Toon posts:

[suse] opstart probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op een computer waar ik toch nix mee doe maar eens linux op geinstaleert alles verliep goed de setup ging mooi door zonder fouten :)

ik kwam gewoon in winx naardat de instalatie was afgelopen ik stel dus een paar dingen in en doe me computer uit eff later deed ik hem weer aan en toen gaf die een fout melding bij het opstarten het is de volgende fout melding :

kernel panic: vfs:vnable to mount root fs on 3:02

en opnieuw instaleren helpt ook niks want dat heb ik al drie keer gedaan of zo en hij geeft telekens te zelfde fout

btw,
met de lilo opstart diskette krijg ik de zelfde fout

Verwijderd

Wat heb je allemaal gedaan dan voordat dit gebeurde ? Hoe schakel je je computer uit ? Is je pc na de installatie wel eens zonder problemen opgestart ? Welke versie van SuSE gebruik je?

Dit soort informatie lijkt me noodzakelijk om iets zinnigs te kunnen zeggen over je probleem. En winx kennen we ook niet, wat we wel kennen is X, XFree86, X-Windows. Die zul je wel bedoelen neem ik aan.

Kortom besteedt eens wat meer aandacht aan de details van je topic. Hier kunnen we zo niet veel mee.
Lees onderstaande draad eens door en probeer het dan eens opnieuw. Want dit is een te vaag verhaal, sorry.
[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]

Deze gaat op slot.

Dit topic is gesloten.