Geachte mensen ,
ik ben bezig mijn kernel up te daten naar 2.4.20, deze heb ik namelijk nodig voor een driver wie ik gevonden heb. Voor deze kaart zijn er voor de rest geen drivers te vinden dus het is wel een moeten om deze kernel draaiende te krijgen. Maar nu krijg ik het volgende probleem bij de instalatieprocedure:
- het gedeelte van "make menuconfig" gaat perfect en wordt ook goed afgesloten.
- hierna typ ik in "make dep", maar dan gebeurt er het onderstaande.
er is dus iets mis. Ik ben toen gaan zoeken op het internet en vond de volgende oplossing:
ln -s /usr/src/linux-2.4.20/include/linux linux
en
ln -s /usr/src/linux-2.4.20/include/asm-ppc asm
als ik hierna de instalatie opnieuw startte dan moest het werken. Maar het werkt dus niet. Heeft iemand misschien de oplossing??? ik kan het niet vinden op internet. Het bestandje limits.h staat wel in de map /usr/include/bits/ en ook het bestand local_lim.h staat er.
ik ben bezig mijn kernel up te daten naar 2.4.20, deze heb ik namelijk nodig voor een driver wie ik gevonden heb. Voor deze kaart zijn er voor de rest geen drivers te vinden dus het is wel een moeten om deze kernel draaiende te krijgen. Maar nu krijg ik het volgende probleem bij de instalatieprocedure:
- het gedeelte van "make menuconfig" gaat perfect en wordt ook goed afgesloten.
- hierna typ ik in "make dep", maar dan gebeurt er het onderstaande.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| gcc -Wall -Wstrict-prototypes -O2 -fomit-frame-pointer -o scripts/mkdep scripts/mkdep.c
In file included from /usr/include/bits/posix1_lim.h:126,
from /usr/include/limits.h:144,
from /usr/lib/gcc-lib/i386-slackware-linux/2.95.3/include/limits.h:117,
from /usr/lib/gcc-lib/i386-slackware-linux/2.95.3/include/syslimits.h:7,
from /usr/lib/gcc-lib/i386-slackware-linux/2.95.3/include/limits.h:11,
from scripts/mkdep.c:35:
/usr/include/bits/local_lim.h:36: linux/limits.h: No such file or directory
make: *** [scripts/mkdep] Error 1 |
er is dus iets mis. Ik ben toen gaan zoeken op het internet en vond de volgende oplossing:
ln -s /usr/src/linux-2.4.20/include/linux linux
en
ln -s /usr/src/linux-2.4.20/include/asm-ppc asm
als ik hierna de instalatie opnieuw startte dan moest het werken. Maar het werkt dus niet. Heeft iemand misschien de oplossing??? ik kan het niet vinden op internet. Het bestandje limits.h staat wel in de map /usr/include/bits/ en ook het bestand local_lim.h staat er.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 11:10 ]