E-tech modem en forwarden van poorten

Pagina: 1
Acties:

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-04 09:36

Leviathan23

I am the proof....

Topicstarter
Heb zelf een E-tech analoge ADSL modem op het BBNed netwerk. Nu heb ik problemen met het conecteren van het programma eDonkey2000, deze wil graag connectie maken met de poorten 4661 en 4662. Met UDP en TCP, inbound en outbound. Dit lukt mij maar niet. Heb mijn software (o.a. zonealarm, norton) al aangepast. En ook Internet Explorer is aangepast.
Ook heb ik verder mijn modem wat een router/bridge is veranderd zodat mijn poorten open staan voor de poorten 4661&4662 op mijn interne IP adressen. Maar nog niks. De helpdesk van Cistron vertelde mij dat ik mijn modem moet instellen als bridge. Ik heb in WinXp dit al veranderd in mijn netwerkinstellingen. Ook heb ik de firewall van mijn modem uitgeschakeld, dit alles zonder effect. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn probleem kan oplossen. Wil namelijk graag downen met eDonkey, wat een fijn proggie is.

greetz Leviathan©

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 15:28

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

ten eerste: Welkom op GoT. Wil je hier overleven (koffiemodus) dan raad ik je aan om altijd de FaQ's te lezen van elk forum. Hier in [NT] is je vraag iig op de juiste plaats. Maar het is al zovaak besproken, dus gebruik de search en/of google.

Als je de search had gebruikt, had je nl deze link niet ontgaan.
Het Grote Poortmappingsverhaal
offtopic:
Gaarne niet onder elke post je naam zeten en groeten. Tweakers groeten elkaar per deafult ;)