Toon posts:

Windows ME

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem onder windows ME. Als ik wil internetten via een modem of een lan netwerk worden er geen pagina's opgehaald zowel in internet explorer als in netscape niet het vreemde als ik naar een dosprompt ga kan ik wel de pagina's aanpingen en krijg ook normaal antwoord. Heeft iemand een idee wat ik kan doen. Ik heb windows ME er al opnieuw over heen geinstalleerd.

Met vriendelijke groet

Phillip

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 23:18

Deem

Ontcijfer mij!

Vertel een wat meer over de verbinding die je maakt, waarschijnlijk zit het probleem bij de driver of een instelling van TCP/IP. en vertel ook even wat je pingt, een IP adres, of een Host adress.

[ Voor 21% gewijzigd door Deem op 12-12-2002 12:20 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Wat gebeurd er als je het ip adres van de site intiept in internet explorer of netscape?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 12:18 ]

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
DNS instellingen ?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit is niet echt een vraag voor Windows Operated Systems maar meer voor Network Troubleshooting Aangezien je topic niet geheel aan Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart en de eisen van een topicstart in NT voldoen, gaat hij hier dicht.

Na het lezen van bovengenoemde links, kun je het in Network Troubleshooting nogmaals proberen. Succes :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.