Ik zit nu vast in level 2... je loopt dan in de bergen en op een gegeven moment kom je bij een kamp van de vijand. Het is de bedoeling overal langs te sneaken om zodoende uiteindelijk middels een gevangentransport Wolfenburg binnen te sneaken.
De walkthrough van Iron Storm vermeldt het volgende:
Het maakt niet uit of ik even wacht, die explosies komen wanneer ik erin kruip. En nee, er zijn geen promixity mines ofzo te zien...
De walkthrough van Iron Storm vermeldt het volgende:
Maar wat ik ook doe, vlak voorbij de truck staan twee wachten die mij meteen zien als ik erlangs probeer te glippen. Exit stealth dus en enter the bullets. Nog niet zo'n ramp, een beetje rennen en verderop kan ik met een gewonde medesoldaat de in de walkthrough genoemde tunnel in. Groot probleem: boem boem boem, ofwel een paar gigantische explosies in de tunnels en dan ben ik dead meat.* Head through the mountains stealthily till you behold a camp with watch towers.
* Carry on at the foot of the mountains on the left hand side and behind the trucks.
* Take the underground way which will get you out behind the prisoner's truck.
Het maakt niet uit of ik even wacht, die explosies komen wanneer ik erin kruip. En nee, er zijn geen promixity mines ofzo te zien...