Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[omega] Highlights laten werken in topics

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 10:49
Is dat mogelijk??

bij de normale search als je iets zoekt worden de zoekworden gehightlight in het topic. dis zou ik ook wel handig vinden met de omega search... _/-\o_

• Speedener
hier wil ik nog aan toevoegen dat bij de zoek resultaten de forum namen en de datum niet goed vermeld staan.
in forum: 6 op 20020812 .
Dus dat ik moet weten wat forum 6 is en dus alle forums uit mijn hoofd moet gaan leren

[ Voor 10% gewijzigd door Speedener op 12-12-2002 09:11 . Reden: bijschaven ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

is eigenlijk niet eens zoveel werk die highlighting, simpelweg omdat react dat allemaal doet. Ik zal eens kijken of ik dat kan regelen.

Die datum en forum goedzetten is iets trickier, maar met wat javascript moet dat wel kunnen. Stond al op de planning.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Oeps, iets over het hoofd gezien :)

Ik kan de originele woorden niet meer terugkrijgen in de template, tenzij ik de complete zoekstring pak. Maar daar mogen weer woorden als "and" en "or" etc in, die weer niet gehighlight mogen worden.

Hier moet ik nog even meer over nadenken, de forumafkorting en goede datum worden wel afgedrukt.

• Speedener
Maar onder elk resultaat staat toch "Overeenkomsten: " en dan de overeenkomsten erachter??

kan dat niet verwerkt worden in de link?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ja tuurlijk wel :)

Maar als je op "probleem" zoekt, wordt daar 'problem' van gemaakt en dan highlight react niet het woord dat je eigenlijk zocht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.