Toon posts:

[BCB] Codeguard werkt (niet) goed.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst de trail versie van Borlands C++ Builder 6 maar eens geinstalleerd. Maar nu krijg ik de Codeguard debugger niet goed aan de gang... Bij het eerste projectje werkte hij prima maar na een paar make's & builds doet ie gewoon helemaal nix meer (Zou het komen door alle leaks in mijn programma 8)7 ).

Natuurlijk staat codeguard aan bij de project opties en is het project in debug mode (duh). Doe ik nu iets fout ? vergeet ik iets aan te vinken ? Wie kan mij helpen ?

Afbeeldingslocatie: http://www.mgfun.com/files/bcb6_codeguard.jpg

Hij zou hem hier toch echt moeten opvangen ipv dit error scherm te geven.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 22:54 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Een exception IN Borlndmm.dll??? eeeehh...dat is een DLL van borland zelf.. als het daar in crasht, dan snap ik dat de codequard log die niet oppikt...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een test programmatje voor de codeguard en die pikt de zelfde error wel op. Alleen in mijn eigen project werkt het dus niet (meer).

Verwijderd

Topicstarter
Klein trapje omhoog...

Ik heb nog steeds het zelfde probleem en ik heb die debug functie echt nodig... Mocht er dus iemand een idee of goede opmerking hebben... plz zeg het... smeek smeek ;)