Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Firewire aansluiten op de audigy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een propbleem ik moet een chieftec USB/Firewire bracket aansluiten op een audigy kaart van creative.
Maar die connector heeft 9 pinnetje's en die van de chieftec bracket heeft er maar 6.
Heeft er ook iemand een schema van hoe je die bracket kan aansluiten op een audigy?.
8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 12:38:
Hoi,

Ik heb een propbleem ik moet een chieftec USB/Firewire bracket aansluiten op een audigy kaart van creative.
Maar die connector heeft 9 pinnetje's en die van de chieftec bracket heeft er maar 6.
Heeft er ook iemand een schema van hoe je die bracket kan aansluiten op een audigy?.
8)7
Waarom [b]moet[\b] je persé dan die bracket gebruiken...of stel ik in ene de domme vragen hier 8)7 8)7 8)7 :P

*geen chieftech kast heb*

Verwijderd

Topicstarter
jah idd :p

het is niet voor mij zelf mar voor iemand anders die er voor betaald heeft en wil er graag 1 in
IYKWIM

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 12:42
Misschien kan je een schema vinden van de aansluiting op de Audigy en kan je dan zelf wat solderen.

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

psmeets schreef op 12 december 2002 @ 22:48:
Misschien kan je een schema vinden van de aansluiting op de Audigy en kan je dan zelf wat solderen.
en dan
Hoi,

HEEFT ER OOK IEMAND EEN SCHEMA VAN HOE JE DIE BRACKET KAN AANSLUITEN OP EEN AUDIGY?
sry heb zelf geen oplossing.........volgens mij kun je wel bij creative zo'n schema vinden. Moet je ff het PDF-je van je audigy downen.

T60P Widescreen

Verwijderd

Topicstarter
heb je dan toevallig ook een url voor mij want ik krijg dan een schema die ik al heb dus van de 9 pinnetjes en daar kom ik dus niet uit :P

Verwijderd

Topicstarter
jah pair bla bla bla en dat is niet zo moeilijk mar de firewire doet het gewoon niet

vet k*t ben er al 2 dagen mee bezig

Verwijderd

Topicstarter
het lijkt veel op die usb aansluitingen van tegen woordig (losse stekkertjes dus :()

• constantino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08-2022
Je moet dat aansluiten op je mobo en als dat niet gaat spijtig

Verwijderd

Topicstarter
:d jah normaal gesproken gaat ie op je mobo jah mar ik wil hem nu op de audigy omdat ie geen firewire op zijn mobo heeft zitten............. !!!?!!?!?!?!? :p

Verwijderd

Topicstarter
iemand enig idee?

Verwijderd

Jeezes, jij wil graag in de huiskamer :/

Verwijderd

what the hell doet dit trouwens in CME :?

Verwijderd

hij wil een schema en iets aansluiten, das toch best wel Elektronica

Verwijderd

Audigy IEEE 1394 Pin Layout :
Row 1 Pins 1-5 [• • • • •]
Row 2 Pins 6-9 [• • • • ]

Pin Definitions:
1st Row 2nd Row
Pin 1 = TPA-
Pin 2 = TPA+
Pin 3 = VG
Pin 4 = No Connection
Pin 5 = TPB-

Pin 6 = TPB+
Pin 7 = VP
Pin 8 = No Connection
Pin 9 = No Connection

Verwijderd

http://www.hardwarebook.net/connector/bus/ieee1394.html
6 polige connector, met de reply hierboven moet het dan lukken. Die [not connected] gebruik je dan niet 9 - 3 = 6 (toeval) :)

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 23:10:
Audigy IEEE 1394 Pin Layout :
Row 1 Pins 1-5 [• • • • •]
Row 2 Pins 6-9 [• • • • ]

Pin Definitions:
1st Row 2nd Row
Pin 1 = TPA-
Pin 2 = TPA+
Pin 3 = VG
Pin 4 = No Connection
Pin 5 = TPB-

Pin 6 = TPB+
Pin 7 = VP
Pin 8 = No Connection
Pin 9 = No Connection
dus (van audigy -> chieftec):
1 -> 5
2 -> 6
3- > 2
4 -> niks ;)
5 -> 3
6 -> 4
7 -> 1
8 -> niks ;)
8 -> niks ;)

makkelijk heh? :P

(Je kan het schemaatje ook omdraaien, maar dan moet je hem van rechts naar links lezen 8)7 )

Verwijderd

Topicstarter
thx dudes

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 23:00:
hij wil een schema en iets aansluiten, das toch best wel Elektronica
IDD :*)
Pagina: 1