Als je hier ook op tweakers beetje rond kijkt zie je veel negatieve berichten over OCZ technologies. Toch hebben ze net een nieuw reepje, 512 MB PC3500-EL met pure copper heatspreaders. Als je een beetje googled naar wat roundups met ander mem komt dit toch zeer goed uit de bus. Haalt zelfs 494 Mhz met cas 2 timings, vrij bizar. Iemand hier ervaringen mee?
Ik heb geen ervaring met dat specifieke geheugen maar wel met hun PC150 sdram en PC2700 ddr, werkt perfect, goeie overklok, snelle service.
Hoop dat hun 256MB reepie ook goed is ... want die wil ik 
Shop gevonden in UK waar ze te koop zijn voor 149Euro per reepie
En maar 4 Euro verzednkosten ... niet slecht leek mij.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Was er destijds niet zo'n ellende met OCZ; een verstrengeling van bedrijfjes en louche zaakjes? Zal eens zien of ik er nog wat over kan vinden. Iig komt het op mij niet meer vertrouwekkend over.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik denk dat je deze vraag beter in die hard overclocking kan vragen 
Wat ik nog eventjes wilde toevoegen is dat mem koelen met koper etc vrijwel nix helpt, ik hab vaak zat tests gezien van gewoon het zelfde mem met koelblokjes vs OCZ met koper gedoe etc, daarin zag ik vaak dat de resultaten vrijwel hetzelfde waren.
Abbadon :, wat is er mis met pc133 infineon cas 3 verkopen als pc150 cas 2
?
Wat ik nog eventjes wilde toevoegen is dat mem koelen met koper etc vrijwel nix helpt, ik hab vaak zat tests gezien van gewoon het zelfde mem met koelblokjes vs OCZ met koper gedoe etc, daarin zag ik vaak dat de resultaten vrijwel hetzelfde waren.
Abbadon :, wat is er mis met pc133 infineon cas 3 verkopen als pc150 cas 2
[ Voor 13% gewijzigd door Carel op 12-12-2002 13:50 ]
Carel schreef op 12 december 2002 @ 13:49:
Abbadon :, wat is er mis met pc133 infineon cas 3 verkopen als pc150 cas 2?
Dat je iets koopt wat het niet is misschien? Anyway, ik heb ff gezocht maar om alles door te nemen heb ik geen zin in maar voor de geïnteresseerden google eens op OCZ scandal. Er was destijds zelfs een speciale site aan gewijd waar alles (bedrijfsvoering, het opsturen van speciale componenten naar de reviewers e.d.) werd uitgelegd. Ik geloof dat het op GoT ook nog aangehaald is.
Hehe, het was sarcastisch bedoeldAbbadon schreef op 12 december 2002 @ 14:08:
[...]
Dat je iets koopt wat het niet is misschien? Anyway, ik heb ff gezocht maar om alles door te nemen heb ik geen zin in maar voor de geïnteresseerden google eens op OCZ scandal. Er was destijds zelfs een speciale site aan gewijd waar alles (bedrijfsvoering, het opsturen van speciale componenten naar de reviewers e.d.) werd uitgelegd. Ik geloof dat het op GoT ook nog aangehaald is.
Volgens mij stond er toenertijd iets in de C'T, waarbij OZC echt publiekelijk ontmaskerd werd
[ Voor 7% gewijzigd door Carel op 12-12-2002 14:13 ]
Ah zo
Dan denk ik dat ze wel iets goed te maken hebben ...
Dus hoop ik nog steeds dat ze ghet goed doen
Dus hoop ik nog steeds dat ze ghet goed doen
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Ik las gisteren ergens een test en daar kwamen de OCZ-EL stokjes errug goed uit. Beter nog dan die van Corsair 
Laatst las ik hier (op GoT) trouwens ook iets over Corsair, dat hun geheugen helemaal niet zo hard wil, alleen de stokjes die naar reviewers gaan willen een stuk harder dan de rest. Klinkt ook een beetje niet zo netjes als dat echt zo is..
Laatst las ik hier (op GoT) trouwens ook iets over Corsair, dat hun geheugen helemaal niet zo hard wil, alleen de stokjes die naar reviewers gaan willen een stuk harder dan de rest. Klinkt ook een beetje niet zo netjes als dat echt zo is..
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Review! : http://www.ocprices.com/i...reviews&rev_id=104&page=8
en ik geloof die gast ook wel, ben aan het wachten op me salaris en ga dan die OCZ EL sticks kopen op die aangegeven sites.
Lijkt me kwalitatief prima spul, ze hebben vast van hun fouten geleerd...
en ik geloof die gast ook wel, ben aan het wachten op me salaris en ga dan die OCZ EL sticks kopen op die aangegeven sites.
Die review bedoelde ik ja! Komt het als beste uitVerwijderd schreef op 12 December 2002 @ 16:06:
Review! : http://www.ocprices.com/i...reviews&rev_id=104&page=8
Die pic in de introductie van de test is superstoer btw
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Ze zijn ook in Nederland verkrijgbaar, de 512MB modules in ieder geval wel. Kijk maar even op www.space-promotion.nlTheDarkLord666 schreef op 12 December 2002 @ 13:27:
Hoop dat hun 256MB reepie ook goed is ... want die wil ik
Pagina: 1