Toon posts:

PC in a Box probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou was ik net ff bezig na eindelijk een geschikt huisje te vinden voor me 166 mhz mobo enzo met als doel mp3tjes te blaten.. alleen nu blijkt me soundkaart 1 cm te hoog :(

t gaat om een ESS kaart.. die schuin afloopt.. vanaf de connectoren voo spk ed zo naar het einde van het 16 bits isaslot.. aan het einde is die prakties plat..

nou zit het probleem in het hooge/breede stuk :(
daar moet zo`n 1cm af(!) der zitten geen sporen op de print @ that gebiedje.. wat ik er af wil
maar zouden er bji zo`n isa kaart meerdere lagen zijn :?
of zalk er gewoon de dremel in zetten en der af ?

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-06 22:55
fotootje zou handig zijn

woei!

Verwijderd

lijkt me geen verstandig idee te gaan zagen, want dan doet dat ding het echt niet meer. Wat me verstandiger lijkt is op zoek te gaan naar een nieuw geluidskaartje, en dan op een kleinere printplaat. Mag niet al te duur zijn. Ik heb tenminste ook wel eens geprobeerd een isa kaartje (modem) wat kleiner te maken maar daar werd hij niet beter van ... :+

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Let wel op dat de meeste computerprints zogenaamd "multilayer" zijn. Dit houdt in dat er niet alleen op de boven- en onderkant, maar ook middenin printsporen zitten. Die zie je niet, maar als je ze afzaagt doet hij het echt niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
k zal ff proberen er een foto tje van de makan ala webcam kwaliteit :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~oskam011/got/front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~oskam011/got/back.jpg

k heb ff een lijntje gezet waar ik hem er af zou willen dremelen :D

(k heb hem op de scanner gesmeten :P met webcam kreeg ik niet duidelijk genoeg)

:7

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 11:29 ]

Verwijderd

goed die willen we allemaal zien natuurlijk 8)

Verwijderd

volgensmij kan je dat stukkie makkelijk wegzagen,. (eigen risico) ;)

en anders een kleine gleuf in je kast maken en het stukkie kaart uit laten steken maar das misschien een raar gezicht :+

leuke cam kwaliteit overigens

ik zou het gewoon proberen,. er lopen geen sporen en het is gewoon een massa die er nog loopt

Verwijderd

Topicstarter
^dat dacht ik dus ook :D maar k vraag toch maar ff dacht ik :D ^ en tis toch een oude soundkaart :)

Verwijderd

daarom,. voorzichtig de zaag erin ze hebben em niet voor nix ook scheef gezaagd aan de zijkant om em kleiner te maken,. ik vind het wel disign hebben een scheve kaart dat zie je nie veel meer tegenwoordig _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 11:36:
daarom,. voorzichtig de zaag erin ze hebben em niet voor nix ook scheef gezaagd aan de zijkant om em kleiner te maken,. ik vind het wel disign hebben een scheve kaart dat zie je nie veel meer tegenwoordig _/-\o_
klaar :) De Dremel is your best friend :)

en omdat je hem zo mooi vind nog 2 pics van de gemodde kaart >:)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~oskam011/got/frontmod.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~oskam011/got/backmod.jpg

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 11:36:
Das' omdat de productiekosten van die dingen stukken omlaag zijn gegaan...Je moet je indenken, op 1 kaartje maakt het voor de productie niks uit, maar ja als je er een slordige 10 miljoen ofzo van maakt, gaan de kosten die je bespaart door een kleineren printplaat te gebruiken toch ff iets anders liggen...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
netjes gedaan,....
Doet ie het ook nog? :D

Verwijderd

Topicstarter
Dr0pSHoT schreef op 12 december 2002 @ 11:47:
netjes gedaan,....
Doet ie het ook nog? :D
moet nog ff testen :D

als je ff een moment heb ? :P

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik vind hem ook vet!

maar zolang je geen tinzooi raakt gewoon zagen, heb ik ook gedaan bij enkele videokaarten die anders een elco zouden vermorzelen

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het ook nog :D

:Y)

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
je ziet niet echt printbanen op dat stuk die je wilt gaan verwijderen ik zal de gok wagen..

Verwijderd

Topicstarter
_MaLa_ schreef op 12 december 2002 @ 11:58:
je ziet niet echt printbanen op dat stuk die je wilt gaan verwijderen ik zal de gok wagen..
hijs er al af O-)
Pagina: 1