Toon posts:

(Webcam) Quickcam Pro 4000 geen goede resultaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben sinds 2 dagen in het bezit van deze webcam. Nu heb ik al verschillende dingen geprobeerd. Driver veranderd, focus-ring draaien en Windows XP opnieuw installeren maar het heeft allemaal niet geholpen.

Telkens als ik een foto maak ziet het beeld er slecht uit zelfs bij de laagste resolutie. Ik hoorde dat de vroegere versies van Logitech problemen hadden met de USB-drivers van VIA en ik ging er eigenlijk van uit dat de nieuwe versie van de cams er geen last meer van had.

Ben ik de enige met die probleem of zijn er meerdere en misschien nog belangrijker hoe ken ik het het makkelijkste oplossen.
B.v.d.

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:31

reiker

dan jij!

lijkt me dat er iets raars aan de hand is, zit er niet bijvoorbeeld nog plastic voor de lens ? ;) ik noem maar wat... nofi :)
ik heb zelf een 3000, die maakt zeer goeie plaatjes (vinnik zelf)....

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

post uns voorbeeld,ik bedoel check dit: http://home.planet.nl/~jpabst/ikke.jpg das van een samsung digicam, KOOP DUS NOOIT EEN DIGIMAX VAN SAMSUNG want dat moet dus een FOTO zijn stel je voor wat dat in webcam modus is!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb helaas geen eigen online server of ben ergens lid van waar ik ze ken plaatsen. Maar geloof me dit is egt niet de kwaliteit die je verw8 van een cam van 79 euro. Egt heel wazig en onzuiver.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 23:01:
ik heb helaas geen eigen online server of ben ergens lid van waar ik ze ken plaatsen. Maar geloof me dit is egt niet de kwaliteit die je verw8 van een cam van 79 euro. Egt heel wazig en onzuiver.
Als je het lief vraagt wil ik wel even een plaatje voor je hosten :P

Heb je de nieuwe via 4-in-1 drivers al geinstalleerd? Misschien dat dat werkt.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-08 15:08

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

:? Bij welke provider zit je dan?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

mail me maar pieter@fampabst.com zettik ze online

Verwijderd

ik heb ook sinds 2 dagen zone 4000 in huis gehaald, ben wel tevreden, maar alleen op bepaalde momenten, soms gaat alles heel snel, juist alsof ik in de spiegel kijk, maar andere keren, is het alsof het eens snelle film is, laat maar een paar frames zien, en iets waar dat ik pas ben opgekomen is dat dit ding het systeem enorm vertraagt, als ik em uitrek dan gaat alles heel soepel, of als de pc blijft hangen(heel vaak nu ik em heb) en em dan uittrek gaat alles weer normaal, kheb al alle usb aansluitingen geprobeert die ik heb(5) maar nog niks, en mij systeem zit ver boven de sysyteemvereisten, iemand een idee, hoe ik dit ding(prulding) tegoei kan laten werken ?

Greetz
Pagina: 1