Toon posts:

hoi msn 5 troep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ja ik weet dat msn al vaak in is voor gekomen, maar ik kom er niet uit in die speciale msn help. Bovendien wil ik ook echt goeie tips en niet zoals van is je router wel UPnP compatible...

Ik heb een sitecom DC-202 router aangesloten op mijn netwerk, daar loopt mijn internet over. Nu werkt alles maar dna ook alles onder msn 4.7xxx perfect. Nu heb ik de overstap gemaakt naar msn 5 en kan ik geen bestanden versturen en voice/vdeo chat meer doen.
Ik heb het ww uit mijn router gehaald, mischien is windows in staat nu upnp goed te configureren. Ik heb ook in windows xp de extra netwerk services voor Universal plug & play geinstalleerd. Geen fokin' effect en begin een beetje wanhopig te worden.

heeft iemand een goeie tip want op die faq sites staat alles voor msn 4.x en geen 5. Iemand anders uit mijn klas heeft dezelfde router en heeft dit ook. Is sitecom nu dus echt een stront merk of weet...uh... ik het niet meer :?

alvast bedankt,

Chris

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je zat eerst rechtsreekt op het internet en nu achter router? (zo lees ik het)
Misschien moet je aantal poorten forwarden.

Voor info over MSN kun je bij -=Het grote Msn Messenger topic=- ook terecht :)

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:14

chromeeh

the Gnome

Ik heb ook een sitecom router en had ook probs met MSN 5 :/
Nu vind ik persoonlijk MSN 4.6 veel fijner en heb die er weer op staan en alles werkt gewoon naar behoren met m'n router..... (File / Voice)
Als je wil heb ik de install voor 4.6 nog wel voor je... Let me know...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, ik heb adsl, vroeger had ik een getweaked alcatel barrel modem. maar kon ik met geen enkele versie van msn en dat soort programma voice chat houden

het rare isd at ik een tijdje geleden een router kocht omm ijn moden normaal te maken. Hierbij werkt msn 4.7xxx goed. Nu heb ik msn 5 geprobeerd... noppo dus :(

MSN 4.7 staat nog op internet als je bij die download site iets naar beneden scrollt, maar iniedergeval bedankt crashoverride.

@ stokkie: ik heb dat forum al lang doorgespit maar snap er nog geen reed van...

nog meer suggesties iemand