Pendrive pass_lock

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-03 21:34
Mijn Pendrive van 256 mb is tegen schrijven beveiligt, als ik de switch omzet die erop zet omschakel helpt het niks. Desondanks heb ik een bestandje gevonden op de drive wat misschien de oorzaak zou kunnen zijn.

Dit programma zorgt er namelijk voor dat er een pass_lock op zit, zodat je nog niet kunt schrijven. Dit weet ik niet zeker of het zo werkt, iig het password weet ik niet, dus mijn vraag is hoe kan je dat ding resetten of op een andere manier van de schrijf beveiliging afhalen?

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Moet dit niet software matig ?

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Het werkt idd zo...maar ik zou niet weten hoe je hem kan resetten, en of dat uberhaubt kan...theoretiesch zou dat niet moeten kunnen, anders zou het hele effect ervan wegzijn toch ? (Naja, leeg accessen is natuurlijk niet zo erg...)

ff bij de fabrikant op de site kijken ?

...gamen blijft leuk...

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 11:44

Deem

Ontcijfer mij!

tjaa, volgens mij gaat dit ook softwarematig. maarja als echt niets werkt zou ik ermee terug gaan naar de winkel waar je hem vandaan hebt.

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 11:44

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb eens gekeken naar een pandrive van een vriend van me, en er zit idd een schakelaartje op. waarschijnlijk is deze defect en dat word dus terug naar de winkel.

"May our framerates be high and our temperatures low."

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, dit is grijs gebied en dit staan we hier niet toe. Zie voor details de FAQ enzo :)

Ik zou verder afhandelen met de PC boer ofzo.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.