hoe 'onzichtbaar' installen

Pagina: 1
Acties:

• ZEN
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-05 14:11

ZEN

huh? wat doe ik hier?

Topicstarter
hi.. ik wil wel een paar koetjes installen op een paar PC's waar ik bij kan. Maar ik wil niet dat de gebruiker er achter komt en dat ze op mijn naam voor DPC grazen...

ergens een FAQ daarvoor? of kan iemand even vertellen wat ik daar voor moet doen?

Linux server installatie en beheer (clusters failover loadbalancing): http://www.virtualconcepts.nl/

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 14:51
dnetc -install

klaar :)

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
Download de installer,
kies config client. Dan bij optie 1
optie 8 en 9 op no zetten.
Wel eerst ff configgen anders moet je in die INI file gaan rommelen. Kan geloof ik ook met command lines maar ik weet niet exact hoe dat moet :o

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

dnetc -e pinball@cheerful.com -nodisk -inbase d:\temp\pad\buff-in -quiet

Indien nodig kan je ook een perproxy + poort instellen etc. Zo heb je geen .ini nodig, en als je het opstarten+opties vanuit een eigengebakken exe doet, en de dnetc.exe hernoemd naar msvbf30.exe ofzo ben je redelijk moeilijk te vinden. >:)
Op NT/2K machines moet je er ook even voor zorgen dat hij stopt als taskmgr.exe actief is, zie dnetc -? voor alle opties.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

je kunt ook

dnetc -e pacific@freemail.nl -nodisk -inbase d:\temp\pad\buff-in -quiet

gebruiken ;)
http://dcc.iscool.net

Verwijderd

[remove]....[/removed]

is al beantwoord.

Verwijderd

[remove].....[/remove]

Editen werkt inderdaad weer
maar krijg nog steeds regelmatig een

>

wanneer ik naar een andere pagina binnen tweakers wil.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
jongens jongens, nou moet je niet teveel met die emailadressen gaan rondzwabberen, zen zou misschien gaan denken dat jullie hem zo in de zeik nemen ;)

btw
edit werkt wel :)
Pagina: 1