Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hoe en wat met een lcd

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

Topicstarter
ik maak dit topic gezien er haast niks te vinden is over lcd schermen en de applicatie ervan.

ik zit me ook kapot te zoeken naar verkooppunten in nederland. ideeen?

als er mensen zij die ideeen hebben over hoe-sloop-ik-een-lcd-in-een-pc laat dan van je horen, ik sta open voor suggesties, ik wil er 2 in mijn pc hebben:
1 voor winamp en 1 voor temps en speeds voor mijn fans en andere troep.
ik wil ook nog de gpu's die erop zitten gebruiken voor ccfl's en fans en rgb-led's.

ik ben bijzonder geintereseerd voor een applicatie voor deze:

_/-\o_ http://www.matrixorbital.com/products/lk204-25pc.htm _/-\o_

zijn er mensen/modders/tweakers met betere/mooiere/brutere ideeen?

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Is wel een duur grapje om gelijk twee van die lcd's te nemen. Twee keer 81 dollar. Maar helaas er was een IA voor lcd's alle varianten van com, parralel en usb. Zowel grafisch als karakter. Je kan de V&E eens bekijken op T.net En anders moet je eens informeren bij de elctronica boer op de hoek of bij Conrad.nl

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
nou... ik vind dat niet zown spetterende lcd hoor... pak dan gelijk een grafische, je hebt er dan maar 1 nodig voor alles en hij is goedkoper

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

Topicstarter
maar hij is wel wit, gaat zeer goed samen met mijn case waar ik mee bezig ben.
94% plexi met witte leds in de randen...

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Whehehe, ik heb zo'n witte besteld bij de IA van nitraat & supercow (Crystalfonts), meer nuttige info heb ik niet voor je :P

System specs

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Over LCD's is juist heel veel geschreven.. Gebruik de externe omega search maar even, dan zul je zien dat er veel over te vinden is :)

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.