]Hahaha.. lees nog een keer wat je hier schrijft. Dat is dus democratie ze weten dus dat als de meerderheid voor een ander kiezen dat ze niets te zeuren hebben. Slimpie...

Daarom zeuren ze niet, maar weet je wat ze wel doen ?? protesteren tegen bepaalde acties waar ze niet mee eens zijn.(bijv. een wet ofzo)

Want dat is ook democratie. Je stem telt hoe dan ook altijd mee, alleen je weet dat als meer mensen een andere mening hebben dat jou stem gewoon niet hard genoeg was. En je leert ermee leven.

Weet je hoevaak ik al geschreven heb dat als de meerderheid het niet erg vinden dat ik er ook geen problemen mee heb ? Zoiets van mij wordt bijv. nooit gequoted.

Maar ik kan gewoon niet als mensen gaan zitten ontkennen terwijl iedereen het allemaal duidelijk kan zien.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 16:54 schreef ecteinascidin het volgende:
/me ziet Xafer al in de zandbak, wie volgt...?[/quote]Ok jij begrijpt dus waarom ik om een slotje vroeg ?? Zie je dat noem ik pas inzicht hebben...ik wist van te voren waar dit naartoe zal leiden. Natuurlijk dezelfde mensen die weer met hetzelfde onzin gaan reageren bij gebrek aan een goed tegen argument.

Zoals.. "je ziet dingen die er niet zijn"
Of "je leeft in een waanwereld" Of "je bent je pillen vergeten" Of "ik zie je al in de zandbak spelen"
Dit soort uitspraken zie ik als een teken dat je niet weet wat je anders neer moet zetten. Waarom hebben jullie nooit es een echt goed tegen argument waardoor ik m'n mond hou ? Juist omdat jullie met zulkse nietszegende texten neer poot ga ik door. Om juist aan te kunnen geven dat er gewoon helemaal geen tegen argumenten zijn. Ik kan je voor alles gaan uitmaken maar dat doe ik niet want dat zijn dingen die ik makkelijk kan schrijven maar nooit kan bewijzen. Dus zegt helemaaaaaaaal niets.......

Feiten en gedachten zijn toch wel heeeeeeel erg verschillende dingen hoor.

Ik vind het allemaal niet erg, van mijn part modden jullie elkaar de hele dag door.. geen problemen mee. Waar ik wel problemen mee heb is dat stom gedoe aldoor.... nee het is niet zo... of je bent dit of dat... dat vind ikw el erg want iedereen kan zien dat het allemaal uitspraken zijn die nergens op berusten. Waarom kan in W&L wel een goede discussie voeren met mensen en hier niet, ok ik ben wel stom inderdaad om hier te zitten reageren, want je ziet lui uit W&L hier nooit posten. Maar ik hou het lekker globaal, ik wil graag altijd alles weten. ???

Dat spreek voor zich neem ik aan. Dus hou op met mij voor alles uit te maken omdat je me persoonlijk niet kent. Ik heb geen een van jullie ooit voor zoiets stoms uitgemaakt.

En mijn reacties zijn niet bedoeld als ruzie zoeker maar meer als kritiek op lui die aldoor maar lopen te ontkennen. En doen alsof ik gek ben.

Of wil je beweren dat je me niet altijd -1 overgewaardeerd geeft Mr.XXX ??? als de schoen past trek hem aan zou ik zeggen.

Ok later luitjes ik moet even wat info opzoeken om een stelling in W&L te kunnen onderbouwen..... Adjeu. Weet je zouden jullie ook moeten doen, daar gaan zitten, daar leer je ECHT iets van... hier niet echt. Ja hoe je iemand het beste vertelt dat ie niet moet zeuren.

Verwijderd

Topicstarter
Snel een slotje, ik moet weg en mijn fiets wordt anders gestolen zo.

<h3> Slotje please !</h3>

Denk erom ik heb iedereen (behalve cookie) lief en ben de beroerste niet. Ik probeer jullie te overtuigen dat het gewoon opvalt.
Zoals jullie mij proberen te overtuigen dat wat ik zeg niet waar is.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Want dat is ook democratie. Je stem telt hoe dan ook altijd mee, alleen je weet dat als meer mensen een andere mening hebben dat jou stem gewoon niet hard genoeg was. En je leert ermee leven. [/quote]probleem opgelost.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik heb iedereen (behalve cookie) lief [/quote]nu nog ff de tekst tussen de haakjes weg en misschien dat anderen ook hun haakjes weghalen.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Hier krijg ik misschien gezeik mee, het zij zo.
Wat een ellenlang gezeur over niets is dit zeg! Xafer/Uli/Ulio/UlioMan wat jij vind is niet altijd waarheid en Cookie/whatever jij hebt ook niet altijd gelijk. Verder zou ik (en velen met mij) het wel eens fijn vinden als mensen kunnen accpeteren dat het nu eenmaal zo is als het is. Er is niet zo iets als een perfect systeem, dat is nu eenmaal zo, de admins kunnen niet elke post nog eens extra beoordelen of het wel klopt etc. etc.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.