Toon posts:

[Kabels] Sorry maar ik wil er echt een!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses voor gistermiddag/avond,

Ik werd het een beetje zat van al het gezeur dat ik met een hamer een SVHS/S-video kabel in mijn PS/2 uitgang (want dat is het!) moet duwen. Vervolgens geven deze handige heren mij ook nog dezelfde links als ik eerder al het genoemd in mijn eindeloze zoektocht.

Als iemand dus iets nuttigs weet over de TV-out van deze kaart:
Nvidea Gforce 2 32 MB

bv, waar in Nerderland/Duitsland where ever dat ding te krijgen valt (niet Svideo naar Tulip!!!! die heb ik al) help me dan.

Zet het hieronder.

Met vriendelijke groet,

Maarten,

ps, ik beloof dat ik al mijn reacties via edit zal posten _/-\o_

Verwijderd

Bij een computerzaak in Steenbergen (Noord-Brabant) verkopen ze GF2 64 MB videokaarten met een tulp-uitgang EN een s-video uitgang. Dan heb je ze dus allebei.

Site: www.databyte.nl

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Weet je ook wat het merk van de fabrikant van je videokaart is, dat is namelijk degene die heeft bepaald wat voor uitgang er op zit... (dus niet NVidia, die heeft alleen de chip gemaakt)

Verwijderd

waaom hang je er niet gewoon een tulp aan dan, naar je pc dat werkt hier ook gewoon goed dus

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Ik vraag me als eerste af of je >>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<< gelezen hebt en Courage gemailt hebt voordat hij dit topic ook weer net zo hard op slot gooit als de andere 3 (heb ze alle 3 nmlk doorgenomen).

Genoeg gezeur daarover van mijn kant. Is mijn taak niet.

Wil je best helpen maar met de informatie die je daar geeft (lijkt op ps/2 uitgang) kom ik (en blijkbaar andere met mij) niet echt veel verder.
Verschaf dus wat meer informatie.
- Heb je al een ander S-video stekkertje geprobeert? (sorry weer s-video)
- Wat is de fabrikant van de kaart zelf (dus niet nvidia)
- Ben je in staat een foto te posten van die uitgang / kaart?
- Nog meer nuttige informatie.

Ik kan me voorstellen dat je al een hoop gezocht heb ed. Maar probeer ons ALLE info te geven die jij zelf al hebt. Systeem specs hebben we in dit geval niks aan omdat je nog niet eens een goed kabeltje hebt.... Maar de specs van je videokaart mis ik voor een groot gedeelte.
Geforce 2 32 Mb > Merk / Type (GTS, MX100, MX200, MX400 ETC)

En.. als je die info er zo bij gaat zetten (als je dat dus ook van plan bent) Gebruik dan inderdaad de Edit knop.
Die knop is alleen maar in je eigen voordeel. Mensen die voor het eerst in een "hulp gevraagd" topic komen kijken eerst naar de openingspost. Daar staat namelijk als het goed is de nodige informatie in om het probleem herkenbaar / oplosbaar te maken. Ze gaan niet naar de rest van jouw post kijken of er nog meer info is te vinden over jouw probleem. Alleen kijken ze naar de al aangedragen oplossingen. Gebruik de edit knop dus voor je eigen bestwil!

[ Voor 6% gewijzigd door TricTrac op 12-12-2002 08:41 ]

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Hulp eisen kan hier niet. :{
Dat je winkel je naar GoT doorstuurt, is niet ons probleem.

4x eenzelfde topic openen is not done, ik begrijp je frustratie, maar dit is niet zo'n beste start op GoT. Ik zou je aanraden eerst wat meer te lezen en niet te snel topics te openen.

Dan had je ook gezien dat groeten onder topics irritant is/niet op prijs word gesteld/niet gedaan word. >> Begroeting onder posts & replies.

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 06:44

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Als je zelf zo SVideo-naar-cinch kabeltje wilt maken; hier is het schematje:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jfeelder/voodoousers/svideotorca.gif

Dat lijkt me enige soort uitgang die erop zit. PS/2 wordt namelijk voor muis en keyboard gebruikt en ik kan niet echt geloven dat dat erop zit; ookal ben je zo stellig dat het PS/2 is...

[edit]Jij hebt dus zo'n uitgang achterop je GeForce zitten?
Afbeeldingslocatie: http://docs.us.dell.com/docs/systems/ins2100/pinps2.gif

[ Voor 17% gewijzigd door jfeelders op 12-12-2002 10:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoi bedankt voor de vriendelijke reaties,

Dat schema heb ik al, helaas past die stekker niet. Ik moet een PS/2 stekker hebben. De specifieke technische gegevens heb ik niet. Ik Courage gemaild en reactie en contrareactie getuurd c.q. ontvangen. Ik vraag me af of ik deze reactie nu in de edit moet zetten of niet, dat zie ik zo wel denk ik dan wel.

Bedankt alvast als iemand meer weet, en ja het is echt PS/2 Mijn toestenbord en muis passen erin.

[edit] ja zo eentje

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 10:47 ]

Verwijderd

Zover ik weet zijn er inderdaad afwijkende s-video aansluitingen. Dat probleem heb ik zelf ook gehad. De kaart van de topicstrater lijkt me dan ook een gf 2 mx 200/400 te zijn.

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zo'n 'PS2-achtig' stekkertje heb ik wel voor je liggen.... neem maar contact met me op, wellicht dat we wat kunnen onderhandelen. Eén waarbij je dus niet zo'n horizontaal streepje als hierboven hebt maar een verticale.... die zoek je toch?

Verwijderd

Topicstarter
Ja zo'n stekker als jfeeder laat zien in de edit bij PS/2. Dus niet die tekening met het schema. Ik heb je ge-ad met ICQ, ik zie je wel langskomen. Latur

[edit] bedankt iedereen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 14:11 ]

• r0el
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 11:07:
Ja zo'n stekker als jfeeder laat zien in de edit bij PS/2. Dus niet die tekening met het schema. Ik heb je ge-ad met ICQ, ik zie je wel langskomen. Latur
ICQ gebruik ik niet meer.... mail maar naar roel at isgek punt nl

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 20:13
Moeten hiervoor nu 4 topics gestart worden, waarvan er 3 gesloten zijn?
Maar wel tof dat je probleem (eindelijk) is opgelost :)

• r0el
  • Niet online
Dit zoekt ie dus :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/total.jpg
Totaalplaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/input.jpg
Input
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/output.jpg
Output

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik heb bij mijn Hercules Radeon kaart een SVideo-naar-cinch verloopstukje, ding is 2 cm lang en loopt direct van SVideo-naar-cinch.

Misschien dat je bij Hercules zo'n ding kan krijgen.
Pagina: 1