Toon posts:

Maya 44 (low latency met SONAR en Win 98 SE): ja? En waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met Sonar 2 en Win 98 SE. Ik wil een nieuwe geluidskaart, maar veel geld heb ik niet (max. 150 euro).
Nu is mijn oog gevallen op de Audiotrack Maya 44. Dat lijkt me wat, qua specificaties. (Zie hier voor meer info. Hij heeft o.a. goede WDM drivers (nodig voor Sonar) voor Win 98SE.

Alleen... dat ding is nergens te koop... Nou ja, alleen bij Feedback, maar daar kom ik nooit.

Ik zoek een winkel in de buurt van Hilversum die 'm wel kan leveren. Iemand een idee?

Trouwens... Die nieuwe Maya 7.1 (zie hier lijkt me ook wel wat. Die ondersteunt alleen WDM, geen ASIO en Gsif (GigaStudio). Da's wel jammer. Maar ja, deze kaart is helemáál nergens te koop...

Wat ik wel te pakken kan krijgen is de Terratec DMX 6Fire LT. Die is ook niet al te duur (± 150 euro). Heeft iemand hier ervaring met Cakewalk Sonar 2 en deze Terratec kaart én Win 98 SE? Is het wat? En dan ben ik vooral geinteresseerd in de latency...

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Feedback zit ook in Utrecht, en da's toch niet zo ver van Hilversum vandaan dacht ik zo.
Ik heb de kaart daar gekocht, maar ik kan je niks zeggen over de combinatie Cakawalk en Sonar. Ik gebruik em vooral voor normaal geluid afspelen op hoog niveau. De geluidskwaliteit van de kaart is zeer goed.

Let alleen op dat het wel probleempjes kan geven met oudere Via chipsets. Voor mij was het het excuus om op P4 over te stappen.