Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Mesa heeft 4,5 jaar een "relatie"
Verwijderd
Verwijderd
Beetje kinderachting. Klinkt als spionageVerwijderd schreef op 11 december 2002 @ 23:21:
En anders wees je een beetje creatief. Zeg dat je tel stuk is. En vraag of je die van haar ff mag lenen, want je verwacht een telefoontje over de tijd van je rijexamen en je wilt wel gebeld kunnen worden zoiets dergelijks
Have Faith !
Tja, precies wat je zegt. Vertrouwen is erg belangrijk maar dat is uiteraard volkomen offtopic, de enige echte manier om er achter te komen is gewoon met haar te praten en het te vragen. Als je het hier trouwens verder over wil hebben kan ik wel een move aanraden van IT -> SGVerwijderd schreef op 11 December 2002 @ 23:22:
[...]
Beetje kinderachting. Klinkt als spionage![]()
Have Faith !
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
Have Faith!WhizzCat schreef op 11 december 2002 @ 23:24:
[...]
Tja, precies wat je zegt. Vertrouwen is erg belangrijk maar dat is uiteraard volkomen offtopic, de enige echte manier om er achter te komen is gewoon met haar te praten en het te vragen. Als je het hier trouwens verder over wil hebben kan ik wel een move aanraden van IT -> SG
freddyathlon schreef op 11 december 2002 @ 23:06:
Ik weet het, het is misschien stom wat ik wil gaan doen.
Ik ben een beetje bang dat er iemand anders achter mijn vriendin aan zit, en ik wil wel eens weten of hij haar berichtjes stuurt.
Is het mogelijk om dit via internet of een andere manier te achterhalen??
Verwijder maar als het niet mag.
Alvast excuses
"Als het niet mag, haal het dan maar weg"
En verder, nee....het kan niet.
Dit topic is gesloten.
![]()