[duplo copiër] printserven voor win2k

Pagina: 1
Acties:

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
ja 2 dingen, ik weet niet of ik het goede groepje hier zit en of mn topictitel wel deugt, laat het me uitleggen wat mn probleem is...

hier op mn werk heb ik een hoog oplage printer, die verrekte snel kan afdrukken! hij is op een pc te instaleren via een SCSI interface, dus ik heb er zon oude P133 bij gezet zonder monitor en beheren via winvnc, ik heb de printer gedeeld, maar nu komt het probleem...

Ik DTP op Windows 2000 werkbakken, en daar zijn geen drivers voor... en via winvnc illustrator draaien om enkel af te drukken gaat erg traag, en is haast niet te doen

ik had zelf nog het volgende idee, om een printerdriver te zoeken voor NT die sterk op de Printer lijkt, en dan de data naar de netwerk poort te sturen...

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:27
Kun je mij eens uitleggen wat DTP(desktop publishing :?) precies inhoud, en dan vooral de problemen voor dit geval.

Je kunt dus niet die gedeelde printer op de werkstations installeren als netwerkprinter en hierop afdrukken?

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Het lijkt me handig om het type nummer erbij te zetten en merk. Dit is trouwens meer iets voor OH of WOS denk ik :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• M4RTiN
ik heb net gebeld naar Teleaction, die zit in belgië en gevraagd voor windows 2000 drivers, en als ik ze goed begreep, stuurde hij de driver op via email maar het zou wel wat gaan kosten dácht hij :?

naja ik ben benieuwd

het is trouwens de Duprint DP43Si

Dtp is gewoon grafisch opmaken op de pc enzo om het maar ff simpel te zeggen

• M4RTiN
oke nu heb ik een fax ontvangen dat het niet mogelijk is, dan moet ik ff de interne rip vervangen, die het wel kan en dat kost me ff 1448,- euro. En ff graag kontant bij aflevering :r ook nog exclusief btw

dit zie ik niet zitten

als er geen andere opties zijn blijf ik hem zo beheren met winvnc want die extra kosten krijg ik er zo niet uit met dat ding....

• M4RTiN
niemand zeker meer een idee he?

jammer
Pagina: 1