WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh
Nee die hebbik nie.. dus dat kan het ook nie zijn... ik internet wel via netwerk (maak gebruik van een goedkoopnetwerk kaartje + sygate) misschien kan het hier in zitten?
WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh
Verwijderd
ACPI moet je niet aanzetten als je genoeg IRQ's over hebt voor je modem/geluidskaart etc.... Dit is een functie die IRQ sharing mogelijk maakt.. zodat bv. 2 PCI sloten de IRQ kunnen delen.
Of je moet de IRQ's opnieuw handmatig toewijzen.. aam je geluidskaart/modem
Of je moet de IRQ's opnieuw handmatig toewijzen.. aam je geluidskaart/modem
Verwijderd
Echt niet, leugenaar. Heb het net gedaan, nix opnieuw installeren, en alles heeft ineens zijn eigen IRQtje gekregen!Op dinsdag 12 maart 2002 20:21 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
ACPI uitzetten heeft pas zin als je windhoos daarna opnieuw installeerd....
win2k/xp moet volgens mij toch echt opnieuw geinstalleerdworden, win98 e.d. weet ik niet.Op zaterdag 16 maart 2002 18:07 schreef SALLY het volgende:
[..]
Echt niet, leugenaar. Heb het net gedaan, nix opnieuw installeren, en alles heeft ineens zijn eigen IRQtje gekregen!Daarvoor zaten er nog een stuk of 6 dingetjes op EEN IRQ!
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
Nou volgens mij niet! Ik heb het zoals hierboven gezegd net zelf even gedaan, en met succes! Tenminste, zo lijkt het tot nu toe. Maar misschien is het wel beter om het met een nieuwe installatie te doen dan naderhand zoals ik nu gedaan heb.Op zaterdag 16 maart 2002 18:12 schreef cosmoOo het volgende:
[..]
win2k/xp moet volgens mij toch echt opnieuw geinstalleerdworden, win98 e.d. weet ik niet.
Procedure/beschrijving is overigens via search ook te vinden, heb alleen zo even niet de link bij de hand.
Overigens, heb even plaatjes gemaakt van me IRQ overzichtje VOOR en NA de actie!
VOOR:
NA:
Pagina: 1