Ik heb nu een groot database (Access 97) op mijn PC en wil die via Internet kunnen benaderen. Dus ik wil bv. op een willekeurige PC via een webpage data van mijn database kunnen opvragen. Mijn PC met de Access database staat niet online. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Wat voor software, hardware, bedradingen, etc. moet ik hiervoor hebben?
wat is groot?
benaderen kan met ASP pagina
als hij niet te groot is kan je hem bij een gratis webhoster onderbrengen die ASP ondersteund
benaderen kan met ASP pagina
als hij niet te groot is kan je hem bij een gratis webhoster onderbrengen die ASP ondersteund
[ Voor 3% gewijzigd door DeoDupke op 12-12-2002 13:10 ]
No worries m8
Verwijderd
uhm tja
een webserver
een database server
die twee linken
bijvoorbeel mysql, php en apache
en dan je acces db met obcd aan mysql linken
je hebt ook wel van die progjes om een mysql dump file te maken van je acces db
een webserver
een database server
die twee linken
bijvoorbeel mysql, php en apache
en dan je acces db met obcd aan mysql linken
je hebt ook wel van die progjes om een mysql dump file te maken van je acces db
In principe heb je of een hoster nodig waar je je db neer kunt zetten samen met een frontend (webpagina's om met de data te kunnen werken), of zelf een (redelijk) vaste internetverbinding nemen, en een webserver configureren met acces en ook hier die frontend neerzetten.
Dit heeft verder weinig met programmeren en webscripten te maken eigenlijk. Pas als je niet meer uit de ASP pagina's komt zou het hier kunnen passen
.
Dit heeft verder weinig met programmeren en webscripten te maken eigenlijk. Pas als je niet meer uit de ASP pagina's komt zou het hier kunnen passen
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Dit topic is gesloten.
![]()